Ik mag donderdag gewoon alweer naar de vk 3 weken voorbij zoef gevlogen, ben benieuwd of ze een echo wil maken voor de ligging . Ik ga het haar wel vragen want ben er niet zo zeker van dat de dame goed ligt . Denk wel dat ze kopje naar beneden ligt maar als sterrenkijker zeg maar , en ingedaald is ze ook denk ik want heb last van mn liezen bekken aan voorzijde .
Oja herkenbaar ! Maar duurt ook zo lang voor die vermoeidheid van die nacht "kwijt " bent heeft bij mij zeker wel 4 dagen geduurd. Bij mij duurde de bevalling van ongeveer 19:00 tot 6:11 s,ochtends ..... En met oppas tja idd ook niet handig nee, maar we hebben het idd niet in de hand. Ik hoop wel dat ze pas na 1 oktober komt want dan is onze oppas terug van vakantie
Ik was volgens mij best snel over de verloren nacht heen. Bevalling begon rond 19.30 (smiddags vanaf 13.00 uur al, maar niet heftig) en ben om 01.43 bevallen.. maar tegen de tijd dat ik kon gaan slapen lag ik vol adrenaline naar t plafond en de kleine te staren smiddags verplicht naar bed van de kraamhulp, vonden we onzin, maar toch wel geslapen
Net weer terug van de vk en met de baby en de buik was alles weer goed. Ligt al vast in het bekken Moest wel Bloedprikken voor m'n leverwaardes aangezien ik al een tijdje last heb van jeuk overal en daardoor ook niet kan slapen. Krijg ik volgende week de uitslag van Moet wel goed Mn voorweeën in de gaten houden en op tijd bellen als ik denk dat het zich omzet in het echte werk aangezien ik al ontsluiting heb en dat door de voorweeën meer kan worden. Ben benieuwd
Hier 2 dagen voorweeen, toen na het avondeten pikte het echt op en pas om 9 uur 's ochtends geboren.. was behoorlijk moe aan het eind! Maar ja inderdaad niet kunnen slapen daarna door allen adrenaline Haha. Typisch!!
Ja ze gaf meteen aan dat ze daarop wilde prikken vanwege de jeuk, omdat ik er het ergste last van heb aan Mn handen en voeten. Ben benieuwd wat de uitkomst is, wie weet valt het mee, maar maak me toch een klein beetje zorgen
Dat niet kunnen slapen na een bevalling is idd erg typisch denk dat ieder nieuw bakke mama dat wel kent. Essje je waarde moet onder de 10 zijn dan is hij goed ! Had 2 weken geleden ook zn last van jeuk en soms nog maar het was toen erg warm en miss had t bij mij met t op rekken van de huid te maken want t is nu weer een stuk minder gelukkig .. Ik hoop voor jou ook op een goeie uitslag !!
Dankjewel! Ja hoop ook op een goeie uitslag, maar zo niet dan ben ik in ieder geval blij dat ik al op het end zit. Verloskundige zei ook dat het kon dat ze eerder geboren word, maar dat dit niet zo erg is omdat ik al zover qua termijn zit, ze gaan dan ook niks remmen ben wel erg blij dat ze alles zo goed in de gaten houden. vind het wel spannend allemaal hoor
Na 34 weken remmen ze eigenlijk niet echt meer nee! Hopelijk cholestase essje! Wel raar dat het en week moet duren de uitslag? Haha wendy idd die adreline, kan je lang op doorgaan! Hier om 2.32 bevallen en tegen 5u kregen we bericht dat we konden kijken bij ons meisje. Sliep denk pas tegen 6u. En door 8.30 kwam de dame met het eetkarretje ons wekken. Jaa ik dacht laat jullie nog langer liggen. Mens je had ons met rust moeten laten :-/ Maar goed eenmaal wakker wil je niks liever dan naar boven rennen. Dat was vrijdagochtend en zondagochtend ben ik naar het ronald mcdonaldhuis gegaan. Sliep daar zo slecht! Een voordeel van je kind in het zkh. Je slaapt wel van 23-7!
Jaa dat weet ik ook nog wel dat je daarna helemaal stijf stond van de adreline! Bij J. Rond 23:30 bevallen en kon daarna ook niet meer slapen, en toen t eenmaal kon werd ik tig keer wakker gemaakt omdat ik na de ruggenprik moest plassen. Bij N. om 7:30 bevallen dus dat was wel een fijnere tijd.. savonds kon ik namelijk wel weer slapen! Ben benieuwd of t deze keer weer in de nacht begint... je hoort t wel vaak! Ik werd vanmiddag zo beroerd.. soort grieperig gevoel. Onwijs zweten ect. In slaap gevallen op de bank maar t blegh gevoel bleef maar. Nu zakt t toch wat af gelukkig, vanavond maar een avondje thuis blijven en op tijd naar bed. Denk dat ik onbewust toch een beetje moe ben @Essje hopelijk is dat t niet! Duurt wel lang jaa een week maar miss hebben ze t al eerder
@Ladylola @Donutlover nee hopelijk niet! Ze hoopte op maandag de uitslag, maar omdat ze in het ziekenhuis die test zelf niet kunnen doen zou het langer kunnen duren zei ze
Essje, wat zouden ze doen aan die leverwaarde als ie te hoog is? Vervelend Donutlover, hopelijk geen griepje. Ze zeggen dat je je voor de bevalling nog wel eens grieperig kan voelen Ik ben dit weekend alleen met mijn zoontje. Mijn vriend is op zijn jaarlijkse uitje naar de Volendamse kermis met de mannen. Maandag ochtend komt ie weer terug. HOpen voor hem dan de kleine man gewoon nog lekker wil blijven zitten
Wat ik begrepen heb gaan ze dan met 37 weken inleiden, maar heb het niet uitgebreid besproken met de vk
Hier bij de eerste een nacht overgeslagen.. Start van de weeen om 19.00 uur en 1.30 uur geboren. Daarna pas in slaap om 5.00 uur... en steeds tussendoor wakker om naar dat wondertje te kijken. Voor de rest weinig last van die nacht gehad. Gewoon tijdens kraamperiode 's middags veel geslapen. Bij de tweede overdag bevallen. Wel door de zwangerschapsvergiftiging een hele nacht opgelopen met overgeven. De nacht erna heel diep geslapen, aangezien ik onder de paracetamol zat. Mijn voorkeur ligt dus bij overdag bevallen
Gezellig wendy! Het gaat daar flink tekeer! Maar wauw een heel weekend? Komen jullie daar vandaan? Hier is nu Ook feestweek, maar geen zin om te gaan dit jaar!
Haha ja dacht het al, maar begreep je Hier is het ook feestweek, maar man gaat lekker alleen hoor, mij niet gezien in die drukte Haha
Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Kan er nog niet over meepraten maar jeetje k word echt n beetje ongeduldig. Ik voel me sinds enkele dagen echt n beetje raar, veel vaker ineens niet lekker, ook met de ontlasting enzo maar ook wat @Donutlover omschrijft gevoel alsof je n beetje ziekig word ofzo. En super moe en emo. Vandaag was helemaal n off-day. Gevoel alsof ik wil huilen?! Gewoon zomaar. Echt niks uitgevoerd vandaag, hangen op de bank. Zostraks 2 uurtjes heerlijk gedut! Dat ga k toch maar lekker standaard invoeren hoor die dutjes. Denk toch echt dat het n beetje overgeven is aan de laatste loodjes.. zal er allemaal wel bij horen? Toch heb k soms echt n soort van onheilspellend gevoel dat ie elk moment al kan komen.. Nergens op gebaseerd en hoop dat het blijft bij n fout gevoel! Volgens mij ligt meneer weer in onvolkomen stuit met z'n trappelvoetjes naast z'n hoofd, die voel ik weer. Heeft m'n blaas weer even rust
Hopelijk valt het mee essje en heb je gauw uitslag. Hier bevallen rond 22.30uur thuis.. iets na middernacht ging iedereen weg en ik echt oooh wow euhh laten jullie ons hele nacht alleen met de baby? Hoe weet ik nu wat ik moet doen? ... En idd door de adrenaline de hele nacht met haar op de arm gezeten en amper geslapen... Vandaag geshopt.. wat een hel... Maar goed dochter heeft 2 paar nieuwe laarsjes en de voorraad boodschappen etc zijn in huis maar jemig wat een opgave was dat zeg.... ben gesloopt. De familie wieg heeft mams gebracht vanmiddag en die staat klaar ! Mn dochter heeft haar pop erin gelegd met allemaal knuffels en ze blijft maar heen lopen met zo'n nep flesje melk. Fantastisch om te zien. Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat! Whoep whoep bijna 37 weken!!!!!!!!!