1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Heb ik hier al vanaf begin van de zwangerschap, eet denk ik bijna de helf minder qua porties dan dat ik voor de zwangerschap deed en was toen al een kleine eter:confused: gelukkig groeit de kleine meid goed dus hoef niet meer te eten Haha:D

2. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hier helaas geen last van... :oops:

Ladylola vindt dit leuk.
  3. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hihi, ik las eerst 'onder de bank liggen kwijlen'. Moet er nu wel om lachen! :D Ja, dat is wel een nadeel niet meer thuis mogen bevallen... Niet makkelijk allemaal voor jou! Bleh!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    37 weken, het mag bijna! Hup hup baby, niet te lang op je laten wachten! Succes meid, met de laatste, zware loodjes.

Foeke vindt dit leuk.
  5. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou.. ik heb nu het tegenovergestelde vrees ik; megaaaaa honger :oops::roflmao::|

Ladylola vindt dit leuk.
  6. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje dames , wat veel inleidingen en ksdes.
    Wie wachten er nu nog op een natuurlijke bevalling behalve ik :oops:
    Voel me echt een beetje een vreemde eend hiero

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier wel nog gewoon wachten op een natuurlijke bevalling hoor:p dus je bent gelukkig niet de enige:)

8. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Woow wat veel geklets!

@poedel2015 hahaha ik moet wel lachen dacht namelijk t zelfde als @Ladylola met het typen...
    Dit scheelt al wat met lezen hihi.

@Ladylola ooh die druk down under heb ik ook maarja vorige week lag ie net een mini beetje t bekken in.

@BJlover wat leuk van de babyshower en spannend zeg een geplande ks! Dan weet je gewoon de datum! Gaat t goed met jullie kleintje?

@poedel2015
    Hier gaan we ook voor natuurlijk hoor hihi, thuis!

@Appelsientje89
    Hier ook idd ineens niet echt honger meer, met name het avondeten gaat moeilijk blegh

@Foeke ooh spannend! Wel fijn zeg dat ze dat zo vroeg willen doen. Hier doet ze dat niet, ook niet als je je zelf klote voelt haha
    Bij mij zowiezo niet denk ik want ze zei vorige week nog: ik hoop dat de kleine nog lekker lang blijft zitten, zodat jouw waardes goed op pijl zijn.

Nou ik dacht aub niet hoor haha laat maar komen!

De tijd gaat wel echt langzaam nu vind ik. Vandaag had ik echt zn blegh dag, continu chagrijnig ook tegen de kids.
    Kind van een vriendin van me was de hele middag bij me... blegh haha extra druk en natuurlijk allemaal niet luisteren.

Nu even naar een vriendin een bakkie doen en morgen maar weer een betere dag hoop ik!

9. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hahaha nee op de bank niet eronder. Moet niet gekker worden.

@poedel2015
    Wees blij dat je in dit geval het rare
    eendje bent met het beste scenario naar mijn idee.

Volgens mij ben k ook nog de enige met n stuit baby.

Ik ga er echt n beetje tegen op zien als de nacht er weer aan zit te komen zeg.. weer zo'n strijd.
    Er tegenop gaan zien gaat natuurlijk helemaal averechts werken.

10. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ja hoor! Ik wacht ook op een natuurlijke bevalling! En volgens mij veel meer van de dames hier. ;) Of nou ja, eigenlijk ben ik nog niet echt aan het wachten haha, laat nog maar lekker een paar weken zitten! Week of 39/40 lijkt me wel een mooie termijn. :p

Luna30 vindt dit leuk.
  11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hihi! Volgens mij gaat de meerderheid toch nog wel voor "natuurlijke" bevalling?
    Ik mag vanaf vandaag ook weer gewoon wachten :D

Misschien kunnen we het er in 't lijstje bij zetten dames? Best leuk om te weten?

Luna30 vindt dit leuk.
  12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb gemerkt dat bij dit beebje dat ze heel druk word als ik op mijn linkerzij lig. Dus ga ik dan maar weer op mijn rechterzij liggen maar ze zeggen dat dat minder goed is voor de doorbloeding ? Ja ik ben ook erg gezegend met een natuurlijke bevalling, maar ook dit kan zomaar veranderen al hoop ik dat niet !

13. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Euhhh wat heb ik onthouden...

Lastige keuzes appelsientje... misschien beste om volgende week te kijken hoe de kleine er bij ligt en of draaien mogelijk is?
    Het blijft lastig... succes met keuzes maken....

Haha poedel volgens mij zijn de meesten toch nog die wachten op een natuurlijke bevalling.
    Ik hoop ook thuis te bevallen.!

Nou eetlust heb ik nog wel hoor :roflmao:

Vanmiddag controle gehad. Ligt nu ongeveer een cm ingedaald... Elke stap die ik zet doet me zeer en dat komt ws ook mede doordat hoofdje er nu lekker op drukt... hopelijk daalt zij/hij gauw in...

Namen... hier moest natuurlijk naam voor beide geslachten dus 1 naam per geslacht vond ik al moeilijk zat haha.
    Verder een tweede naam lastig te bedenken zonder de eerste te weten.

Hier ook een kort lontje soms hoor wow!

Luna30 en Essje vinden dit leuk.
  14. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier niet alles allemaal bij gelezen omdat we op vakantie zijn. Hier ook gewoon een natuurlijk bevalling en dus ook in de wacht wel pas vanaf 37 weken hoor wand dan ben ik weer thuis hahah

Foeke, Essje en Appelsientje89 vinden dit leuk.
  15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die moeilijk geduld op kan brengen , mijn dochter is op dit moment ook erg opstandig herkent iemand dit van zn 2jarige ? Op dit moment alles is nee of nee afblijven is mijn , en zo besluiteloos. Vanmorgen bijv wilde ze eerst wel met mama mee naar de wc en toen toch weer niet, dus ik doe die deur dicht en ga naar de wc, nou je had haar moeten horen mager speenvarken is er niks bij ! Bah mag hopen dat dit niet erger word .......pffff help

16. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Nee hoor ik ook!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook een hongerig monstertje hoor!

Goed bezig Poedellll...en ja 2 is nee helaas. Hoort er beetje bij. Me nichtje en kind van vrienden ook net 2 en hebben ook hun buien.

Fijne vakantie maartje! In buitenland?

Spannend BJ! En leuk van je babyshower!

Nou me84 is al 1 cm! En jaaa van jou is het ook nog een verassing! Spannend :)

Foeke ik bedoel ook je afspraak is met 37.5, dat je het altijd kan vragen.

Foeke vindt dit leuk.
  18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh hier ook natural hoor :) wachten geduldig af! Hoop alleen niet te lang nog!

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Toch nog veel natuurlijke bevallingen dacht echt dat er meer ks,s en inleidingen waren.
    Gelukkig ! Niet dat inleiden of ks verkeerd is hoor zo bedoel ik het zeker niet, als het nodig is dan is het nodig.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Snap wat je bedoeld hoor poedel. In laatste 10'weken topic strooien ze ook met inleidingen.

Deel Deze Pagina