Jaa idd twee kruiken staat op de lijst he echter hebben we er altijd eentje in t bedje gebruikt. Nou vind ik die lijst trouwens wel stom hoor of er staan tal nutteloze dingen veel op of dingen weinig zoals kleertjes haha ik heb natuurlijk hartstikke veel kleertjes straks! Das goedkoop! Wij hebben de box ook 2e hands voor 2 tientjes .. kost geen drol op mp! Maxi cosi pff een idee wij hebben er nog eentje volgens mij is het de maxi cosi cabriofix Uber lelijk oranje maar heb er allemaal gave hoezen voor! Geboortekaartjes ontwerp ik zelf heb al genoeg voorbeelden maar wil natuurlijk weer iets anders. Flessen heb ik nog niet, naja eentje van Havea met natuurrubber net als de speen. Maar ik ben vooral fan van dr brown. Toen ons zoontje met 4/5 maanden uit de fles ging drinken omdat ik toen meer van huis was pakte hij die t beste Pff we zijn weer terug bij af met namen voor de beeb.. ik word er zo zenuwachtig van haha hoop dat we voor de 35 weken iets hebben
Ja ladylola wij hebben echte met hout maar zn 1 als jullie lijkt me ook ideaal het is wel een hanissen om hem aan te krijgen met hout en dat van jullie lukt altijd .... Ik lees dat er al wiegjes klaar worden gezet dat doe ik pas met een week of 35 gewoon puur uit bijgeloof zeg maar pfff hier ineens een hele drukke baby nu ik lekker in bed lig dus kan voor de verandering niet slapen
Ik ook niet door de beeb haha Moet om de 20 min plassen omdat hij op mijn blaas aan t stampen is. En ondertussen zit ik me vreselijk te irriteren aan een zwanger grietje op mijn fb die om de 2 dagen wel weer iets mankeert en in het zkh zit of eigenlijk weinig mankeert want de gyns zeggen steeds dat er niks ernstigs is en dan zijn de profs. Gek natuurlijk want dat kan niet hahah ik ga er maar gewoon overheen lezen vanaf nu.
Zo ben weer even bij.... enorm druk weekend gehad. ...veel gedaan met me zoontje verjaardag gevierd enz. Heb alles globaal gelezen hahah.
Zo hier ook even 4blz terug gelezen... Tis zo druk momenteel kom er niet aan toe goed mee te schrijven... Nu weekje vrij en we gaan straks midweekje weg. Heerlijk!! Zag al mooie kaartjes voorbij komen hier ook nog geen tijd voor gehad.. En een leuke fiets! Hier een mama fiets bevalt.. Balen van de suiker...hopelijk goed te doen met alleen dieet... hier loopt ook alles voor dus gaan ze het wat meer in de gaten houden en evt nog een suiker test. Eerst de volgende controle maar afwachten.. dochter was ook niet klein en veel vruchtwater maar nooit getest op suiker... Fijne week allemaal!!!
Wiegje klaarzetten?' K heb dan t gevoel alsof ik iets over mezelf afroep alsnog dat nu al doe. Heb helft v beddengoed er nog niet eens voor. Zijn er nog meer dames met n bescheiden buik? Ik sta voor m'n gevoel echt al weken stil qua groei.. vibd toch n beetje vervelend worden! Vrijdag controle.. hoop dat qua groei alles op schema loopt. Maxi cosi doen we gewoon met gordel.. vind z'n base echt te duur. En zo heel veel gehannes lijkt het nog niet met gordel. Maar welke.. echt geen idee.. gister beetje gekeken maar ze zitten er ook zo kort in!! Jeetje. Van t weekend in de winkel dan maar even laten informeren. MP is echt met sommige dingen ideaal. N box voor 2,3 tientjes is ook al niks toch! Kreeg trouwens de tip met onze poes on de box al eerder op te zetten met aliuminiumfolie erin.. zodat de poes kan wennen maar er niet in gaat liggen..
Waarom schopt ie snachts nou zoveel harder? Haha. Vannacht weer.. stuiterbal. Overdag voel ik m ook vaak.. maar veel liever Of komt dat gewoon omdat je plat ligt? Dat je het harder lijkt.. Lig nog graag op m'n rug.. Maar ook op m'n zij dan ligt ie me soms te rommelen, jeetje.
Ja dat heb ik ook hoor, sowieso doordat je rustig gaat liggen, wordt de baby vaak wakker en ik heb ook het idee dat als ik op mn zij lig dat ie dan denkt 'hé geef mij eens wat ruimte' en schopt en beweegt hij heel veel. Het wiegje maak ik nog niet helemaal op hoor, beddengoed moet nog gewassen worden dus dat doe ik allemaal tijdens mijn verlof. Maar ik zorg wel dat de bekleding van de wieg erop zit. Aangezien ik volgende week zaterdag 4 weken met vakantie ga, ben ik al 32 weken als ik terug kom. Op het laatst wil ik gewoon niet teveel doen. Bij de tweede deed ik dat namelijk wel (pas na 34 weken) en kreeg ik vanaf 35 weken zwangerschapsvergiftiging. Toen was ik zo ziek dat ik niet eens meer wat kon doen en moesten mijn man en ouders aan de bak. Dat wil ik dus nu voorkomen! Overigens een kleine buik maakt niks uit! Bij nr 1 en 2 had ik allebei een kleine buik. De eerste was 2900 gram en de tweede 4100! Niemand (ook verloskundige niet) had verwacht dat er uit zo'n buikje zo'n 'groot' kind kon komen inclusief veel vruchtwater! Nu groeit mijn buik trouwens wel als een tierelier (tja is toch een derde) en houd ik zelf weer m'n hart vast!
Ja k denk soms ook dat ie wanneer ik op m'n rug lig minder plek heeft.. maar heeeeele nachten op m'n linkerzijde slapen krijg k echt last van m'n schouder. Heeft ie niet echt hinder van toch? Op je rug liggen? Ik draag m gezien m'n buikspieren die ik heb/had meer naar binnen zei ze vorige keer. Maar vind echt dat 0,0 groeit. In m'n 2wkn vakantie had ik n spurt! Toen riep iedereen dat ik zo was gegroeid en nu zeggen mensen zelfs 'wel groeien he' Word k soms n beetje onzeke van. Maar weet ook wel dat t qua groei vd niks zegt. En vrijdag controle dus dan hoor ik het wel weer! Als je met 32wkn terugkomt snap ik dat je eea al klaar wilt hebben! Dat gaat super snel die 4wkn vakantie.. Hihi.. waar gaat de reis naartoe?
Pff laat die mensen lekker kletsen! Wees blij dat je buikspieren alles een beetje tegenhouden! En slapen op je rug heeft alleen maar met jou gevoel te maken. Het kan nl zijn dat wanneer de baby zwaarder wordt een ader bij jou dicht gaat drukken. Ik heb er nooit last van gehad overigens! Slaap meestal op mn rug en veel op mn rechterzijde. Maakt allemaal volgens mij geen bal uit! We gaan lekker naar Frankrijk, heb er echt zin in!
@Appelsientje89 hahah appeltje laat die mensen lekker en maak je niet druk om je buik Dat zegt verder toch helemaal niks over de baby or whatever, sommige vrouwen blijven nagenoeg plat en persen er een baby uit van 4,5 kg. En is alleen maar lekker voor jezelf want zo zit ie ook niet in de weg! Dus niet druk om maken haha Wiegje staat hier ook nog niet klaar heb geen eens beddengoed haha Komt over een paar weken allemaal wel. Kreeg afgelopen week wel t kraampakket binnen .. jippiee de vliegede tapijten en netjes onderbroeken haha maar wel hard nodig straks tijdens en na de bevalling!
Appel don't worry wees blij! Echt meis wees blij! Ik zou ervoor tekenen. Hier word ik dadelijk formaat olifant. Wat heb je liever? En lig zoals je wil....je denkt veel te veel na Oh hinderlijk die wijven he Donut. Kan der ook nooit zo tegen. Je moet maar bedenken dat ze door de hormonen niet alles meer helemaal fatsoenlijk op een rijtje hebben Vrees ook voor de suikertest, maar vorige keer kwam ik veel sneller en veel meer aan. Mijn dochter was wel altijd gemiddeld. Deze lijkt iets groter te zijn. Moet denk maar weer meer koffie drinken Ja is wel veel meer werk en onderhoud, maar wel lekker knus en lekker geurtje Poedel. Bij ons komt er maar een beetje warmte vanaf.
Oohja hier komt het wiegje wel te hangen volgende week, maar me neefje komt er een dagje in te liggen. Ga ik en dagje op passen. Moet wel nog alles aanschaffen voor erin. Moet langs babypark denk ik daarvoor of online bestellen. oooh donut 99 dagen!!! BAM! En morgen alweer 26 weken. man man toen jij zwanger bleek te zijn pfff wat een hel. Zoveel van de meiden al tweede of derde gekregen in de tijd dat ik bezig was voor een tweede. Gelukkig is het nu bijna zover
Jaa erg he! En kijk nu haha schelen we maar twee weekjes! Wie weer beval je wel 3 weken eerder en ik twee later haha Jaa gosh ik kan me daar zo aan irriteren, komt miss ook wel door mijn eigen hormonen. Jaa ze was suf,moe en zag af en toe sterretjes (22 weken) goh we zijn allemaal moe en miss heb je een lage bloeddruk? Neem een dropje en ga slapen ofzo Nee hoor die zat alweer in t zkh want ze dacht dat ze zw vergifteging had haha Naja miss ben ik wel te nuchter hoor dat zou ook nog kunnen
Oke thanx meiden Dan zien we de kleine buik maar als een zegen. Zolang ventje het goed doet maakt het me ook niks uit. Maar als ik dagelijks elke x in de omgeving hoor dat ik zo 'kleine buik' en 'wel moet groeien' dan ga je het vanzelf n keer geloven. Eeuwige commentaar altijd van mensen bah. Teveel nadenken is niks voor mij (ahum) hahaha. Formaat olifant lijkt me zeker niet wat hahaha...
Phoe veel geschreven alweer Uhm ff kijken of ik overal op kan reageren ( zal vast niet lukken ) De box klaarzetten omdat je een kat heb is best wel onzin wij hebben ook een kat en legde er gewoon s,avonds een stoel in zodat hij er niet in kon overigena stond de box hier pas na een week of 6 dat ze geboren was nu komt hij wel gelijk te staan omdat het makkelijker is met 2 kinderen als de ene plots wat moet kan je de beeb in de box leggen lijkt me handig Wij hebben ook geen base voor in de auto vind ik ook echt te duur en met die gordel valt echt mee ff een handigheidje ze liggen gemiddeld een maand of 8 a 9 in de maxi cosi sommige zelfs langer Lekker nog even op vakantie voor je echt aan de slag moet maar je hebt gelijk dat je dit x wil voorkomen dat er weer andere mensen dingen moeten doen Uhm sorry als ik iemand vergeten ben heb trouwens mn luieretui af zal hem zo ff posten
Oja en @Appelsientje89 je kan ook 1x per week de omtrek van je buik bij gaan houden dan zal je zien dat je echt elke week wel iets groeit
Wij zijn bezig geweest met het kamertje. Tijm groen op de muur en Papaya (soort geel oranje) krijtverf op de commode. Alles ingericht zonder te wassen (en niet volgens richtlijnen maar gewoon ff een dekentje in het bedje enzo), maar gewoon omdat ik het niet laten kon en ik nu helemaal kan opgaan in het bewonderen van de mini spulletjes. Zo leuk. We moeten nog gordijnen (wit) en de lamp (je kan m in het ledikantje zien staan) nog ophangen, en iets van een plank/of een ander leuk idee voor de boeken die we hebben. Zoveel leuke boeken. Daarnaast het schilderij nog aan de muur..maaaaar het grootste gedeelte staat! Oh enne btw: we hebben een wit wiegje voor in onze slaapkamer, waarvan ik hoop dat de baby daar eerst een hele poos in ligt (of tussen ons in)!
Geweldig leuk kamertje poolvos!! Dat kleurtje geel vind ik ook erg leuk. En mooie luiertas poedel! Wat lief. Ja heb n zwangerschapsdagboek (die ik vergeet bij de houden) Daar vragen ze ook steeds de omvang vd buik.. nog nooit gemeten. Miss kan ik dat eens gaan doen!