Nou exact.. Alsof Beeb en al ineens al je ingewanden totaal plet en je de adem beneemt. En de heupen klopt ook helemaal.. als je net ff te lang op een kant blijft liggen dan gaat het echt zeer doen.
**37 weken dansje** - Tikkende tijdbom fase is ingegaan . Al blijft deze beeb tot minstens 39 weken zitten denk ik . Ik kan me niet voorstellen dat deze dame opeens weken eerder komt dan haar grote broer.
Ja maar bedenk dT je nu ruim 33 bewuste weken achter de rug hebt en je er misschien nog max 3 hebt te gaan Oh man man man echt de dagen kruipen voorbij. Gaat best snel, maar beleef ze zo bewust.
Hè wat naar van je vader poedel! Mooie buiken dames!! Hier even een redelijke nacht gehad. Gister een verjaardag dus lag er laat in, kon niet slapen en om half 2 huilde mijn zoon heel hard, ging ook niet weer over... Man is er bij gaan liggen... Maar ja, daar willen we ook geen gewoonte van maken. Laatste week heeft S. vaker dat hij hard huilend wakker wordt... Weet niet hoe t komt. Hoop dat t weer over is voor de beeb komt. Vannacht een klein lampje in z'n kamer gezet is t niet meer pikkedonker... Hij werd wel 3x hard huilend wakker vannacht, maar sliep gelukkig met een paar minuten weer in. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat deze beeb een meisje is. Had ik bij S ook, hoe verder op t eind, hoe meer ik er overtuigd van raakte dat t een jongetje was. Ben benieuwd dus, haha!!
Ach gosh arm kereltje miss droomt hij veel ? Of doordat hij voelt dat er verandering aan komt ? Merk ik hier wel heel erg aan dochter, ze wil alleen mama niks is verder goed genoeg ... ze wil me even voor haar zelf zelfs met de kleinste dingen. Wel spannend dat je het niet wil weten ben erg benieuwd of het bij het rechter end hebt.
Haha @Ladylola ja de tijd vliegt en tegelijk kruipt de tijd voorbij . Ik miste vorige keer na de bevalling heel erg mijn buik en het gevoel van een baby'tje in mijn buik, en ook altijd een klein beetje "jaloers" (niet echt) naar zwangere vrouwen! Niet dat ik niet hoteldebotel op mijn zoontje was, maar het is zo speciaal om zwanger te zijn. Dat had ik tijdens de zwangerschap nooit gedacht dat ik dat zo zou hebben. Nu probeer ik dus bewust te genieten van het gespartel in mijn buik etc. en ben ik trots op mijn dikke buik! . Hopelijk heb ik daar deze keer niet zo een last van. Wel een raar idee dat deze keer hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat ik het mee mag maken! @Modra Wat vervelend van je zoontje. Onze zoon is ook een beetje een onrustige slaper, maar het lijkt altijd een beetje een fase van een paar weken. Ik hoop dat deze baby ons zoontje niet elke keer wakker gaat maken 's nachts, anders krijgt mijn vriend het nog druk 's nachts (terwijl ik met baby bezig ben).
*****37 weken dansje***** Wat een mooie buikjes allemaal! Sommigen nog zo klein! Maar goed kleine buik is dus niet persé kleine baby! Had ik de vorige zwangerschap ook trouwens. Niemand verwachtte toen n baby van ruim 8 pond! Nu zullen we het wel zien! M'n buik groeit de laatste weken niet zo heel hard maar hij is zeker groter dan de vorige keren! Vannacht redelijk geslapen. Gisteren drukke dag gehad dus wel een beetje last van m'n buik gehad. Vandaag maar lekker relaxen! En beginnen met m'n koffertje klaarzetten!!
Haha! Ik heb dit ook! Mijn man is vanacht zelfs naar 't logeerbed gevlucht. En allemaal prachtige buiken voorbij zien komen! Hier: 37 weken-feestje! Whoop!
Jeee steeds meer 37 weken dansjes! Ben zo benieuwd wanneer de eerste baby wordt geboren!!! Haha dat snurken is hier ook aan de orde. Ml heeft oordoppen in tegenwoordig. En dochter is laatste nachten ook steeds wel een keer wakker. Terwijl ik nu zoiets heb van doe dat nou niet!!! Tis momenten werk dat ze speentje kwijt is of andersom in bed ligt maar toch... liever gewoon lekker doorslapen tot de ochtend... Sinds gister staat de box! Toch even wennen weer... mn dochter vind het fantastisch want nu heeft babyborn heel veel slaap plekken haha. Balen zeg poedel hopelijk mag je vader snel weer naar huis! Prachtige buikjes hoor allemaal! Ik voel me mega tussen jullie haha. Foto van gisteren
Waauw dames 37weken al!! Nu gaat t wachten echt beginnen! Ben benieuwd wie van jullie de eerste zal zijn! Gek idee.. dat je nu 'ineens' weeen kunt krijgen haha Idd mooie bescheiden buikjes! Hier ook een buik foto, niet mega groot en toch schijnt de beeb onwijs goed te groeien nu haha @poedel2015 sterkte met je vader!!
Wauw allemaal 37 weken dansjes haha gaat zo snel laat de babyboom maar beginnen , wij zitten te dubben . Onze nieuwe openhaard moet voor de eerste x gebrand worden en dan komt er wat giftige stof vrij en rook vanwege de zwarte coting die erop gespoten is , dus ik moet voor 4 a 5 uur het huis uit met dochter . Maar zullen we de box dan nu wel neerzetteb eventueel zonder boxkleden of gewoon wachten ? Help wat zouden jullie doen ? Dan zou het dus nog een weekend moeten wachten want dat doen we dan volgende week
Jeetje wat lekker veel 37 weken dansjes! Laat de babyboom beginnen Haha! @poedel2015 ik zou zelf tot na het weekend wachten met de box neer zetten. Gewoon voor de zekerheid en je eigen gemoedsrust dat het niet in de dampen heeft gestaan
Dit zou ik ook doen Poedel. Of alternatief opzetten zonder matrasje/boxkleedjes enzo. Het hout zal geen last hebben van die dampen (of ga je al je meubels het huis uit halen? )
Mijn buik vorige week met een fotoshoot Zal straks nog even een "normale" maken. Vandaag Mn 36 weken dansje! Vandaag eerst naar Mn ouders en dan langs Mn schoonouders. Morgen komt vriendlief weer terug Morgen ochtend ook weer een groei echo, ben benieuwd weer! Vannacht goed geslapen (beter dan gisteren) de kleine man ook lekker uitgeslapen tot 09.30.
WoW mooie buiken! En zo verschillend ook! WoW.. Hier goede nacht.. zoontje uitgeslapen tot 08:00 Jeeh! Gister lekker filmpje gekeken met hem, Thomas de trein! Vond hij wel wat, met een chippie erbij! En half uurtje later naar bed Dinsdag 37 weken en dan heb ik afspraak bij de vk! Ben zo ontzettend benieuwd oohhhwww.. ligt ie al vast? Kan er al gestript worden? Ik ga er niet vanuit maar.. is natuurlijk best vroeg! Donderdag voetreflextherapie!
Mooie foto wendy ! Haha nee we gaan niet alle meubelen uit huis halen wel gaan we ze na die paar uur schoonmaken omdat het toch neer dwarrelt op je spullen , zie er wel tegenop de stank in mn huis maar ja zal moeten gebeuren voor de winter anders heb je er nog niks aan .
Nou hier dan ook nog maar n fotootje. Nog steeds bescheiden. Maar volgens mij ga k echt deze laatste weken nog ineens enorm zeekoeien. Voel me ineens gigantisch en word me n partijtje zwaar. Heb me ook ineens n dikke kop! Niet charmant! Ik vond het nog best mooi zwanger zijn de heletijd maar k vind het nu toch echt wel minder worden haha
Wij hebben toen de kachel flink gestookt en alle deuren en ramen opengezet. Stonk inderdaad behoorlijk. Zal gewoon ff wachten of iig de kleedjes eruit halen enzo. En zelf idd ff lekker iets anders gaan doen.