Het was ook gewoon benauwd vannacht dat helpt ook niet mee Ik hoop dat alles goed is bij de vk ook bloeddruk
Mooie buik nyna! Ik ben voor mn gevoel veel dikker ik zal zo ook even een foto plaatsen een early 34 weken buik foto zullen we maar zeggen
Groeit super goed!! @Ladylola Ben benieuwd...hopelijk is t niet mega aan het stijgen. Schijnt wel dat t aan t einde iets hoger kan worden
Ohmy ook zo'n hangpuntbuik! Hier had ik die van de week ook, maar nu wel weer iets hoger gelukkig! Ja luchtvochtigheid in huis is boven de 70% Hoop ook niet dat het stijgt, maar voel wel meer druk in mijn hoofd. Kan ook ergens anders aan liggen hoor.
Hai meiden, mag ik gezellig meekomen kletsen? Ik ben 5 oktober uitgerekend, morgen 35 weken zwanger dus de laatste 5 weken gaan morgen in
Welkom essje! Gezellig jij schiet ook al aardig op Ik zie aan je onderschrift dat je beddrust hebt dat zal niet mee vallen ? Je zal wel blij zijn om het al zover gered te hebben
Nee ben de bedrust inmiddels flink zat, maar moet wel want zodra ik rechtop sta of zit heb ik last van harde buiken/weeën.. het is voor een goed doel maar hoop stiekem wel dat ze over 2 weken al komt ook omdat ze qua groei ruim een week vooruit loopt, maar dat geluk zal me wel niet gegund zijn Haha
Haha ja dat wil iedereen wel maar in jou geval snap ik het helemaal je wilt haar gewoon in je armen hebben na alles wat je er voor heb moeten doen en je bent vast ook erg nieuwgierig Onze dame ligt ook iets voor op de groei maar ach het komt er toch wel uit haha Ik zie dat je het gbs bacterie hebt hoe wist je dat ? En moet je nu verplicht on het ziekenhuis bevallen ? Mag je wel vaginaal gewoon bevallen ? ( je gunt niemand een keizersnede )
heel erg nieuwsgierig idd! Ja zijn ze achtergekomen doordat ik een blaasontsteking had en hebben toen urine op kweek gezet. Moet daarom inderdaad verplicht in het ziekenhuis bevallen en vanaf de eerste wee of breken van de vliezen meteen aan een antibiotica infuus om de kleine te beschermen. Daarnaast door vroegtijdige weeën ook al ontsluiting dus de zwangerschap is al een tijd niet zorgeloos meer. Maar gelukkig blijft door de verplichte rust de ontsluiting wel stabiel, was heel blij dat ik de 32 weken haalde!
WoW Essje wat een toestand.. je zult de bedrust inderdaad helemaal zat zijn maar je weet inderdaad waarvoor je het doet. Gelukkig al bijna 35wkn! Sterkte!
Heb al een tijdje niet gereageerd, maar voelde me niet zo goed. Ik slaap gelukkig weer goed, maar ben verder erg moe en futloos en snel buiten adem. Doe het hoognodige in het huishouden en verder rust en slaap ik veel. Merk echt dat ik mezelf nu in mijn eigen coconnetje aan het terugtrekken ben. Heb niet zoveel zin meer om onder de mensen te zijn en naar buiten te gaan. Verder ook erg veel last van mijn bekken gekregen, lopen is echt een drama! Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en kleine meid is al wat ingedaald! Ben gelukkig ook niet verder aangekomen dus zit nu op de 13 kilo. Ben vandaag alle babykleertjes aan t wassen en de babykamer is zo goed als af. Moet alleen nog rolgordijnen en een lamp kopen. Geeft een fijn gevoel alles aan kant te hebben. Kan niet wachten om mijn kleine meid eindelijk in mijn armen te houden en haar te kunnen zien en te ruiken. Heerlijkste gevoel wat er is! ❤
Fijn dat je weer beter slaapt, maar verder mooi verrot.. balen!! Hopelijk laat jullie dametje niet al te lang op zich wachten. En ik ben het met je eens; straks als je jullie wondertje in je armen hebt, is dat idd het heerlijkste gevoel ❤️!!