Probeer die zakjes waar ik het een stukje hierboven over had!! Vind ik beter te doen dan die siroop en werkt bij mij veel beter!
Bij mij werkt het wel die siroop. Alleen zou het beter zijn om elke dag te nemen, zodat het beter werkt
Jaa.. ben benieuwd hoor... ga er maar vanuit dat de baby ingeleid wordt, kan het alleen maar mee vallen! Heb het idee dat ie het prima naar zijn zin heeft! bollie! Spannend @BJlover... word je ingeleid of keizersnede ? Ben het even kwijt hoor Hihi! Ik vind het helemaal spannend! Straks de eerste baby... wie o wie!
Keizersnede is meestal rond 39.3/4/5 dus nog 3'weekjes voor jou! BJ! Jeetjemina! Over 2/3 weken start de babyboom! Man man en dan moet ik nog zeker 2/3 weken langer door :-O
Nou idd! Dat is super fijn.. dan start je toch zoveel fijner. Ben ook benieuwd.. Luna of Foeke miss? Haha Of jij @Poolvos zou ook heel goed kunnen!! @BJlover spannend zeg dat je t al weet! Succes met de laatste 2/3 weken!
Jaa heel vreemd! Zat net te mijmeren. En bedacht mij ineens dat ik 3 weken geleden met verlof/vakantie ging! En ik dachf ohmy hoe gaan die 8 weken om. Nog 1 week en zit alweer op de helft Heb het nog druk zat! Maar ja leuk wie zal de eerste zijn? Alhoewel inleidingen en geplande KS zijn wel op voorhand een beetje vals spelen
Jaa gek he! Gaat dan achteraf toch sneller.. Idd, en de dames die eerder gestript of poging tot ect zullen miss dan ook wel gaan bevallen
Hier de buik vol gegeten aan lekkere tapas. Heb uit voorzorg maar n slokje Antagel genomen zonet haha. Wel errggggg lang op n stoeltje zitten. De beste uitgezocht en ging redelijk. Rug is te doen, ribben wel erg rot. Nu lekker in bed! Nooit gedacht dat zitten n opgave zou worden haha. Volgens mij ligt ie nu echt zo enorm over dwars.. Jezus auw. Soms heb k het idee dat ie onderweg is naar onderen of het probeert maar t gewoon niet lukt! Fijn @Esje dat alles goed is! Of nouja.. nog niet direct alarm. Lekker rustig aan en beebje nog heeeeeeel even blijven zitten! De rest t spijt me ik weet de 3 pagina's al niet meer. Veel benieuwdheid naar de eerste Beeb!
@Appelsientje89 Hmm lekker tapas!!! Hopelijk blijft het maagzuur achterwegen. Ik heb echt de hele avond al last van pijnlijke harde buiken! Kijken wat de nacht gaat brengen. Ben wel toe aan n rustige nacht!!
Oh! Hoe heten die zakjes? Ik heb nu lactulose maar daar krijg ik naast veel krampen niks geen profijt van. Nog steeds maar om de paar dagen naar de wc kunnen zeg maar..
Haha @Donutlover begin jij nu ook al . Nee hoor deze beeb blijft nog even zitten Hoop voor @Foeke dat ze een van de eersten is!! Spannend dat je de datum al weet @BJlover! En dat is een flinke knul @MMD86 hopelijk werkt het strippen een beetje! Hier ook heel moe de afgelopen dagen, hoop dat ik snel meer energie krijg! Ik had vorige week mega onrustige darmen, maar nu weer terug naar normaal..
Goeiemorgen dames, hier goed geslapen voor mijn doen vroeg in slaap gevallen zo rond 11 uur en nu al wakker voor weer een dagje oppas ! Als ik s,nachts niet gestoord word gaat het slapen echt wel een stuk beter als weken geleden erg blij mee .... fijne dag dames