Dat klinkt goed allemaal!! Idd heerlijk als alles zo achter elkaar gebeurd! Ben benieuwd hoe het wordt! Klinkt mooi! Onze dochter gaat mee naar Valencia! Voor het eerst vliegen. Ben benieuwd ! M'n broertje gaat ook mee (hebben 2 hotelkamers, zodat we dingen samen kunnen doen, maar ook juist apart). Zijn relatie is onverwachts net stukgelopen.. heel zielig! Gelukkig gaat er nu een vriend van hem mee.
Ook al best veel gedaan dus! Goed bezig! Wat ontzettend balen van je klachten zeg!!! Ik blijf duimen dat het minder wordt.
@ Poedel ik heb soms ook waterige afscheiding. Het loopt dan echt langs mijn benen! Dacht eerst dat vruchtwater aan het lekken was.. Maar het is echt afscheiding, hoef je je niet druk om te maken..
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (13) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 21 juni Ladylola GUO 24 weken 7 aug Ladylola GUO 30 weken 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 14 juli Nyna87 pretecho 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 14 aug Ladylola echo met 32 weken STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Bij de nub hadden ze een jongen gezegd. Met de 20 weken dacht ze een meisje te zien, maar beeb had de benen steeds dicht dus dat was niet voor 100% Ik dacht eerst ook een jongen, maar begin nu toch wel te twijfelen
Zeker opeens mega drang om te verhuizen!! Nu 4 jaar in dit huis maar niet echt een tuin etc. Heb lopen kijken en ga morgen naar een ander huis kijken, spannend!! (Wij huren, we hebben hoge eisen aan hoe ons huis moet zijn als koophuis en dat kunnen we nog niet betalen dus we wachten geduldig af). Sowieso meer nesteldrang, heb de keuken en mijn kledingkast al helemaal opnieuw gedaan, en nu staat onze slaapkamer op het programma. En de nieuwe babykamer natuurlijk maar dat kan pas als mijn man klaar is met alle trips voor werk en dat is pas halverwege juli. En misschien gaan we dus wel verhuizen dus nog geen haast met babykamer verven/stickeren etc. Wel grappig, bij mijn zoontje weinig tot geen last van nesteldrang en ben normaal ook helemaal geen opruim- en schoonmaakfreak maar deze keer zeker wel kriebels!
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (13) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 21 juni Ladylola GUO 24 weken 7 aug Ladylola GUO 30 weken 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 13 juli Luna30 controle en groeiecho 14 juli Nyna87 pretecho 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 10 Aug Luna30 controle 14 aug Ladylola echo met 32 weken STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Haha luna je lijkt mij wel in mijn eerste zwangerschap nu gelukkig geen last van haha dit is zoveel relaxer om geen drang te hebben om op te ruimen en schoon te maken in t extreme dan want schoonmaken moet natuurlijk evengoes gebeuren , maar ja zal je zien dat bij ons alles nog op t laatst moet dat is dan ook niet echt relaxt
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 36 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (13) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 21 juni Ladylola GUO 24 weken 7 aug Ladylola GUO 30 weken 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 14 juli Nyna87 pretecho 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 9 aug Mooss Groeiecho 14 aug Ladylola echo met 32 weken STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Haha, wat grappig.. Ben net inderdaad alle kleding kasten staan uitzoeken.. Hoop dat ik straks alles nog pas Hier dus ook de behoefte om alles lekker op te ruimen! We gaan morgen de auto inruilen voor onze nieuwe. Rijd er gister gewoon n debiel met flinke vaart de rotonde op terwijl ik erop zit.. Moest keihard op de rem en half links de rotonde op, m'n tas en boodschapjes alles vloog me om te oren! Scheelde echt niks of volop andere auto in m'n zijkant zitten. Reed gewoon door!! Buiten t feit dat ik direct m'n buik vast had en natuurlijk belangrijkste is dat er niks is gebeurd.. zul je net zien dat je 2 dagen voor je je auto ruilt m in de prak rijd. Pff. Was echt kwaad. Nou we gaan weer verder met de kasten uitmesten!
Haha lekker doen het is vandaag er juist goed weer voor het gaat alleen maar warmer worden en dan is het niet prettig .... hebben jullie al bedacht wat jullie bij de bevalling zullen gaan dragen ? Bij mn dochter had ik zn big t-shirt aan dus net geen nachtjapon maar ook geen normaal t-shirt ik moet alleen nieuwe bh, s gaan kopen want deze zitten niet heel erg fijn meer met die tetes .. Ik ben me er ineens van bewust dat dit mijn laatste x zal zijn dat ik bevallen ga en een baby zal krijgen al dringt het besef dat we straks nog een baby krijgsn toch niet helemaal door raar eigenlijk het is nog zo ontastbaar he ! Maar soms zit ik rustig op de bank en dan zie ik de bevalling van mn dochter weer voor me hoe magisch dat moment voelde dat ze op mijn borst neer gelegd werd krijzend en wel en hoe gelukkig wij ons voelde en daarna hoe vermoeid hahaha
@Nyna87 Heel veel plezier in Valencia, ook ik ben er nog nooit geweest dus helaas geen tips. Ik heb totaal nog geen nesteldrang, als ik de baby kamer in loop denk ik alleen maar pff wat moet ik nog veel doen hier haha. Qua inrichten/opruimen. De meubels staan wel allemaal al gelukkig. Wat ik aan moet tijdens de bevalling, echt nog geen idee haha. Vraag me sowieso af wat onder oma onderbroeken valt. Draag alleen maar strings?
Nou, daar ben ik ook weer een keertje! Hier is enige nesteldrang te bespeuren, maar heb zo weinig tijd.. Eerst moet er ook nog een kast voor mijn dochter worden gemaakt, dan kunnen haar kleren daar naar toe en daarna wil ik de spullen voor de baby gaan uitzoeken. Hopelijk kan dat over een paar weken. Ben nu ook zo druk met mijn dochter, nog steeds druk qua zindelijk worden en ze wil alleen maar oefenen met fietsen, dus daar zijn we ook veel tijd mee kwijt. Verder eigenlijk echt nog weinig klachten, bij mijn vorige zwangerschap had ik al veel last van vocht, maar nu valt het reuzemee, ben niet meer zo extreem moe en zit wel lekker in mijn vel. Ben ook nog steeds onder een kilo qua extra gewicht. Moet wel over een week of 3 de suikertest gaan doen (want vorige keer zwangerschapssuiker) en bloedprikken vanwege de rhesus factor. We hebben deze keer ook een pretecho gepland, kan onze dochter ook mee! Ben benieuwd wat ze er van vindt, misschien vindt ze het wel helemaal niets, haha. Hier nog een fotootje van mijn buik, heb mijn hoofd er even afgeknipt, hahaha. Kaartje met 24 weken, was bij 24+4 weken.
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (13) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 21 juni Ladylola GUO 24 weken 7 aug Ladylola GUO 30 weken 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 14 juli Nyna87 pretecho 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 14 aug Ladylola echo met 32 weken 7 juli Appelsientje pretecho STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies