1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Jeetje Modra dat is even flink schrikken!
    Gelukkig ziet het er niet ernstig uit en ook ik ga hard voor je duimen! x

2. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en ik ga voor een badbevalling!

Hier in Rotterdam heeft het ikazia ziekenhuis een bevallingsbad staan.
    Helaas hebben ze er maar 1 dus mocht deze net bezet zijn dan kan ik er helaas geen gebruik van maken.

Mijn verloskundige raad een badbevalling erg aan! schijnt dat de ontsluiting sneller gaat en ook dat het persen makkelijker gaat, omdat het perimeum soeper word en voor de baby is het warme water een natuurlijke overgang waardoor de meeste waterbaby's rustig zijn. En natuurlijk is t warme water fijn tegen de pijn!

Lijkt me een mooie ervaring en hoop dan ook heel erg dat tegen de tijd dat ik moet bevallen het bad vrij is. :)

Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou duimen dan esje voor jou ter zijne tijd!

Hier nog niet verdiept in wat voor bevallinG. Door de ruggenprik bij mijn dochter en ik zelf ook een medisch proefkonijn werd, weet ik dat ik vooral wil kunnen rond lopen! Liggend bevallen ben ik dus niet goed in. Dus maar even bespreken wat de mogelijkheden dan zijn.

4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    He meiden!

@Poedel: Wat vervelend dat het nog niet helemaal over lijkt te zijn, die afscheiding... Anders inderdaad de dokter weer bellen! Fijn dat bij jou dochtertje nadat de nieren aanvankelijk vergroot leken te zijn alles wel goed bleek te zijn met 32 weken. :) Hier zal dat niet het geval zijn. Bij ons gaat het niet om een vergroting van de nieren, ons kindje heeft zeg maar drie nieren, die derde nier verdwijnt niet meer.

@Iedereen: Ja, ben wel blij dat het tot nog toe in ieder geval goed lijkt te werken/ goed aangelegd lijkt. Hoop heel erg dat dit zo blijft.

@Donutlover: Wat fijn dat er wat aan je tand gedaan is en dat het al beter gaat!

@BJlover: Leuk, weekendje Parijs! Geloof wel dat het erg warm was... Vervelend van de klachten!

@Ladylola: Ja, je wilt gewoon graag dat alles goed is, er niets aan de hand is. Maar tot nog toe lijkt het wel mee te vallen, hopelijk is dat straks niet anders... Wat betreft het lang er op wachten, wij hebben in principe niet lang op deze zwangerschap hoeven wachten, weet niet of je dat bedoelt of iets anders? Wat vervelend van het zoontje van je vriendin! Fijn dat het verder wel heel goed met hem gaat. Hier is er tot nog toe geen vergroot nieren en ook de urineleiders zijn mooi smal. Dit is een goed teken. Wanneer de urineleiders of de nieren wel vergroot zijn is er inderdaad vaak sprake van reflux. Zoals het nu lijkt heeft ons kindje een 'gunstige' variant. Maar blijf natuurlijk wel in mijn hoofd houden dat er een kans is dat het straks bij de 30 weken echo of bij de geboorte anders erger blijkt dan het nu lijkt.
    Wat lekker straks aan het zwembad! :D Alcoholvrij kan ook heel lekker zijn. ;)

@esje1984: Hopen dat het bad beschikbaar is en dat 't allemaal gaat lukken! Persoonlijk lijkt het me niks haha, ik wil rond kunnen lopen enzovoorts en dan niet kleddernat zijn haha. :p Al heb ik het wel eens gezien op televisie enzo en leek het dan wel heel prettig. Maar ik vond het mijn vorige bevalling bijvoorbeeld ook niks om onder de douche te staan, al lees ik dat veel vrouwen dat fijn vinden tijdens de weeën.
    Ik wil heel graag thuis, gewoon op een bed bevallen. :p

5. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier even ook wat afwezig geweest. Lekker weer geweest heerlijk van genoten en gisteren me zoontje weer buisje gehad gelukkig alles goed gegaan. Moet toch voor de zekerheid van de vk ook de suiker test doen dus 3 keer prikken met 2 uur er tussen zij ze. We gaan onverwacht met Pinksteren weekend een 4 dagen weg heerlijk even genieten inplaats van thuis

6. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Nou ik heb eindelijk wat gekocht... hahaha niet echt iets heel bijzonders maar wel handig!

Bijgevoegde bestanden:

Nyna87 vindt dit leuk.
  7. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik duim voor je dat de echo met 30 weken erg gunstig is Modra!

Heerlijk zeg lekker op vakantie! Geniet ervan!

Esje fijn dat al besproken en hopelijk kun je er gebruik van maken.
    Ik vond douchen met weeën verschikkelijk dus denk dat een bad ook niks voor me is...

Oehhh zo vreselijk kiespijn... Hopelijk is het nu klaar en heb je geen pijn meer

Ik ben inmiddels 33 geworden gisteren... Druk weekend gehad met verjaardag van manlief en mezelf en nog van nichtje de volgende dag..
    Vrijdag naar fysio geweest en zaterdag ging het alweer stuk beter met mn rug..
    Morgenochtend weer heen. M'n schaambeen wordt ook gevoelig....
    Morgenmiddag weer naar de vk controle!

Als je salami ofzo nou lekker op een Afbakbroodje met kaas in de oven doet hoef je je sowieso niet in te houden en tis nog lekker ook nog haha

Rest vergeten had hele weekend nog niet bij gelezen... Zal nu even weer wat vaker bij lezen!

8. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @esje1984 duimen dat er een bad beschikbaar is!

Wij zijn vanavond weer op controle geweest bij de vk, bloeddruk ect was allemaal goed.
    Mijn baarmoeder komt nu net bij mijn navel,klein maar fijn noemde ze het volgens de 20w formulieren die ze heeft gelezen is de beeb ook klein en fijn dus dat komt wel overeen dan.
    Met 27 weken bloedprikken vanwege mijn bloedgroep en met 30 weken de echo voor de placenta hoop zo dat dat allemaal opgeschoven is haha

Ben echt super blij dat ik naar de tandarts ben geweest zeg, de pijn is er nu wel weer een beetje maar meer de pijn omdat ze natuurlijk flink hebben lopen poeren in mijn mond.

Vandaag kreeg ik mijn pakketje binnen van z8 met die twee pakjes, zitten er toch allemaal vlekken op! pff vind dat echt niet kunnen zeker niet voor dat geld.

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super mooi!!!!

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!!

11. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Modra goed nieuws! Ik zal duimen!

@Donutlover fijn dat de pijn weg is!!

Mijn (bijna) 22 wkn buik:

Bijgevoegde bestanden:

12. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Donut, wat maf !!!! Hoort niet indd.. ongeacht hoe duur!

En Nyna, prachtig mooi buikje!

Hier net de zwanger en newborn shoot geregeld!! Jeeh.. spannend!

Kleine kan zo schoppen dat Mn buik beweegt! Ook voel ik m soms duwen aan 1 kant ! Mn kleine vriendje! Zo benieuwd <3

Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  13. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook zo erg!! En het lijkt wel heel de dag door!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Alvast veel plezier!

15. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was bij de VK!
    Aahh dat kan zeker niet dat er allemaal vlekken op zitten!!!

16. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    @Me84 van harte gefeliciteerd!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh huh modra met wie verwar ik je dan? Er was iemand die ook lang heeft moetrn wachten. Dessalniettemin is het wel spannend voor je de komende periode.

Mooie belly nyna! Wordt nu echt goed rond he!

Leuk mmd! Hier doe ik wel de newborn maar geen zwangershoot denk ik.

18. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thnx! Jaaa gaat snel nu!

Wij doen ook een newbornshoot.
    Zwangerschapsshoot waarschijnlijk niet. Vorige keer wel gedaan.

19. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jaa.. ik vind het zo leuk om dan ook een zwanger/familie shoot te hebben! Bij de vorige hadden we dat ook op her strand.. zo ontzettend leuk! Nu moeten de boys er samen bij met m'n bolle buikje.. <3 en dit keer ga ik het in het bos doen! Lijkt me ook ontzettend leuk.. :)

Nyna87 vindt dit leuk.
  20. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat leuk!
    Ik doe beide maar mijn vriendin en ik hebben beide een passe voor fotografie

Nyna87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina