Heerlijk Esje! Gefeliciteerd! Veel plezier met inrichten en je huisje je kruisje geven Je gaat wel moeten wennen aan al die trappen en meerdere verdiepingen schoon houden hihi. Bakfiets wordt hier ook wel een wens. Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar anders ga je naar babboe dealer voor een proefrit? Dat ga ik tegen de tijd dat het nodig is, ook doen. Hier dus vandaag begonnen met het kamertje! Er komen voor ons drukke weken aan en weinig zin om tijdens mijn verlof nog alles te moeten, terwijl ik nu fit ben Dus vandaag de commode, hangkastje van de beeb geschilderd en de secretaire voor mijn dochter. De wanden heeft me man gesaust, zulke lieve kleurtjes! Dus straks alles op zijn plek en dan kunnen we rustig al het spul van mijn dochter weer uitzoeken en de zolder meer opruimen. En wat overbodig is naar de kringloop!
Nou, erge spierspanning tussen de ribben wrss.. hele borstkas zit vast. Omdat ik veeeeeels te krampachtig ben en verkeerd adem. Ik ben echt gewoon incapabel om fatsoenlijk te ontspannen geloof ik => advies 'elk uur?! Rekken.. ademhalingsoefeningen, ontspannen. Nou Euhm.. hoe dan? Als ik zo krampachtig bleef 'vasthouden' aan m'n kindje dan ging dat me enorm tegenwerking bij de bevalling. Haha. We gaan ons best maar doen. Nu lekker naar bed! Succes alle dames die met de kamertjes bezig zijn. Bakfiets lijkt me super leuk! Hier nog bezig met de speurtocht naar een moederfiets.
Nou appelsientje misschien keer dag je naar een spa met een vriendin? Lekker uiteten erna, ook tussendoor. Misschien wat meer yoga doen! En vooral niet zo nadenken Ik heb ook extreme rugpijnen gehad vanaf 34 weken bij mijn dochter. En kwam met verkramping. Niemand kon me zeggen wat het was, behalve stress. En mijn stress was nogal groot op dat moment. En jij bent net 22 weken...dus ga vooral nog veel leuke dingen doen, omdat het nu nog kan
Mijn grote buik met bijna 23 weken . Relaxen appelsientje zo krampachtig doen is ook niet goed voor je kindje Hoe gaat t afgaan bij jullie bij mij op dit moment weer heel erg slecht voelt echt onprettig en eet toch het zelfde als de afgelopen weken
Hoi allemaal! Sorry we zijn nu een weekje thuis maar druk met jetlag etc. haha. Gelukkig lijkt alles nu weer terug naar het oude ritme! Hoe is het met iedereen? Vanaf nu zal ik weer regelmatig online zijn. Ik ben nu bezig met me verdiepen in een zwangerschaps-klasje. Het zal waarschijnlijk pilates worden, heb ik na de bevalling ook gedaan en vond het erg nuttig!
Hier sinds donderdag middag enorme rug pijn wat door trek nee toe schaakbord herkend iemand dit??? Vanavond weer naar controle bij vk en mag ik weer wegen denk dat er nu rond de 6 kilo bij zit
Ja moet wel iets verzinnen.. want dit schiet niet op. Er speelt tussen collega en de baas op werk n heleboel wat niet mee werkt denk ik. Speelt al zo lang.. maar soms dan krijgt het weer zo'n frustratie piek.. laten we daar nou net middenin zitten. Thank god krijg ik 21aug al vakantie en direct door in verlof! Dagje spa klinkt heerlijk. Massage erbij mmmm.
Zo meiden wat is er veel gekletst zeg. Ik ben ff 1.5 week op vakantie geweest en een hoop gemist. Hier beginnen de bekken ook weer op te spelen. Geen fijn gevoel en ik moet nog 10 weken werken.. pff. Hoe ga ik dat volhouden. Hebben jullie ook zo last van maagzuur al? Had bij mn zoontje pas bij 38 weken.. En nu met 23 weken is het al begonnen. Zo jammer. Babykamer zijn we voor de vakantie druk mee geweest. Sturen en ga straks proberen te behangen.. daarna lekker verven. We gaan voor de kleur early dew.
Oei appelsientje.. ik krijg altijd al een zenuwachtig gevoel van alles waar je mee zit.. en dit klinkt niet goed. Ik heb een idee: zwangerschapsyoga! Ik doe het sinds kort en heeft echt ALLES te maken met ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen. Lijkt me perfect voor je.. en ik deed nooit yoga dus je hoeft het niet al te kunnen van te voren ofzo!
Hier gisteren weer controle gehad alles was weer goed gelukkig van me blaasontsteking af En kleine is lekker actief elke dsg dat getrappel
Hier gister ook weer controle gehad. Alles was goed. Moet alleen urine laten controleren uit voorzorg.. Deze week maar even doen. Hier ook nog niet begonnen met de kamers. Wel hebben we de naam en het geboorte kaartje al klaar
Ja ik ga daar maar eens naar kijken!! Klinkt iig goed. Maargoed dat ervaring niet vereist is want ik ben echt zo flexibel als n baksteen! Denk dat ik ook elke avond maar een mindfulness oefeningetje inlast. Mag ik ff klagen?! Vind het echt sinds n week lichamelijk opvallend zwaarder worden zeg. En ik ben qua kwalen er echt doorheen gefloten de hele zwangerschap. Buiten de spanning en bloedverlies om... amper misselijk, overgeven nooit gebeurd. Sliep als n roosje. En nu die ribben, m'n rug.. ik ben ineens echt elke 2u wakker snachts. Gister ook voor t eerst maagzuurremmers gekocht. De mankementen zijn begonnen hier! Hiep hoi! Haha.
Klagen mag altijd, maar wauw nu en dat bij de 1ste! Het zijn soms van die groeipieken en dan wordt het weer minder. Focus je er niet teveel op. Waait soms weer over. Hier ook genoeg ongemakken, maar heb geen tijd op mijn focus erop te leggen. Werd eergisteren wakker met intense kramp in mijn kuit en loop nog steeds moeilijk, omdat het zeer doet. Ben sneller moe, snel last van mijn rug en maagzuur heb ik ook af toe. We hebben nog even te gaan, neem het zoals het komt. Het gaat op en af en op een mindere dag hang je wat meer op de bank. Neem het ervan nu je nog in je remi bent Fijne vakantiegeld @Luna30? Wat je nou naar NL geweest of elders? Welkom terug Drollie! Aah joh 10 weken zijn zo voorbij. Hier vanaf 19 augustus vakantie en aansluitend 4 september verlof. De weken vliegen om!
Haha het valt 'n beetje tegen omdat ik nog niks te klagen heb gehad denk ik. Nu beginnen de dingetjes te komen.. of inderdaad n piek. Dat zullen de ervaren mama's beter weten dan ik. We nemen het zoals het komt
Haha het is niet heel leuk maar inderdaad.. neem het zoals het komt Ik heb enorm veel last van misselijkheid (nog steeds, en slik ook nog steeds emesafene) en krijg ook last van rug/maagzuur/kuitkrampen.. tjaaa... probeer positief te blijven En yoga.. echt doen! Tip; ga echt zsm informeren bij de dichtstbijzijnde yoga club of iets, want vaak hebben ze zomerstop!! Ik moest ook halverwege een cursus instromen
Oh ja hier heb ik erg last van rusteloze benen vooral als ik op links ga liggen vliegt mn rechterbeen overal heen zo irritant en ja vaak wakker wordeb heb ik helaas ook ze zeggen dat t is om je voor te bereiden op de slapenloze nachten met een baby had t bij dochter ook maar dat was een heerlijke zoete slaper s,nachts dus had niet echt gehoeven hahaha en rug en bekken en banden zijn pijntjes die er bij horen idd maar je kan er niks aan doen helaas dus we moeten maar door tot 40 weken oja en dat slapen word straks helemaal erg althans voor de meeste omdat je in geen positie meer lekker slaapt
Klinkt een beetje als die pijn die ik had en dat schijnt bandenpijn te zijn? Ook ik ga zo naar de verloskundige en zal het dan even na vragen haha
Hoort rusteloze benen er ook bij? Och.. ik dacht al.. wat is dit. Als ik snachts wakker word dan móet ik ze bewegen.. heel irritant. Haha ik wist niet dat er zoveel mogelijke kwaaltjes waren. Nou weer de leuke dingen. Als ik zo goed als plat lig voel en zie ik m soms van de ene naar de andere kant bewegen! Zo maf! Vind zo bizar gevoel nog steeds.. Niet alleen de schoppen.. maar ook de kleinere wiebelige steeds duidelijker! Als ik snachts op m'n rug draai begint ie heel vaak te bewegen.
Oh jee... kwaaltjes leed Hier ook weer vermoeider en merk dat ik ook weer vlagen misselijk ben, gevoel snel vol te zitten.. Maar verder ook geen tijd om me erop te focussen.. veel te druk met de kids en alle drukte in huis !! Vandaag vk geweest en baarmoeder liep mooi op schema, mooi hartje! Dus klonk allemaal goed.. moet ff zkh bellen.. over 3 weken mag ik weer fijn bloed prikken! Bahhh.. rhesus c negatief ben ik.. en voor van alles, ijzer, vit d, en de fijne Suiker test bahhh... en bloedprikken is dus duidelijk niet mijn hobby! Maar alles voor mijn kind