Hier ook veel de hik dus ben bang dat ik weer een reflux kindje krijg ! Dochter had ook vaak de hik ...
Ja hier ook minstens 4 a6x per dag dochter precies het zelfde dus ik hoop zo van niet maar ben er bang voor gelukkig weet ik nu wat wel en wat niet werkt maar leuk is anders. Heb nu wel gewoon standaard flesvoeding in huis van hero baby en anders gaan we over op de comfortvoeding van hero baby heeft bij mn dochter echt geholpen !
Hier ook wel 3 of 4 x de hik per dag.. soms heel lang! Maar dat zegt toch nog niet meteen wat? Ik heb sinds een paar uur echt alleeeen maar harde buiken en nu onder in mn rug ook zeurende pijn. Maarja.. niks constants ofzo hoor, dus gewoon irritant en pijnlijk!
Je weet nooit waar het op uitloopt!???? Best spannend... Betreft reflux, ze zeggen, heeft je baby vaak de hik, dan is er vaak sprake van reflux. Maar op bepaalde sites lees je ook dat je kindje al hard aan het oefenen is, met ademhalen, dat ze daardoor de hik hebben... en als iedereen zn baby ongeveer 4x per dag de hik heeft.. hou ik goede hoop dat dat gewoon normaal is! R. Had ook verborgen reflux en was geen pretje! Ik duim heel erg hard dat ons derde knulletje dit bespaard blijft !! (En ons ook) Hero comfort was indd een succes ! En mijn zoontje had daarbij medicatie... Nu begin ik met Kabrita geitenmelk, dus duimen dat alles goed gaat
Het zegt gelukkig nog niks de hik. Je merkt het straks vanzelf wel of je kind reflux heeft. Tis wel vervelend voor de mini's. In feite heeft iedere baby reflux alleen de ene meer als de ander. In sommige gevallen ernstig. De een komt weg met aangepaste voeding of johanes broodpitmeel, de ander heeft een kleine dosering medicatie nodig. Mijn dochter had 2 soorten medicatie en kon maar kleinere beetjes melk verdragen. Moest nagenoeg altijd omhoog gehouden worden en was altijd miserable. Poeh hoop het echt niet weer hoor. Maar goed zo ernstig kwam mede door der afwijking.
De oudste had bij mij echt heel vaak de hik maar geen reflux hoor!! Zelfs nu krijgt hij nog snel de hik en hij is toch al 5 jaar! Vooral nog niet druk om maken. Dan kun je je overal wel druk over maken. Deze heeft ook vaak de hik maar ach zien het allemaal wel!
Ja komt tijd komt raad we hebben veel expertise met reflux en onze lijn voor de juiste medicatie is kort!
De verloskundige verklaarde hier vaak de hik idd als goed oefenen vd ademhaling! Ze vond het een goed teken! Maar lees op internet idd ook veel over de hik en reflux. Laten we hopen van niet! Kunnen het toch niet voorspellen. @Foeke Oeh.. you never know Hihi.. iemand moet de eerste zijn
Het is afwachten het is niet per definitie reflux zeker niet zou niet best wezen maar heel vaak de hik en reflux word wel inverband met elkaar gebracht. Zo hier lekker avondje bank hangen en series kijken denk ik ben erg vermoeid ook, heb vannochtend tot half 10 geslapen. Ik zit nu zo op de bank en dan raakt t me ineens dat we over 4,5 week miss nog een kleintje erbij hebben .....
Nou hier idem poedel. Sjeminee 4,5 week duren nog lang en kruipen voorbij, maar wat is nou 4,5 week op een permanente verandering in je leven Ik ben er zo ontzettend aan toe!
@Foeke spannend zeg! Idd iemand moet de eerste zijn toch hihi Hik: hier ook meestal 2-4x per dag de hik Hoe dat bij de andere twee was weet ik niet meer maar beide hebben reflux meds gebruik Vreselijk sneu voor die kleintjes. Al denk ik dat het bij N. Niet zo zeer reflux is geweest maar meer weinig bv ofzo Hij kwam na 3 maanden ineens 10x per nacht enzo dramaaaa Maarja na 5 maanden ging t gelukkig weer beter
@Foeke spannend hoor! Wie weet zet het door... hier ook wel een onrustige buik maar zal allemaal wel loslopen! Mag van mij nog wel een weekje blijven zitten... trouwens nog steeds m'n tas niet gepakt dus dat is natuurlijk ook niet zo handig...
Vraah voor de dames die al wat verder zijn hebben jullie dat ding al op bed gelegd ? Voor als de vliezen in bed zouden breken ?