1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben een verzoegingstas van het merk lief lekker gekleurd en vrolijk
    Wat slapen op de kamer betreft dat ligt ook een beetje aan je kindje onze dichter sliep met 6 weken al overdag in dr ledikantje en met 12 weken s,nachts ook ze wilde van de 1 op andere dag niet meer in de wieg gewoon krijzen ik lag haar toen in dr ledikant en stil was ze en ging direct slapen dus dat moet je een beetje aanvoelen

2. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Bij ons vanaf dag 1 al in hun wieg in eigen kamer. Ik hoor iedere kik dus ook als een baby op een eigen kamer slaapt. Vond het voor mezelf heel fijn. Scheelt misschien ook dat ik geen borstvoeding gaf...

Luiertas heb ik gewoon een simpele van de prenatal. Zaten genoeg vakjes in en dat vind ik ideaal.

Ik ga morgen eens beginnen met het opruimen en uitmesten van de babykamer. De jongste is daar net uit dus de kasten even uitzoeken en kijken wat er qua kleding weg kan of bewaard moet worden voor een volgende ronde.

3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Luiertas heb ik van het merk met Lief, met veel kleurtjes. Hij gaat alleen kapot en wil eigenlijk graag een wat stoerdere Haha! Reden om te shoppen oleeee!

Mijn dochtertje heeft ongeveer 5 maanden in de chicco next2me gelegen. Lekker dichtbij en idd ideaal met BV.

4. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Uhhh het merk Lief bedoel ik ;)! Irritant dat je je berichten niet meer kunt wijzigen.

5. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke veel Lief! tassen haha.
    We gaan binnenkort nog naar een gigantische baby zaak ergens in Brabant/Limburg? Met vrienden.
    Die wonen er in de buurt.
    Dan maar weer eens lekker shoppen.

Ik denk dat ik weet wat een harde buik is nu...?
    Het doet geen pijn maar voelt ook niet super geweldig..
    en ik zie dan echt de contouren van m'n BM en ineens erg duidelijk waar de Beeb ligt, hele harde boggel en buik. Ziet er best creapy uit!! Net of ie ruimte tekort komt haha. Zakt snel weer weg!
    Maar gebeurd ook als ik rustig lig.
    Lijkt alsof een volle blaas ook invloed heeft.
    Zeker als ik rustig even dooradem.
    Kan dat een harde buik zijn?

Moet vanavond eigenlijk zwangerfitten maar jeetje mina wat is het toch heet. Afgelopen dagen 0,0 energie om ook maar m'n arm op te tillen. Word er zo sloom van!
    Ben echt 100% vd zomer maar zo'n last van hitte heb ik nooit gehad.

6. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wij hebben een luiertas van de prénatal, maar bewust voor een wat neutralere versie gekozen, voor mijn man ook wel fijn. :p

Onze zoon heeft meer dan een jaar bij ons geslapen. Hij werd altijd vaak wakker en dan hoefde ik niet steeds naar hem toe... Had op voorhand niet gedacht dat we zo lang samen zouden slapen, maar zo liep het toch. Met de borstvoeding is het praktisch je kindje dichtbij te hebben. Verder vind ik het voor een klein kindje qua geborgenheid wel heel prettig.

@Donutlover: Oh wat vervelend... Kiespijn gaat zo door merg en been! Hoop dat het gauw beter is... Ibuprofen zou ik toch ook niet aandurven eigenlijk. Is er bij de huisarts misschien een andere pijnstiller te verkrijgen die misschien wat sterker is dan paracetemol maar veilig in de zwangerschap? De keren dat ik kiespijn had waren veel ibuprofen ook mijn beste vriend!

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hey..

Was weer een warm dagje he? Nu is het beetje benauwd, maar nog geen noodweer hier! En bij jullie ??

Hier groeit die buik als een malle! Woahh !! :)

8. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hier ook benauwd bah mijn buik is ook heel erg aan het groeien ik weet nu al niet meer waar die overige weken moeten gaan blijven

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Donutlover aaahh wat naar! Hopelijk heb je snel minder pijn!

Mijn buik groeit ook echt als een malle :-O!!!

Hier is het nu net een beetje gaan waaien, maar nog steeds warm. Ben benieuwd wanneer het onweer begint..

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa doet zn zeer! Ik beval nog liever!
    Morgen weer naar de tandarts want zo gaat t niet!
    Heb om 7u twee pcm genomen weer en nu is t nog wel aanwezig maar niet zo erg meer dus vanavond voordat ik naar bed ga nog maar twee

Omdat ik zoveel pijn heb mocht ik van mezelf shoppen

Bijgevoegde bestanden:

Nyna87 vindt dit leuk.
  11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal!

Weer even een berichtje van mij! We zijn nog op vakantie maar zit even rustig op de bank. Wat een heerlijk weer in NL zeg! Volgende week dinsdag zijn we weer thuis en dan kan ik weer normaal reageren :). Mijn buik is ook als een malle aan het groeien haha!
    Ik zie veel meisjes erbij en zie dat de meeste 20-weken echo's goed waren gelukkig, mooi!
    Vluchttas zet Ik ook pas met 37 weken klaar, heb de paklijst van vorige keer nog. Omdat wij standaard een paar dagen in het ziekenhuis moeten zijn moet ik wel iets meer pakken, maar ga denk ik tegen die tijd gewoon langzaam de lijst afwerken.

@Modra oh jeetje snap dat dat een beetje schrikken is zeg! Alvast heel veel succes voor morgen en ik duim voor je dat het allemaal goed zit :).

@Donutlover vervelend van je kiespijn!! Gek dat de tandarts niks kan vinden. Hoop dat het snel minder wordt! Ibuprofen zou ik idd ook voorzichtig mee zijn.

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Leuke pakjes @Donutlover, shoppen lijkt me zeker verdiend!! ;)

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Donut.. dat tweede pakje heb ik ook! Zo lief !!!

Oh en luiertas, die heb ik van cowboysbag !!

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa leuk zijn ze he!!

Morgen moeten de kids naar de tandarts maar ik ga ze smeken of ik ook niet even mag of misschien terug mag komen in de middag.
    Heb net nogmaals 2pcm genomen en daarmee heb ik de dagdosering overschreden maar dit is niet te doen joh pfff
    Hoop dat ik ze morgen niet zoveel meer nodig heb.
    Las dat met een wortelkanaal behandeling dat ze dan meteen de ontsteking (wat ik denk dat het is) schoonmaken en daardoor meteen de druk eraf is! Dat zou perfect zijn!

Lig nu nog op de bank, hoop dat ze zo een beetje aan werken dan kruip ik mijn bedje in en anders blijf ik hier liggen

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier had ik bij de joolz een tas. Had nu een fab tas gekocht :) dus die ga ik gebruiken.

Fijne vakantie nog luna!

En ja harde buik is idd zo appel en is ook in combi met je blaas ja.

Balen van je tanden donut :( hopelijk snel over!

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Pff lig hier gewoon wakker in bed kan gewoon niet slapen veel te warm onze dochter slaapt ook nog niet zo lang en staat weer met het bedje bij ons op de kamer wij hebben een blower aan staan
    Ik heb op eens echt bange gedachtes om te vroeg te bevallen voor dat t kindje levensvatbaar is heel raar

17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Modra succes vandaag!! We denken aan je! Hoe laat mag je? Laat ons snel iets weten ❤

18. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Dank je! 10 uur echo!

19. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL

Ik had hetzelfde met in slaap komen, heb ook een hele onrustige nacht gehad... veel liggen draaien. Vandaag lekker alle ramen open zodat het in huis een beetje afkoelt.

Wat betreft eerder bevallen... heb er geen bange gedachtes over maar ik heb wel zoiets 'laten we die 24 weken maar gehad hebben'. Dat had ik bij die vorige zwangerschappen niet.

@Modra succes en sterkte vandaag!

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL

Nee ik bij mn dochter ook helemaal niet maar nu wel
    Vandaag trouwens weer wat groen gezien word er niet goed van had goeie hoop dat het over zou zijn maar helaas wacht t nog 2 dagen af en anders toch maar weer de huisarts bellen

Deel Deze Pagina