1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wow ja over 2 weken kan gewoon..
    Eerder kan ook uiteraard maar dat willen we gewoon nog eventjes niet!
    Wat is nou 2 weken?! Hihi.
    Vast al wel een vd koplopers aan de beurt over 2 weken! Wat spannend.

* tjeees wat is het toch heet*

Wilde nog even stofzuigen voor de intake kraamhulp toestand maar tis me echt te warm. Ze doet het er maar mee. Afgelopen dagen al veels te druk gemaakt met dat stomme geschilder Hahah.
    Morgen n laatste grote poets dag en dan zullen we maar zeggen dat we er zo ongeveer klaar voor zijn!
    Ook leuk met m'n moeder de kleertjes strijken.. lekker kneuterig.

Luna30 vindt dit leuk.
  2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @Appelsientje89 het hoofdje kan absoluut heel bewegelijk zijn en ook echt vervelend dus zeg maar niet te snel dat zn hoofdje nu beneden ligt ik heb nu bijv weer een kont tegen mn ribben aan liggen weer links echt fijn ziet er ook uit als een boggel dus alles kan

@Ladylola super leuk kamertje ! Heerlijk

@Donutlover hier word t vruchtwater ook rap minder hopelijk is het idd nog genoeg voor de komende weken en blijft hij/zij lekker zo doorgroeien

Nog iemand aan t werk weet even niet meer wie diep respect !

@Luna30 word nog druk de komende tijd maar als het klaar is heb je het toch mooi even geflikt !

@ uitgerekende datum man zegt dat ik weer overloop zelf denk ik rond 39 weken en mijn moeder zegt dat ik de 41 weken ga halen nou dat voelt nu niet zo en ben ik eigenlijk ook niet van plan maar ja dat is niet aan mij maar aan de baby als ze er klaar voor is komt ze maar

@ klusjes hier nog steeds de babykamer niet klaar maar het vandaag ook echt te warm om wat te doen dus doe zo min mogelijk ik ga zo lekker languit op de bank mijn serie kijken dochter ligt lekker in bed manlief is met moeders naar mijn vader die het overigens heel erg goed doet super trots op mn papa

@ kraamzorg heb ik al gehad maar stelt niet heel veel voor hoor ! Komt allemaal goed

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @poedel2015
    Fijn dat het goed gaat met je pa!!
    Toch de nodige zorgen altijd.

@kraamzorg.
    Ja k weet niet zo goed wat te verwachten maar we hebben enkele voorkeuren. Maar verder tja ook maar gewoon op je af laten komen. Gezien t bij ons een grote beestenboel is vind k t wel belangrijk dat ze daar iig geen afkeer tegen hebben. Want die gaan haar zekerweten in de weg lopen die week haha.
    Rondje babykamer ook prima (super trots!)

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Kraamzorg had ik met 10w al over de vloer maar goed dat is een bekende van ons dus die kwam een soort van op de koffie en even gauw t kraamboek brengen :roflmao:

Wat een hitte zeg of tenminste ik vind het benauwd!

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja deze warmte is niet leuk hier binnen is het zelfs al 24,5 graden en ben de rest van de dag nog niet buiten geweest en dat ben ik niet van plan ook tot na het avond eten

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Goed warm daar in NL dus. Hier in Zweden heerlijk. Lekker 20+ graden, zonnetje, briesje.
    Ik zou zo'n 30graden dag echt niet trekken.

Hier vandaag controle gehad bij de VK. En nu lijkt de beeb opeens in stuit te liggen! Nadat ze al weeeeken goed lag. Whaa!
    Nu maandag terug, dan bij twijfel door verwijzing naar de gyn voor echo.
    We gaan duimen dat het gewoon goed gaat! :)

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ow nee is dat ook nog mogelijk op dit termijn nou hopen dat ze het gewoon fout hebben

8. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Aaahhhh... die warmte!!! Nie normaal he meiden?

Vanochtend rondleiding gehad (of had ik dat al gezegd Haha!) ik was in ieder geval tevreden! Nu nog afwachten vanaf wanneer plek.

Vanmiddag met de leraar van mijn oudste gesprek gehad en ook dat ging wel goed, even korte lijnen, over 2 weken nog een gesprek (als het nog gaat).

Heb ook nog het wiegje in elkaar gezet en opgemaakt! Staat super schattig zeg.. en de nieuwe dekentjes die mijn schoonmoeder gemaakt heeft opgemaakt :) ik zal ff foto maken !!

Nyna87 vindt dit leuk.
  9. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Poolvos oh dat is waardeloos zeg! Hopelijk draait de kleine ook weer terug.

Die warmte was vandaag niet uit te houden. Heel de dag binnen geweest (op kids naar school brengen na dan). Heb echt zere voeten (vocht), vooral m'n voetzolen doen echt pijn! Als ik zit branden ze heel erg en als ik loop doen ze gewoon heel erg pijn. Geef mij maar even 10 graden minder!! Zit nu buiten met m'n voeten omhoog en met een hele beweeglijke buik. En dan lekker van die trappen tegen m'n heupbot of ribben aan. Ach ja genoeg geklaagd!!

10. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat zeg je me nou?! Wat n gekke eigenwijze babys allemaal hier.
    Ook niks gemerkt aan die hele verhuizing dus?
    Hopelijk draait t eigenwijsje gauw weer terug!!

Poolvos vindt dit leuk.
  11. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Och niet te doen die hitte..
    Ik zweet nooit.. maar m'n shirt was gewoon nat.. zaten met de kraamzorg intake dinges buiten in de schaduw.. kwam nog steeds aan de kook.
    Stelde idd weinig voor, niet eens binnen geweest. moest wel n 2e kruik halen (leen k vd buurvrouw dus dat scheelt ook weer)
    Onze wensen besproken, zei eea aan uitleg gegeven en klaar.
    We gaan t allemaal meemaken!

Nyna87 vindt dit leuk.
  12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hier ook dikke voeten door de warmte vandaag .

Oohh nee wat balen dat ze ineens in stuit is gedraaid. Hopelijk draait ze nog gauw terug...

Kraam intake was hier telefonisch...

Oeh leuk wiegje opgemaakt.
    Ik heb vandaag alle beddengoed voor de wieg gewassen.

appelsientje ik dacht ook echt dat hoofd nog bij mn ribben lag. Alles voelde er ook nog zo naar maar waren ineens toch echt de billen :) blijf hoop houden!

Zag een super zoet kamertje met roze inrichting en kleertjes voorbij komen. Super!!

Over dik anderhalf week mag hij of zij gewoon komen!!!! Ga maar uit van 5 weken nog maar jemig volgend weekend mag ik al thuis bevallen zelfs .

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    IMG_3700.JPG IMG_3701.JPG IMG_3702.JPG IMG_3703.JPG IMG_3704.JPG

Aaahh nee @Poolvos wat vervelend zeg ! Hebben jullie een plan van aanpak ? Ga je voor de draaipoging of ook moxa ?

MLB, Luna30, Foeke en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw super lief mmd alles gewoon opgemaakt .....
    Dikke voeten heb ik een beetje maar stuk minder als gisteren maar ja ben dan ook echt de hele dag binnen geweest zit nu even lekker buiten even alle ramen open bovem zodat het wat kan afkoelen dochter is nog wakker die was vanmiddag pas om 16:00 wakker soms heeft ze het dus nodig en andere dagen niet
    Ik kom hier nergens aan toe eerst mogen maar eens goed poetsen weer dat schiet erbij in met dit weer ach kan me er nu wat makkelijker overheen zetten t is maar zo morgenmiddag even langs mijn paps die kreeg vandaag een tekening van onze dochter en begon van oor tot oor te glimlachen hij ligt gewoon al sinds vannochtend half 10 weer op een normale verpleegafdeling zonder toeters en bellen wauw zn sterke man denk ik dan

Luna30, Nyna87, MMD86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Super leuk kamertje!!

Mijn plan is nu nog hopen op draai - of dat het gewoon niet klopt en ze dus gewoon goed ligt ;)
    Ze was een beetje in twijfel - maar waar het hartje vorige week nog heeeelemaal onderin te horen was, was 't nu echt net onder mn ribben. Helaas geen goed teken voor mijn ontkennings-theorie ;)

Een draaipoging wil ik zeker overwegen - maar niet zonder eerst een goed gesprek met de gyn gehad te hebben over risico's enzo. Volgens de vk waren de risicos minder groot dan ik eerder hier gelezen had... er is alleen een kans dat de draaipoging de bevalling uitlokt. Nou prima, bevallen bij 37 weken ;)
    We wachten af tot maandag, dan weer controle!

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    En anders ik wel ;)

17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Bij mij zit het hartje elke x op de hoogt van mijn navel dus niet helemaal onderin en ook meer aan de rechter kant ze ligt wel steeds met rug tegen de zijkant van mijn buik en dan echt de billen bij mn ribben
    Ik heb nu trouwens wel echt t gevoel een mega kind te hebben of ze daalt alle keren niet in of zo ik voel echt overal kind :roflmao::roflmao::roflmao:

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @Poolvos

Hopelijk heeft ze het dan mis.
    Hartje zit bij mij ook helemaal onderin maar toch echt in stuit!
    Al die tijd al.

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow! Wat gek!
    Bij mij was 't hartje bovenin totdat ze goed draaide en sindsdien helemaal onderin. En bevestigt met echo toen. Maar nu dus een beetje onzeker. Brr. Ik hoop zo dat ze terugdraait of dat het gewoon niet klopt ;)
    Het komt sowieso allemaal goed hoor - en bevalling is hier altijd in 't ziekenhuis dus de teleurstelling van niet thuis bevallen is er sowieso niet. Maar nog steeds: echt voorkeur voor vaginaal tov keizersnede (maar stuit zou ik niet vaginaal willen)

20. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag bij vk geweest voor controle. Deze ukkie ligt al een heel stuk ingedaald en al bijna vast in de bekken...
    Morgen dan eindelijk me laatste dag werken ga een lange dag worden denk ik aangezien je weet dat je daarna verlof heb hahah

Luna30, Foeke, Appelsientje89 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina