1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Er zijn witte bloedcellen aan getroffen in mn urine maar geen bacterie god mag weten wat dat betekend er zat ook wat bloed in dus word vanmiddag na 12 uur terug gebeld waarschijnelijk toch weer aan de antibiotica al voor de 3de x word er nu echt gestoort van

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jeetj 3 maanden.. als die maar niet zo snel gaan als de afgelopen 3 maanden haha

@MLB lekker geniet ervan!

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat irritant zeg! Nou hopelijk slaat de ab kuur snel aan

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    De vk houd de groei ook in de gaten hoor die kan dat straks redelijk voelen bijv.
    Als ze dan twijfelt zal ze je doorsturen. Maar groei echos zijn niet meer standaard alleen bij twijfel of vermoedens :)

Bij een pret echo mogen ze vaak zulke uitspraken niet doen

5. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Witte bloedcellen/leukocyten kunnen ontstekingscellen zijn. En rode bloedcellen/erytrocyten kunnen ook wijzen op ene blaasontsteking.
    Ligt vaak aan de klachten of het dan behandeld word.
    Als er een bacterie in zit word het altijd behandeld.
    Maar als je zwanger bent en n dubieus plasje hebt meestal ook, uit voorzorg!

Ik heb de eerste maanden echt om de paar dagen gedacht dat ik n blaasontsteking had.. kon zelf testen met stickje op werk en had ook telkens zulke dubieuze plasjes, maar wilde geen AB.
    Nu de cranberrytabl gaat het echt goed!! Die zeurdende onderbuik is echt verdwenen als sneeuw voor de zon. En het 5x piesen snachts ook. Kan het echt aanraden!

Sterkte!

6. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke.. ja ik heb een bescheiden buik.. (aldus de omgeving)
    Maar een wat grotere baby.. dus dan vraag ik me af of m'n kleine buikje betrouwbaar is zeg maar.
    Maargoed ze zullen uiteraard weten wat ze doen!
    Zal bij de pretecho eens een balletje opgooien of ze er iets of kan zeggen.
    Hoop iig dat ie genoeg ruimte heeft :eek: haha.

7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Veel plezier !!

8. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ze gaan me geen kuur geven ! Ik moet de vk bellen om te kijken of de zwangerschap verder goed verloopt en de baby het goed doet dus zal waarschijnelijk door gestuurt worden naar het ziekenhuis denk ik zo heb de verloskundige al gebeld die was bezig met een bevalling dus ik moet wachten tot ze me terug belt zal einde van de middag worden schatte ze zo

9. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hé dames!

Ja, is wel even lekker hè dat het zo afgekoeld is. Onze kleine man heeft uitgeslapen tot 5 voor 7, dat is echt wel luxe hier, haha!

@appelsientje: Rusteloze benen zijn ook vervelend. Ik heb er ook wel last van, maar bij mij werkt een voedingskussen tot nog toe wel voldoende.
    @MLB: Veel plezier!!
    @Poedel: Ach, wat naar zeg, hoop dat het allemaal wat meevalt..! Wel leuk dat jullie het geboortekaartje af hebben! Wij zijn een heel eind, maar zitten nog te denken over wat er op het kaartje moet qua tekst!
    @Luna30: Jaa, het gaat echt verbazingwekkend hard hè! Ik kan er ook echt nog niet bij hoor!

Pff. Even klagen hoor. :oops: Hier zijn een oom en tante van mijn man langs geweest, ze wonen een stuk weg dus bleven logeren. Gisteren vanaf 15.45, tot net. Ik weet dat ik dan een beetje een zeikerd ben, maar man ik ben blij dat ze weg zijn... Ik vond het doodvermoeiend!

Zijn oom speelt op zijn manier dan met ons zoontje, maar heel druk en met dingen gooien en slaan en zoontje vindt het op dat moment geweldig, maar wordt er eigenlijk ook heel moe van dat het maar door en door en doorgaat. En dan ook vlak voor slaaptijd. Even is leuk, maar dit... Daarnaast vind ik de spelletjes die gespeeld worden niet altijd even leuk, en heb ik een paar keer aan moeten geven dat het nu wel echt wat te gek wordt. Vind ik dan echt niet leuk want voel me dan zo'n zeikerd, maar mijn man doet het ook niet... Pff...

Hartstikke goed bedoeld hoor en zijn hele aardige mensen, maar het kost me heel veel energie dan zoiets.

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oh lijkt me idd heel vermoeiend dat lawaai en gedoe aan je hoofd ken t kan het nu ook helemaal niet hebben

11. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou andere wending dus allemaal vandaag.
    Denk dat wel fijn is dat de vlk even kijkt en meedenkt! Hopelijk hoef je niet naar het ziekenhuis en valt het allemaal mee.
    Mijn vlk is telkens niet zo onder de indruk van het bloedverlies.. ene kant is dat geruststellend en andere kant de k ik ook dan ja hallo.. waarom dan elke x?!
    Vind het maar niks!!

Succes strakjes, laat even weten hoe het is gegaan!

12. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    HAha Modra snap het hoor!
    Gelukkig zijn ze weer vertrokken en is de rust wedergekeerd!
    Even lekker bijkomen.

Ik ben al nooit zo vd drukte en toestanden.. maar nu ben k helemaal ongezellig.
    Gister op visite bij vrienden..
    Vanavond uit eten met de schoonouders.. morgenavond verjaardag van n vriendinnetje in de kroeg! (Dat is natuurlijk al helemaal not done :p)
    Vind het veels te veel gedoe dit weekend! Volgend weekend eindelijk weer eens niks.
    Zijn allemaal leuke dingen, maar ben dus momenteel ook n zeikerd :p

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Bloed heb ik tot nu toe niet meer maar nog steeds last van mn buik en veel vochtverlies miss heb ik wel een allergische reactie op de canesten ? Er blijft wittigvocht samen met doorzichtig vocht uitkomen en samen met de witte bloedcellen maakt me dat wel nerveus
    Ik vind het wel overdreven dat ik nagekeken moet worden door de vk wat kan die in godsnaam mee ? Maar ja miss wel even spieken is ook wel leuk maar ik snap niet wat de vk er mee moet

14. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Opzich juist fijn toch? Je maakt je wel vaak druk namelijk!

Wbt cranberry pillen: hier ook altijd HEEL goed geholpen. Wat @Appelsientje89 zegt. Ik heb ze van de natuurwinkel. Zijn echt ubergrote tabletten; soort cranberrie shot echt. Perfect en al mn blaas en onderkant problemen/buikpijn ging ermee weg. Dus wel moeite waard om te proberen en een fijne natuurlijke remedie ipv antibiotica!

15. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Ohhh enne.. 26 weken vandaag. 26 weken.. dat gaat toch echt de goeie kant op!!! Nog maximaal (haha ja ik tel echt af.. misselijkheid!:p) 14 weken! Of nouja als kleine iets te lang blijft zitten 15/16 week;)

Vandaag wezen kijken naar een bakfiets. Gaan voor een babboe city, 2e hands. Super blij mee! Inclusief maxicosidrager, dus lekker met de baby op pad. Lachen!

Ohja, vandaag ook weer naar de vk geweest. Baby is super gemiddeld qua groei (ging het ook maar eens vragen) dus dat is perfect, buik lijkt groot maar baarmoeder is gewoon normaal (dus zegt niks: kleine of grote buik, aan de buitenkant @Appelsientje89!)

We konden zelfs het hoofdje voelen!! Bizar. Tussen twee handen in, drukte ze, voelde je inderdaad een rond hard bolletje. Haha; ik smolt. En dacht ook; joh lijkt me niet perse fijn voor de baby maar ach.. die draait wel weg als ze er last van heeft.

Top dag dus!

Nyna87 en Appelsientje89 vinden dit leuk.
  16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik maak me niet echt druk hoor maar soms had je een luikje willen hebben dat je naar binnen kon kijken ik zal wat minder hier daarover posten anders word t als druk maken gezien
    Ben bij de vk geweest gekeken of t vruchtwater was dat was t niet en echo gehad dame ligt nu nog met de billen bij de uitgang dus ze moet wel ff gaan draaien en verder t kweekje maar afwachten

17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Gewoon posten als je ergens mee zit joh!
    Ik post ook elke zorgen en dan vind k de woorden dat ik me te druk maak ook niet leuk maar stiekem is het wel zo! Maarja voor mijn gevoel mag je je met bloedverlies en gekke dingen ook best soms druk maken toch?
    Ik denk echt dat welke vochtige wittige toestand er ook al is uitgekomen het allemaal afscheiding is. Hoeft geen dag t zelfde te zijn!

De Beeb kan nu nog prima draaien toch? Dat ie met z'n onderstel voor de uitgang ligt is nog lang geen probleem dacht ik?
    K voel m ook vaak erg onderin schoppen dus dan denk ik ook dat ie nog zo ligt.

Al met al gelukkig alles ok!
    Geen vruchtwater, das belangrijkste. En even kunnen spieken is ook best leuk!!

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O thanx foeke!
    M'n baarmoeder lag prima op schema bij de laatste controle. Net voorbij de navel. Kan nu zelf al voelen dat ie hoger ligt, voel m er gewoon schoppen. Dus k denk dat ie dan wel goed meegroeit.
    Ben wel blij dat bescheiden is hoor.. ik dacht dat de rest ook echt net zo meegroeide.. maar zo lang de bm maar goed groeit vind ik het prima :)
    Volgende week vrijdag weer controle.

Nyna87 en Foeke vinden dit leuk.
  19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat bizar van dr hoofdje trouwens.
    Bijzonder!
    Ik durf nooit zo hard te duwen haha.
    Soms probeer ik wel eens wat uit te lokken door op m'n buik te trommelen.
    en soms voel ik n keiharde boggel onder m'n hand bewegen.. billen?.

20. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wij hebben ook het geboortekaartje gevonden!
    Heb vosjes oranje als accentje kleurtje op de kamer.. en veel leuke vosjesdingetjes dus n vosje op t geboorte kaartje mocht niet ontbreken. Wat we precies in de binnenkant zetten nog geen idee hoor! Beetje gek om te posten..
    Maar ach..
    en nee het is geen Lucas hoor, dit is voorbeeldje haha.

Bijgevoegde bestanden:

Nyna87, Luna30 en Foeke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina