Wel goed in de gaten houden hoor en misschien toch voor de zekerheid even de vk bellen om overleg te plegen, voorweeën/harde buiken kan ook een teken zijn van bijv. Een blaasontsteking. Maar wie weet is de bevalling wel gewoon aan het beginnen
Oh men volgens mij hangt het in de lucht! Hier ook net naar huis gegaan met buikpijn, kon echt niet meer zitten op de bureau stoel, leek alsof m'n buik uitelkaar getrokken werd en constant harde buik ook voel ik me hongerig, humeurig en moe. Dus maar een dagje op de bank thuiswerken! Ben zo te lezen niet de enige, sterkte voor iedereen!
Nou alsof er wat heerst inderdaad iedereen maar lekker een rustig dagje houden vandaag met al die onrustige, pijnlijke, ongemakkelijke buiken
Inderdaad, zit zeker iets in de lucht. Hier even een klein uurtje geslapen, heerlijk. Kan er in ieder geval weer tegenaan tot vanavond (zeg ik nog wel zo liggend op bed).
Oh wauw nou ja hoort erbij dames Nou Amch ben benieuwd of het voorwerk is of het echte werk! Ben hier weer aan het keuvelen met het geboortekaartje ...hahaha! Trouwens ik zal alvast een nieuw topic aanmaken.....we zitten al bijna aan 5000 berichten dames!
Succes met de harde buiken/krampen/voor weeën iedereen! Spannend! Haha @Mooss jouw bevalling klinkt mij bekend in de oren. Toen ze mijn vliezen braken na aankomst was het ook echt niet leuk meer - voorweeën any day . Ging toen wel opeens mega snel, bij jou ook?
Nou net in de stad had ik me toch ook 'n buikpijn. Heel akelige felle zeur pijn. Dacht m'n maag misschien na vannacht maar begon ook te twijfelen. Was m'n hele buik! Gelukkig wilden de buren net ff zitten voor n kopje thee daarna ontspande het weer. Er hangt idd wat in de lucht! Al moet ie hier nog ff blijven zitten hoor! @poedel2015 K ben mezelf ook al paar x rot geschrokken dat ik dacht dat bloedde maar was idd omdat ik mezelf had gesneden met scheren. Haha.
Dames ladylola is zo lief geweest een nieuw topic aan te maken, deel 3! Komen jullie daar verder kletsen?
@Luna30 Kan wel idd! maar het hoeft dus ook niet haha Konden we het allemaal maar op een briefje mee krijgen he Ik heb nu helemaal geen voorweeen en toch hoop ik stiekem dat er wat voorwerk gedaan word haha @Amch Hopelijk zakt het snel weer af! Miss warm kruikje ofzo
Ja hij was er binnen 2,5 uur (11.00 uur vliezen gebroken, om 13.30 uur geboren). ging voor mijn idee een beetje te snel!
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/1-15-okt-2017-bijna-mamas-deel-3.663169/#post-20924705 Zie hierboven We gaan naar deel 3 dames!! Deze is -bijna- vol! @Beheer zal hem binnenkort sluiten!