1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @Foeke jeetje niet fijn dat je je zo voelt! Wel erg fijn dat de vk er zo goed mee omgaat, mooie vooruitzichten stapje voor stapje naar de volgende mijlpaal!:) ik duim voor je dat het strippen met 38 lukt en werkt!:thumup:

Foeke vindt dit leuk.
  2. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Schrikken zeg! Die harde pijnlijke buiken.. nog eventjes wachten tot 37 weekjes baby's ! Dat is beter voor jullie longen !

En WoW.... zo diep ingedaald! En hopen dat met 38 weken het strippen wat op gang wil brengen!

Hier soms steken van onder.. maar geen idee of de baby ingedaald is eigenlijk?? Vorige keer nog niet! Maar dat hoeft dus bij een derde ook niet zeiden ze? En als ik loop is het vooral ongemakkelijk, lijkt wel of ik bij iedere stap moet plassen! Lekker tegen mijn blaas aan ;)

Luna30, Foeke en Essje vinden dit leuk.
  3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @Foeke wat fijn om gehoort te worden ! En gewoon ook al 36 weken jeetje jij gaat hard maar op een gegeven ogenblik kan je idd niet meer maar je houd t al erg lang vol zou t niet kunnen zou elke dag janken ! Of niks ondernemen

Foeke vindt dit leuk.
  4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja fijn is anders! Maar ze moet inderdaad nog anderhalve week blijven zitten hoor, daarna mag ze Haha:p

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aawh fijn foeke dat er markeringspalen zijn! Hou ik ook van! Hoop dat het kan met 38 weken strippen. Maar goed anders weekje later.

Hier ook baby nagenoeg volledig ingedaald. Vind ik wel snel hoor. Zeker als je hoort dat het niets zegt over wel of niet eerder bevallen.

Luna30 en Foeke vinden dit leuk.
  6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Fijn foeke dat je je hart heb kunnen luchten en dat je ook gehoord wordt. Hopelijk gaan ze je met 38 weken inleiden!

Foeke vindt dit leuk.
  7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten Foeke!
    Zou mooi zijn als het kan, met 38 wkn strippen!

Foeke vindt dit leuk.
  8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ze wil een stuitbevalling proberen!
    Maar had dan eigenlijk ook verwacht dat ze je ergens wel n keer op hang helpen ofzo.
    Hoe verder over tijd hoe groter de baby en alles weer lastiger lijkt me?

Haha ja word het gepland en dan dan meld t zich nog eerder! Kan natuurlijk ook :p Hihi.

9. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    :D 36 weken dansje :D

Zo ik zeg dus nooooooooooit meer dat ik prima slaap en noooooooooit meer dat ik bijna geen last van maagzuur heb!! Wat een nacht! Nou ja vanavond op tijd m'n bedje maar in en weer beter slapen! Moet ook even wat meer drinken overdag want moest vannacht 2x echt plassen waarvan1x maar een heel klein beetje... en aangezien je een evt blaasontsteking niet voelt, drink ik vandaag even zeer regelmatig kamillethee!

Voor de rest geen plannen vandaag dus dat is wel lekker!! Oja nu ik dit zeg, kunnen we dan wel even achter het schot kruipen om het babybadje, matrasje, maxi cosi, wipper, kuipje tripp trapp enz op te zoeken. Moet toch allemaal nu wel n beetje klaar staan vind ik!

Luna30, Essje, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Thanx :D
    I love oude spulletjes

Wat is het toch rot dat je z'n zware zwangerschap hebt!
    Ik snap dat je het echt gehad hebt onderhand. Wat een strijd.
    En je voelt je dan weer schuldig dat je het zat bent..
    Gelukkig inderdaad een stappenplan! M'n duimen draaien heeeeeel hard dat ze je zo gauw mogelijk een handje kunnen helpen!! Laat die kleine maar gauw komen.

Foeke vindt dit leuk.
  11. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Foeke fijn dat je je gehoord voelt!! Nog n paar weekjes en dan zit het erop en heb je je kleintje in je armen!!!

Foeke vindt dit leuk.
  12. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    K heb zowaar n keer n soort van geslapen :D O wat n verademing!
    Lig nog even lekker in m'n holletjes :rolleyes: zo lekker warm Hihi.
    Rug en rn ribben blijven wel fuck zeg.

Hebben jullie als je net uit bed stapt sochtends dat je echt knikkende knietjes hebt? Zak er bijna door! Zo raar! Mn beenspieren willen dan niet ofzo. Duurt n paar seconden en dan kunnen we weer.

Poolvos en Nyna87 vinden dit leuk.
  13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat je lekker geslapen hebt!

Geen ervaring met knikkende knietjes, maar laatst wel een tip voor gekregen tijdens zwanger actief.
    Dat van die knikkende knietjes kan komen doordat je nu slechtere doorbloeding hebt. Je kunt als je nog ligt je benen uitstrekken en rondjes draaien met je voet, om je doorbloeding snel op gang te krijgen. Misschien helpt dat?

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goede tip nyna!

En ja idd mooss je mag het nu allemaal wel klaar gan zetten :) Minder van het slapen! Nog maar paar weekje hoe er was je met die andere 2 bij de bevalling?

Nou kijk is aan appel!

Hier gaan we volgende week de box en het ledikant schilderen en er maar aan wennen dat deze week een jaar in de weg staat!

Laatste vakantiedag! Morgen begint het leed wat vroeg naar school gaan heet! Hoop niet dat ik nog ruim 6 weken moet wachten op de baby, anders worden het wel hele lange weken!

Luna30, Nyna87, Essje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O thanx!
    Ik denk inderdaad dat het wel zoiets is. als ik sta strek ik ze vaak even goed en dan is het snel beter. Maar kan natuurlijk in bed al even je oefening proberen' !

Nyna87 vindt dit leuk.
  16. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hier vandaag ook een redelijke nacht! Pfiew... zo fijn om eventjes behoorlijk te slapen!

Balen van de mindere nachten.. zo wisselen we elkaar af hier!

@Mooss je mag een 36-weken-dansje doen! Whoop Whoop!

Luna30, Nyna87 en Mooss vinden dit leuk.
  17. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Ladylola Bij de eerste was ik 39+4 (39+3 's avonds begonnen) en bij de tweede 39 weken. Bij de eerste was ik er gewoon helemaal klaar mee op het eind en bij de tweede ontzettend ziek door zwangerschapsvergiftiging. Nu voel ik mij bijzonder fit, hopelijk blijft ie nu niet langer zitten daardoor....;)

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wel fijn dat je me zin begreep! Haha! Jeetje mistte paar letters en een punt!
    Maar wauw dus met een goede 3 weken is de kans dat jouw mini al komt.

19. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Foeke fijn dat je gehoord word! Wauw met 38w al dat is t zo! Dus hopelijk lukt het strippen

@Mooss Jaaa 36w al!! Gaat echt snel ben benieuwd of deze spruit zich ook eerder meldt net als de andere twee kindjes

Ik ben het verder een beetje kwijt!
    Las over dat slechte slapen echt irritant he
    Hier gaat dat over t algemeen wel maar t inslapen blijft lastig soms haha

Morgen mogen de kids weer naar school, ga ik echt een dansje doen thank god haha ze zijn er aan toe en ik ook... :roflmao:
    ga zo even een ochtend wandeling maken dan ben ik hopelijk meteen wakker.

Voel me verder sinds ik te horen heb gekregen dat de beeb t super doed qua gewicht ect en ik weer alles mag doen eigenlijk heel goed, stom he dat dat onbewust wat met je kan doen!
    Dus zal deze 4/5 weken volledig mogen uitzingen vrees ik :p strippen doet ze hier zowiezo niet zomaar.

Nyna87, Foeke en Essje vinden dit leuk.
  20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow! Stoer!
    Er zijn niet veel ziekenhuizen meer waar ze een gynaecoloog hebben met genoeg stuit-ervaring. Ik zou 't anders niet aandurven. :)

Deel Deze Pagina