1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa dat zal ook even wennen zijn!
    Oh lekker! Hier ook vaak zalm.. yummm

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    IMG_5746.JPG

Het resultaat van gister. Nu alleen nog de schilderijen aan de muur en plank boven de commode!

Me84, Luna30, Nyna87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Aaah te mooi zo zoet!!

4. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Ladylola ja vond het van 1 naar 2 kinderen toch wat anders.... maar goed misschien kom ik er nog wel op terug hoor.... dat het toch zwaar is maar ja die kleine zal toch moeten meedraaien met ophalen/wegbrengen van kids enz...
    Trouwens wat een lief kamertje!!! Leuk al dat roze!! Zal er bij mij nooit zijn, gelukkig kun je jongens tegenwoordig ook wel roze shirtjes aan doen :p... nee hoor vind het nu super, 3 jongens! Lekker makkelijk ook met speelgoed!

@Donutlover spannend, hopelijk is de kleine gedraaid!

@Appelsientje89 balen dat je denkt dat ie niet gedraaid is maar je hebt nog een aantal weken, wie weet...

Luna30, Ladylola, MMD86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @Ladylola wat een super lief kamertje! Echt zo snoezig.

Als k morgen de poets klaar heb zal ik ook eens n fotootje maken.

Vanmiddag 16u intake vd kraamhulp! Buiten in de schaduw.
    Pfoe wat is het al warm zeg.
    Heb sinds weken ineens weer koppijn maar zal vast de warmte zijn!

Good luck @Donutlover !
    Als ie weer gedraaid is vind ik dat ook zeker positief nieuws dat t gewoon nog lekker kan!
    Ook zonder aardverschuiving te voelen.

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ik doe vrolijk een 35-weken-dansje :)

Net wezen kijken bij andere kdv en dat beviel mij erg goed! Nu afwachten betreft de inschrijving want schijnt een gekkenhuis te zijn! Pfff! Eerst kreeg ik te horen dat er pas maart 2018 plek was, maar ik had eigenlijk de formulieren moeten doorsturen, want in klein weekje tijd waren er nog 2 inschrijvingen! Woww.. nu hopen dat die niet op mijn dag wilden dan...

Luna30 en Nyna87 vinden dit leuk.
  7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Thanks meiden! Ik weet dat ik me ook te druk maak, daar heb ik een beetje een talent voor wbt zulke dingen. :oops:
    @appelsientje Fijn dat je niet zo'n last had van je rug na een rustig dagje! Als je alles af hebt dus lekker uitrusten, dan valt het hopelijk mee!
    @Ladylola: Het resultaat mag er wezen! :D

Hier hopelijk vanmiddag even zwemmen in een plas. :)

Verder probeer ik beetje bij beetje mijn lijst af te werken, maar ik kan tot mijn ergernis niet alles doen icm de kleine man. :p Het moet af, grrr... :mad: ;)

Appelsientje89, Luna30 en MMD86 vinden dit leuk.
  8. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje, hoor @Ladylola en een supermooi babynestje @Nyna87

Gisteren extra groeiecho gehad ivm zwangerschapsdiabetes, maar geloof dat er geen reden is tot paniek. Het zag er allemaal wel goed uit! Volgende week nog een keer naar de gyn voor nóg een groeiecho en om te bepalen of ik eerder ingeleid moet worden, maar daar ga ik voorlopig niet vanuit!

Nog 3 daagjes werken...

Appelsientje89, Luna30, MMD86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Echo was helemaal goed qua groei! Die twee weken rust heeft echt geholpen (dacht hoe naief ook dat dat altijd maar een beetje onzin was haha) je ziet hem langzaam weer omhoog kruipen zelfs bijna helemaal gemiddeld dus zoals het er nu uit ziet word t een prima gemiddeld kindje van 3 a 3,5kg.
    Verder vanavond bespreken met mijn eigen vk hun zeggen er nooit zoveel over.

Ennn hij ligt lekker met zn koppie beneden! Super fijn.. en nu hups in gaan dalen haha
    Dus @Appelsientje89 je hebt nog tijd hoor!

Vruchtwater was wel weer minder, bij de eerste meting kwam het ect op te weinig. Tweede meting was net goed dus die houden we maar aan.
    Twee weken terug was het totaal 11.3 en nu 9.6.
    Bij de eerste meting 7.8..
    nou word dat aan t einde natuurlijk zowiezo minder hoop alleen wel dat er voldoende blijft voor de komende 5/6 weken.

Zijn haartjes zijn al 1,3cm jeeej haha te schattig

Vanavond naar de vk!
    Nu genieten van de zon.

Luna30, Mooss, Ladylola en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Love it ❤️! Heel mooi!!

Ladylola vindt dit leuk.
  11. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    @Donutlover wat een goed nieuws! Yes! Wat betekenen dje cijfers voor t vruchtwater? En hoe schattig van zn haartjes!

@Appelsientje89 haha, lekker in de schaduw blijven ja! En idd.. ik denk toch echt dat rust beter is voor je rug dan drie x een muur verven.. hihi

@Ladylola wat een toffe commode!

@Linnel succes.. nog 3 dagen! Moet lukken!

@Modra veel plezier vandaag, ik zou je graag na doen. Ik heb alleen ff geen bikini of badpak dat nog past. Vet irritant. Wil er ook niet nu nog weer eentje kopen.. haha

@MMD86 oei, hopelijk idd geen 'in de weg zitters' voor jou!

Hier nog steeds same old.. moe, rugpijn en misselijk. Ik tel de dagen af tot donderdag (afspraak vk) en.. een zwangerschapsmassage!!! Zoooooveeeeeeel zin in.

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa super he! Laat maar indalen hoor..en over twee weken komen haha zal natuurlijk wel niet maar hopen mag altijd he haha

Onder 8 is té weinig en een 'poel' onder 2,5 ook.. de eerste meting kwam dus onder de 8 en een van de poeltjes was 1,20cm
    Met 30.4 weken had ik 12.9 met 33w 11.3 en nu dus 9.6 totaal.

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wat fijn! Baby is gedraaid whoeheoe!
    En haartjes zelfs opgemeten Hihihi !!
    Kom maar op met die baby's ! (Vanaf 37 wkn)

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa precies laat maar komen hoor :roflmao:

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  15. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Ladylola Heerlijk kamertje!

@Modra I feel you! Vandaag was mijn mama dag maar echt niet aan uitpakken of inrichten toegekomen. Zucht nog best wat te organiseren en de baby kamer is nu natuurlijk laatste prioriteit! Als ik met verlof ben moet ik op de 3 dagen dat mijn zoontje naar de crèche gaat echt de kleding nog wassen die gedaan moet worden, door alle kleding (zowel nieuw als alles van zoontje) heen, sorteren, en ziekenhuis outfits (aangezien ik ongeveer 4 nachten in ziekenhuis zal zijn) en ziekenhuis tas gaan pakken. Nu in weekenden met mijn man aan het huis werken (met name uitpakken en inrichten).

@Donutlover Fijn dat de echo zo goed was!

@Foeke Echt enorm duimen dat je snel aan de beurt bent! Bij mijn vorige lijst met de zwangerschap van mijn zoontje bevielen er best veel al met 37/38 weken dus wie weet! Hier ga ik voor mezelf wel uit van minimaal 39 weken maar dat baseer ik puur op 40+1 van vorige keer.

@Appelsientje89 Heb je een echo gehad of denk je dat hij nog niet gedraaid is? Nog niet de hoop opgeven hoor!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja is altijd zo. Je hebt maar enkelen die tot over het einde uitzitten. Nou wel leuk hoor als je bedenkt dat met 2 weken de eerste kan komen! Alhoewel het kan ook nu al gebeuren he....tis al fijn dat iedereen de 34 weken grens overheen is ivm de longentjes!
    Hoop alleen niet dat ik degene ben tot zeker 41 weken hoor! Met 6 weken hoop ik wel dat ze er is.

Jeetjemina je hebt het nog druk Luna! Pittig hoor! Hopelijk wil het die 3 dagen goed lukken dan!

Jaa ben heel erg blij met het kamertje. Lekker zoetsappig! Hou dervan :) de robuuste plank maakt het straks wat stoerder. I'm a sucker for pink, taupe, gold, white and green! Haha! Hou ook van zwart, maar niet in mijn interieur.

Nyna87, Appelsientje89 en Luna30 vinden dit leuk.
  17. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ik kan mij er echt nog niks bij voorstellen dat het er over 2 weken al kan zijn! Poeh dat klinkt echt heel kort! Ik ga ook een beetje uit van 39 weken, de vorige twee waren met 39+4 en 39...

Luna30 vindt dit leuk.
  18. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha @Ladylola ik ga uit van nog 4 weken 3 dagen per week "vrije handen" om baby klusjes te doen, hopelijk speelt ons dametje mee en blijft ze nog even zitten ;). Het huis is zeker al leefbaar hoor, vooral beneden! Keuken is helemaal ingericht en af, en de woonkamer is ook ingericht alleen nog een beetje rommelig met nog wat spullen die hier en daar liggen die nog op de goede plek gezet moeten worden. De kamer van ons zoontje is ook helemaal af (prioriteit zodat hij goed zou slapen), alleen moeten er nog 2 lijsten aan de muur maar er hangen nog geen haakjes in zijn kamer. Onze kamer en de badkamer moet nog wel wat uitgepakt worden en opgeborgen, en baby kamer staan alleen maar dozen en spullen daar moet alles nog gebeuren! Maar goed haar wiegje is wel klaar en in elkaar en mocht ze opeens vroeg komen slaapt ze toch de eerste paar maanden bij ons op de kamer en moet mijn man snel aan de bak Haha ;). Gedeelte van de maat 50 kleertjes is ook al gewassen moet het alleen even uit de doos halen. Maar dat doe ik ook liever als ik all tijd en 100% aandacht heb en niet terwijl mijn zoontje als een tornado door de kamer wervelt en meer chaos creëert ;). Vind ik ook leuk om te doen dus prima klus voor verlof!

Heb toevallig wel net de kleine ziekenhuis tas aan een haak in de slaapkamer gehangen om als ik spullen tegenkom ze er vast in te stoppen :). (De kleine tas gaat meteen naar binnen met spullen voor tijdens de bevalling en echt het eerste setje, en de "grote tas" is de "logeertas" met spullen voor de nachten erna, die kan mijn man na de bevalling uit de auto halen en brengen).

Ladylola vindt dit leuk.
  19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja de vlag uit ! Wat fijn dat ie goed ligt. Vind k ook wel geruststellend inderdaad.
    Allemaal goed nieuws dus..
    Alleen t vruchtwater dat minder is.. hopelijk blijft het binnen de normen en hoeft er verder geen actie!

20. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @Appelsientje89 Heb je een echo gehad of denk je dat hij nog niet gedraaid is? Nog niet de hoop opgeven hoor![/QUOTE]

Geen echo. 5 sept weer.. nog n weekje! Bij sterk vermoeden v draaien mag k bellen dan kijken ze ff gauw.
    Maar denk idd van niet.. alles voelt nog precies zoals in stuit iig.
    Heb gewoon echt teveel actie onderin.. n hoofd is niet zo wiebelig is m'n beleving. En 'de boggel' rechts onder m'n ribben voelt ook nog exact hetzelfde. Maarja. Who knows! We houden hoop!!

Deel Deze Pagina