O bizar! Ik kan ook ineens paar keer op n dag. Vond het ook al zo vreemd. Had het in begin vd zwangerschap ook. Wat akelig vd dromen.. zeg maar nachtmerrie! Kan dan zo levensecht lijken he, bah.
Arnica moet je volgens mij de korrels/tabletjes van hebben. In druppels zit alcohol... maar weet niet welke je daarvan moet hebben.
Hier trouwens goed geslapen. Ik hoef steeds maar 1 of 2x te plassen. En vanochtend was de jongste pas om 8.10 uur wakker dus lekker uit kunnen slapen! Heerlijk! Doet een mens goed! Alleen voel ik 's morgens wel dat ik veel in 1 houding heb gelegen.
Goedemorgen! Hier een vreselijke nacht ook @Appelsientje89, veel wakker en ook dromen! Werd er naar van! Bah bah bah... zoontje ook 1x wakker en de oudste hoorde ik al om 6:00, jongste was 08:00 dus dat is best lekker !! Ontlasting... hier ook meerdere keren op een dag! Maf he?? Nou meiden.. het is echt aftellen zo he Haha.. al die gekke kwaaltjes en slapeloze nachten!
Jeetje wat rot dat er veel dames slecht slapen - maar van die dromen erbij lijkt me helemaal verschrikkelijk @Ladylola Hier net wakker en eindelijk een keer een goede nacht! 1x gaan plassen maar. Heerlijk geslapen! Gisteren was ook een mega fijne dag. We hebben onze trouwdag gevierd die de 28e was. Eerst lekker geluncht in de stad - toen een wandeling gemaakt en gaan zwemmen. Heerlijke massage gehad en tot slot uit eten. Het was waanzinnig mooi weer - dus lekker aan 't water in de zon gegeten. Nu is het zomerseizoen in Zweden alleen voorbij. 'T weer is nog mooi - maar alle zomercafeetjes en zomerresraurantjes sluiten weer. Net als musea en andere toeristische dingen. Ergens ook wel lekker. De herfst is ook zó fijn. 'S ochtends voel je echt alweer dat de herfst in de lucht zit. Het koelt 's nachts al serieus af en de bomen beginnen met een enkel geel blaadje. Whaa: deze herfst komen onze beebjes gewoon! Hier nog maar een maand tot uitgerekende datum. Whoop whoop
Hier ook Jacob Hooy! Vind hem eigenlijk gewoon best wel lekker! Ben er gisteren mee begonnen, dus misschien ook wel wat te laat.. en kom er achter dat ik echt megaveel heb besteld, dus dat wordt doordrinken na de bevalling! Ben ik inmiddels al weer vergeten wat die pilletjes voor zijn, die ik wel ook heb besteld, haha. Moet ik weer eens na gaan zoeken. Die rare dromen heb ik ook gehad, maar is nu juist minder.. Niet fijn, zulke dromen!
Grrrr vervelend dat slechte slapen! Hier 1 keer wakker geweest om te plassen rond 04:30 en daarna gelukkig direct weer in slaap gevallen. Mijn dochter werd pas om 08:45 wakker, dus erg veel geluk gehad.
Dat slechte slapen is vervelend ik heb hier vannacht juist een heerlijke nacht gehad 1x wakker om te plassen om half 6 en daarna weer in slaap gevallen tot 9:15 dus al bij al heerlijk Meerdere keren ontlasting herken ik niet ik moet maar 1x op een dag en dromen doe ik ook nog niet maar miss komt dat nog . Het weer is hier wel redelijk zonnig maar dat gaat geloof ik ook veranderen vandaag de wieg opmaken en kinderwagen ombouwen en miss nog wel de box in elkaar zetten maar dat moeten we even kijken
Gefelicteerd nog met de trouwdag. 28 augustus? Die van ons ook Hihi! Fijne goeie nacht gehad dus! Lekker.
Droom nooit zoveel gelukkig, dus zal wel weer overwaaien! Ik slaap nog goed in tegenstelling tot sommige! Ooh echt poolvos veranderd het echt zo drastisch in zweden? Zijn er dan nog wel andere dingen te doen? En jaa herfstkindjes! Enkele krijgen nazomerse kindjes! Hier straks naar terrassenfestival in het park en daarna een bbq bij me ouders in de straat. Tis gelukkig lekker weer
@Linnel indd wat gezakt al! WoW.. prachtige buik ook En wat een leuk kamertje zeg @poedel2015, dan smelt je toch ? Heerlijk.. en dan voor te stellen, dat er straks zo een klein humpie in ligt! Wij doen de box over weekje of 2 denk ik zo.. even wennen aan de nieuwe indeling van de woning