1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oeps dat was twee keer...

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dames die canesten gyno hebben gebruikt tijdens de zwangerschap even een rare vraag maar nu komt de tablet er in wittig poeder uit samen met heel veel waterige afscheiding is dat bekend ? Of is dit iets raars waar ik me zorgen om moet maken sorry voor zoveel onnozele vragen maar nooit problemen down under gehad

3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hier onweert het nu en regent het heerlijk heb mijn ramen al open staan kan het mooi afkoelen

4. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    niet tijdens zwangerschap maar wel bekend met die pillen (ooit heel erg last gehad na een antibiotica kuur) maar idd, die pillen verweken soort van, daarom moet je ze ook voor t slapen gaan indoen, dan kunnen ze lekker broeden haha. Daarna plas/komt het er weer deels uit, en dat is prima! Als ie er maar niet in zn geheel (als pil) nog uit komt. dus niet een uur nadat je m hebt ingebracht gaan plassen bijvoorbeeld, dan is ie nog niet goed verweekt.

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee er komt idd een soort witte korreltjes uit maar ook veel vocht af en toe heb ik t idee dat ik mn broek plas zoveel komt er ineens vandaag al een onderbroek moeten verwisselen omdat ie nat en wit was best wel rotzooi eigenlijk maar ik hoop dat dat vocht erbij hoort en dat dat komt door reactie van mn vagina op die pillen

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa dat had ik tijdens de eerste zwangerschap
    Leek wel of alle derrie en vocht er ff uit kwam maar daarna ben je er wel weer vanaf!
    Veel vochtverlies heb ik nu trouwens ook weer.. heel irritant want soms moet ik naar huis om t snel even te verwisselen. Hoort er helaas ook bij, bij sommige dan haha mij zus had er nooit last van

Ja koelt aardig af nu .. eindelijk! Dan zal ik vanavond wel heerlijk slapen hihi

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nou mag hopen dat ik de aankomende nacht beter slaap als de nachten ervoor ! Afgelopen nacht was het half 3 en om half 8 weer wakker die nacht daarvoor was het half 2 en die nacht daarvoor ook half 2 en moest ik er om half 7 uit dus ben wel aan een goeie nacht toe hoe is dat bij jullie met warm weer ?

8. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Hier precies t zelfde helaas, sinds we naar zolder verhuist is het alleen maar warmer geworden haha
    daarom ben ik super blij dat het nu even keihard regent en waait want dan kan ik vanavond weer eens fatsoenlijk slapen!

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik hoopte optijd naar bed te kunnen maar helaas heeft dochters besloten niet te willen slapen de afgelopen dagen is t helemaal ruk ik ben echt kapot en manlief ligt ook al uitgeteld dus daar heb ik niks aan pffff..... soms zijn kinderen zwaar vermoeiend en helemaal zwanger en deze weersomstandigheden

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Siii poedel sii! Kinderen zijn ook niet altijd leuk! Ik ben de laatste dagen ook niet zo leuk. Moe en nukkig. Dan kan je ook minder hebben. Goed met je vent praten en ook aangeven wat jij soms nodig hebt :)

https://kiind.nl/wees-eens-minder-beschikbaar-kinderen/

Vervelend van al jullie warme huizen. Hier veel gedoe met ons systeem qua warmte, maar qua koeling is dit hier top!

Ben zo benieuwd naar onze mini's! Wauw! Nog maar 3 maanden! Dan gaan de eerste al komen!

Nyna87 en Foeke vinden dit leuk.
  11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Zeg wil je niet van die enge dingen zeggen ;) hehe. Maar vast en zeker ja!!

Nyna87, Ladylola, Foeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames goed geslapen ? Ik opzich wel alleen nog steeds moe zou nog wel een paar uur kunnen slapen maar dat zit er niet in want de kleine dame is wakker
    Net een proefdruk van het geboorte kaartje besteld hopelijk is hij naar ons zin ben benieuwd zo niet hebben we nog tijd om iets anders te kiezen

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nou dames gaat hier weer lekker nunwat bloedverlies gespot dus dokter gebeld moet zo ff urine brengen om toch een blaasontsteking uit te sluiten ook omdat ik pijn in mn onderbuik heb sinds het inbrengen dus als daar niks uit kom moet ik de vk bellen om te kijken of het goed gaat met de baby en of vliezen nog intact zijn

14. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Och wat koelde het gisteravond en vannacht eindelijk lekker af zeg!
    Dat was echt beter slapen.
    Wel zeker nog n uur wakker geweest van erg rusteloze benen!
    Wat is dat irritant zeg!!
    Maargoed, k heb nog geen aandacht opeisende kindjes. (Alleen n man, hond en kat die aandacht willen :p) dus ik ben net wakker en lig nog ff lekker te genieten van meneer in de buik die ook wakker is.
    Gisteravond en vannacht had ie weer de hik.. dus ik vrees dat dat nog wat beloofd voor de toekomst. Zal het de vlk eens vragen bij de controle over n weekje.

Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of ons ventje nog steeds boven gemiddeld is.. of zelfs nog groter nu! Maar qua echo heb ik bij de vlk pas met 36wkn weer.. dus daar kom ik dan niet achter?
    Zullen ze daar met de pret echo uitspraken over doen als ie echt groot is?

15. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Gut wat een toestand van onderen ! Hopelijk valt het allenaal mee. Weet hoe onzeker je je kan voelen van bloedverlies.
    Ben echt dagen uit m'n doen dan!
    Miss dat die tabl toch iets geïrriteerd heeft? Of n vaatje beschadigd.. hoe je omschrijft met wat eruit komt aan smurrie dat klopt wel! Het lost op en niet alles word opgenomen helaas.. komt altijd wel weer iets uit.

misschien sowieso wel prettig om al dit gedoe eens met vlk te bespreken. Al is het voor je eigen geruststelling!
    Met alle respect maar huisartsen hebben tegenwoordig geen verstand meer van zwangeren. (En ik werk bij n huisarts)

16. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh bah!! Goed dat ze het even goed checken en inderdaad zoals Appelsientje zegt fijn dat ze er bij de VK ook even naar kijken! Hang in there :).

17. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Appelsientje89 Geen idee of ze er bij de pretecho wat over zeggen, maar de vk zal wel goed de groei van je buik etc. in de gaten houden hoor. Dus neem aan dat het gewoon op wordt gepikt mocht dat zo zijn.

18. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Eek ik zie opeens in mijn banner "Nog 100 dagen te gaan!". Morgen van triple naar double digits! Aaaah het aftellen is begonnen!! :eek: :)

Nyna87, Ladylola en Appelsientje89 vinden dit leuk.
  19. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Whaaa gaat snel hé haha voor je het weet is de zomer voorbij en dan is het echt nog maar heél eventjes :)

Luna30 vindt dit leuk.
  20. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Wij zijn even een weekendje weg dus ben even niet aanwezig op het forum, ga als we terug komen alles zo goed mogelijk bij lezen.

Vervelend poedel hopelijk heb je snel duidelijkheid. Zou inderdaad even je urine inleveren voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina