Na de 20wkn echo bedoel je? Heb niks meegekregen. Werd wel iets doorgestuurd naar de verloskundige.. zonder tussenkomst van mij dan denk ik? De 20wkn echo dame zit in zelfde pand. Heb vrijdagochtend controle bij de verloskunde, zal het eens even vragen.
Wat kan dat ventje bewegen zeg. Soms voel ik m de koprollen maken, zul je bijna zeggen! Haha. Zeker in rust, maar ook steeds vaker gewoon als ik bezig ben. Ik heb miss een hele rare vraag.. Maar zodra ik wakker word sochtends.. moet ik vaak nodig plassen, beginnen m'n darmen wakker te worden en krijg ik erg pijnlijke krampen in m'n ahum anus. Echt heel naar!! Herkent iemand dit? Zodra ik op de been ben zakt het af.. soms kan ik dan naar toilet maar meestal is het er niet aan gerelateerd zeg maar.
Valt het jullie ook op dat er veel grote muggen zijn met bruine strepen op t lijf zijn dat tijgermuggen die t zika virus verspreiden of ben ik miss gek ?
Uhm nee niet gezien maar zijn wel is vaker grote muggen geweest, maar zika in NL lijkt me stug Vervelend appel maar geen idee wat het is. Gewicht ook geen idee! Zal de brief morgen is bekijken
Nou dames! Let je even niet op, zijn we een heel forum verder! Wat heerlijk dat er toch zoveel gekletst wordt. Ik heb natuurlijk weer waanzinnig veel gemist, maar gelukkig van wat ik zo zag vooral veel leuke en positieve berichten! Iedereen nu de 20 weken echo gehad? @Modra heeft een spannende periode. De guo dinsdag as? Ik duim voor je! Ik ben de laatste tijd niet zo heel actief geweest. Ik merk dat ik er momenteel even niet zo aan toe kom. Alles gaat verder wel prima. Gewoon lekker aan 't genieten van 't mooie weer. Intussen heb ook ik de baby een paar keer kunnen voelen, zo fijn!! Ik kijk ernaar uit dat dat dagelijks wordt
22 weken alweer!! Wat fijn dat het zo snel gaat!! Ik ben de laatste dagen ook veel minder hier te vinden. Lekker van het mooie weer aan het genieten! Ben echt gemaakt voor dit weer! Weliswaar dat ik in m'n bikini wel af en toe m'n buik af moet dekken, m'n huid is in de zon echt gevoeliger. @Modra fijn dat het bijna dinsdag is! De kleine is bij mij heel actief! Ben benieuwd of het net zo actief als de oudste is... daarbij golfde m'n buik op een gegeven moment alleen maar!
Wij wonen dicht bij het water miss maakt dat verschil deze waren echt groot zeket 1,5 cm en zoemen dat kreng dus je raad t al die heeft t niet overleefd Ben benieuwd hoe zwaar jou mini is hier is ze echt mini keek ff op het blaadje maar alles zit iets onder het gemiddelde en vooral de beentjes die liggen ver onder gemiddeld waar het bij haar zus boven gemiddeld was maar ja het blijven grofweg metingen dus we zien het wel als ze geboren word @ iedereen hebben jullie ook dat de ene dag je buik er anders uit ziet als de andere dag ?
Goedemorgen! Even niet hier geweest maar ik zie gelukkig allemaal goede berichten. @Poedel gefeliciteerd wat leuk nog een meisje! @Modra heel veel succes dinsdag ik duim voor je Hier ook niet gehoord hoe groot het kindje wordt of hoeveel het weegt, ga er maar van uit dat ik dat dan bij de verloskundige hoor bij de controle. Is wel pas 13 juni maar goed. Kleine is super druk in m'n buik dus volgens mij voelt de kleine zich wel fijn in m'n buikje haha. Ook eindelijk de 20 weken gepasseerd dus over de helft woehoe! Kan ook wel merken dan m'n buik nu begint te groeien, je ziet nu ook van buitenaf dat ik zwanger ben. Iedereen nog een fijne zonnige dag toegewenst, wij gaan vanmiddag lekker barbecueen.
@poedel.. Sochtends minder buik dan savonds. Maar qua vorm ofzo niet andere. Soms wel erg duidelijk n bobbel aan een kant haha. Hebben jullie ook z'n slechte eetlust met dit warme weer? Echt nergens zin in.
Ik heb met dit weer altijd minder eetlust. Of ik nou zwanger ben of niet... ach gewoon zorgen dat je genoeg drinkt en kindje pakt toch de voeding die t nodig heeft!
Thanks meiden! Nog 1,5 dag... Appelsientje dat herken ik niet, maar iedereen is anders! Hier helaas geen verminderde eetlust haha! Wel heb ik gemerkt dat ik weer wat aambeien krijg... Daar baal ik van. Vorige zwangerschap ook wat last van en na de bevalling eerst heel erg... Die paar hechtingen voelde ik niet, de aambeien daarentegen... Bij mij staat t gewicht van de baby er niet bij!
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (13) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 30 mei Donutlover Controle VK, Modra Guo 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 14 aug Ladylola echo met 32 weken STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Vluchttas klaar hebben staan vanaf week 24?! Hellup?! Waarom zo vroeg! Uitzetlijst eens nagekeken.. moeten nog zoveel!! Week 30 komt de kraamzorg.. Dan is ook beste als je z'n beetje alles al in orde hebt. Even een help momentje! Het gaat gewoon echt gebeuren over n poosje.. en ik heb nog geen idee hoe alles moet en gaat..
Haha sorry, maar ik moet soms een beetje om je lachen. Volgens mij zijn wij echt een beetje twee uitersten. Ik kan me nergens druk over maken Tijd genoeg! De babykamer nog niet eens aan begonnen. Wel wat spullen gekocht, maar voor de lol. Zeker niet de essentiële dingen ) En komt het toch eerder? Tja, dan heeft manlief plotsklaps wat te doen!