1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja mooss denk wel dat het je meer rust geeft als je aantal zaken geregeld hebt! Succes met het afronden hiervan!

Foeke wordt je man wakkerr dan van jou? Hier slaapt hij altijd overal doorheen ;)
    En jeetjemina vrijdag alweer 37 weken!
    Hier slaap ik nog goed gelukkig, maar ik weet dat dit binnen nu en 2 weken kan omslaan. Bij de eerste is het ook de spanning he. Bij een tweede denk je doei moet nog ff genieten van mijn nachten!

Moet hier alleen nog wat dingetjes ophangen, maat 50/56 wassen, de box schilderen en klaar zetten, adressen verzamelen en adressen op de enveloppen schrijven. Oh en het geboortepakje en vestje halen.
    Vandaag is eindelijk school weer begonnen, maar maandag is thuiswerkdag van me vent!
    Morgen naar de kapper en woensdag gaat dan het grote poetsfestijn beginnen! Mijn handen jeuken gewoon haha.

Luna30, Foeke en Nyna87 vinden dit leuk.
  2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Haha ladylola lekker dat je je handen weer vrij hebt he ...
    Zou ik ook wel eens willen ik krijg donderdag en vrijdag een nichtje te oppas vanaf een uur of 8 tot half 6 gelukkig vermaken de 2 dames zich prima samen mijn dochter is 2 en nichtje is bijna 3 dus dat gaat prima samen

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hebben mannen ook nesteldrang?
    Lig nog in bed en volgens mij word m'n halve tuin/huis verbouwd en of opgeruimd. Hij verzint ook telkens iets nieuws haha.

Ook weer n redelijk nachtje !
    Hiep hoi!

Voorweeen nog niet gehad.
    Harde buiken valt ook reuze mee op het moment!
    Maar denk iid dat je lekkerder ligt als je alles n beetje af hebt!
    Die stomme vluchttas heb k ook nog niet klaar.
    Geboortekaartjes vandaag maar eens reserveren zodat die envelopjes thuis komen.

Ik ga maar eens kijken wat manlief
    aan het uitspoken is...

4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Haha! Hier precies 'tzelfde!
    Ik lag nog in bed na helaas een minder nachtje, boven allemaal gerommel. Is 'ie deurklinken aan 't vervangen. Uuhh. Ok? :D

Appelsientje89, Essje en Foeke vinden dit leuk.
  5. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    Hier weer ineens energie voor 10
    Zin om van alles te doen in het huis
    Alle ramen van binnen en buiten gedaan heerlijk weer

Alleen me schaambot pff die doet pijn al dagen vannacht paar keer buikkrampen gehad en me schaambot ook pijnlijk vannacht zal die aan het proberen zijn ze hoofdje er tussen te drukken :) ahhaa

Mooss vindt dit leuk.
  6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahhaha mannen met nesteldrang! Ja dat kan hoor! Tis voor hen ook een spannend life event!

Nou neem het ervan amch. Zo lang heb je niet meer tenslotte :)

Essje en Mooss vinden dit leuk.
  7. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    nou heb het allemaal maar zelf gepakt... fijn door zo'n gat heen... maar wel alles te voorschijn kunnen halen. Wiegje meteen opgemaakt. Bekleding van maxicosi en stokke kuipje eraf gehaald zodat ik dat vandaag kan wassen. Van de week even het badje een sopje geven en klaar is de babykamer.
    Nu de vluchttas nog maar die heb ik zo klaar! Weet nog wel redelijk wat er de vorige keren in zat dus dat komt wel goed. Kijken wanneer ik die ga pakken. Zo meteen eerst maar beneden de gordijnen van de rails om die ook lekker even te wassen. Haha ben benieuwd wat ik daarna weer ga verzinnen... gelukkig vanmiddag ook de jongste naar de peuterspeelzaal, dan kan ik languit op de bank!!

Luna30, Nyna87, Essje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Amch balen van je schaambot!! Weet hoe het voelt, gelukkig heb er deze zwangerschap niet zo heel veel last van! Echt bizar want de vorige keren was het niet uit te houden!

@Poolvos heerlijk dat je nog geen voorweeen hebt gehad. Ik vorige week 1 nacht en vannacht dan maar vannacht was het echt wel een uur achter elkaar. En vorige week gewoon over de gehele nacht heen een paar. Ben benieuwd of dit de nieuwe trend wordt of dat het weer maar bij 1 nacht blijft!

9. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Heb nu overigens de app 'contractions' gedownload. Volgens mij een prima app, als je wil dat je uiteindelijk al je gegevens ook nog gemaild wil hebben, kun je m kopen maar zie echt zelf niet in waarom ik dat zou willen! De app lijkt goed overzichtelijk met een duidelijke start en stop knop! Geen poespas, heerlijk, houd ik van!

Essje en Foeke vinden dit leuk.
  10. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    zal ook wel aan het shirtje liggen maar m'n buik lijkt niet onwijs gegroeid... oh en het moet 36+1 zijn.... IMG_7339.JPG

Luna30, MLB, Nyna87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Handig die app! Zal ik ook eens downloaden.

Ik heb toevallig een screenshot bewaard van de weeen die ik bijhield van n. Hahah te grappig, bizar dat hij er 4 uur later was!

Hehe wat lekker zeg weer t ritme! J. Zo ophalen.. broodje eten.. terug brengen.. N. Naar bed.. ik poetsen of miss ook een dutje doen? Naja we zien wel hihi.

Voorweeen heb ik nu gelukkig geen last van! Bij n. Al weken voor de bevalling heel vervelend.
    Harde buiken nog wel maar goed dat zijn we ondertussen wel gewend

Bijgevoegde bestanden:

Nyna87 en Essje vinden dit leuk.
  12. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    @Mooss Mooi buikie hoor!!

WoW.. sommige al bijna 37 weken! Ik vind dat babynieuws ook zo spannend.. echt afwachten nou :)

En indd op de sterretjes na, hebben we in de groep geen hele vervelende gevallen..!
    Hopelijk bevalt iedereen na 37 weken! Zijn alle beetjes gezond en alle bevallingen voorspoedig!

Hier ook een best nachtje gehad! En alles is klaar klaar klaar! Wij zijn er klaar voor... alleen de box nog dan ;) maar dat is geen ramp!

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Aahhh.. mijn schoonmoeder heeft hetzelfde dekentje gemaakt als in het bedje! En dan ook nog een hoeslakentje.. So cute :thumup::rolleyes:

IMG_3767.JPG

Luna30, MLB, Nyna87 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Heel herkenbaar die nesteldrang! Ik wil ook t liefst alles al klaar en schoon hebben. De pijn in die beknelde zenuw houdt me echter flink tegen. Ik probeer stukje bij beetje de dingen schoon te maken! En mijn lijstje af te werken, maar baal er wel van zo beperkt te zijn! Mijn man is net begonnen met zijn nieuwe baan, waar veel uren en energie in gaan zitten dus hij kan me ook niet veel helpen.

Heerlijk, kindjes weer naar school of peuterspeelzaal! Ik kijk ook met smacht uit naar volgende week, dan is mijn gastouder terug van vakantie!

En wat fijn inderdaad dat alle beebje het zo goed doen en hier nog geen vroeggeboortes etc zijn met alle zorgen die daar bij komen!

Hier mijn zoontje vannacht om twee uur huilen/schreeuwen... Sliep dan weer even in om vervolgens weer wakker te worden en dit te herhalen... Ben er om 4 uur maar bij gaan liggen. Wat er was, geen idee! Het was ook meteen oké maar duurde heel lang voor hij weer sliep. Hopelijk geen herhaling vannacht!!

Donutlover vindt dit leuk.
  15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier moet ik vanaf de eerste wee al meteen naar het ziekenhuis m.b.t. Antibiotica infuus, dus heb geen weeënapp nodig :p maar anders is het volgensmij best handig!

@MMD86 Ahh super leuk zeg! Echt lief:D

Hier vandaag weer lekker rustig aan, als het goed is gaat man de babykamer afmaken, hoop dat het snel af is want word er mega onrustig van:eek:

Donutlover vindt dit leuk.
  16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Haha maaeja wat nou als die ene wee just a voorwee was haha dan rij je straks 60x heen en weer

17. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat super leuk!

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja hier ook nog niet klaar maar idd word langzaam aan wel nerveus ! Moet toch een x af maar ja we hebben nog heel even maar hoop toch met 36 weken wel klaar te zijn maar mezelf kennende zal het wel niet

Essje vindt dit leuk.
  19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Even vraag aan de dames die poliklinisch in t ziekenhuis bevallen gaan jullie een ondersteek halen bij de thuiszorg winkel bij de vorige wel gedaan maar dat ding heeft me geld gekost en nooit gebruikt ! Kan mijn man dat eventueel ook nog halen in de kraamweek mocht de nood er toe zijn ?

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat is een ondersteek??

Ooooh mmd enig! Echt prachtig!
    Hier moet ik de wagenbak ook nog wat bedenken met bekleding!

Nou essje weet niet hoe blij je daarmee moet zijn :-/ Je moet direct aan ctg en ligt vast aan je bed...
    Ben super blij dat ik nu niet medisch ben! Hopelijk kan ik straks lekker rustig rondscharrelend de weeen opvangen.

Deel Deze Pagina