Tjee, en weer is er zo veel gebeurd en gekletst!! Heb niet alles gelezen, maar zag een paar mooie berichten over echo's en fijne dagen, maar ook wat vervelend nieuws.. Hier eigenlijk weinig nieuws op baby-vlak. Volgende week weer controle. Ik voel haar elke dag en heb het idee dat ze nu ook al echt naar mijn hand komt als ik die op mijn buik leg! Mijn dochter slaapt in een nachthemdje of een shirt met korte broek. Zonder dekens, maar dat regelt ze zelf wel! Verder zijn wij met het warme weer veel bij het water geweest, niet te veel gedaan!
Jaaa hier ook drukke knul! Voel m echt niet heel de dag.. Maar wel al super vaak voor m'n gevoel en als ik lig jemig, lijkt wel of ie van plan is gewoon door m'n buik heen te breken Mijn man is helemaal onder de indeuk van hoe 'hard' het al gaat. Zo schattig. Fijn donut dat de tandpijn zo goed als weg is! Echt hel.. weet het nog heel goed. Brrrr.. Ben zonet bij de huisarts geweest voor de moedervlek.. paniek om niks.. op de huidkankerdag bij n commerciële kliniek geweest das te merken. Niks onrustig, geen reden tot paniek. Kan gewoon door de huisarts zelf weggehaald worden en lekker na de zwangerschap wanneer ik wat huidlaagjes over heb . Dacht het al wel.. toch jammer beetje 'paniek' zaaien om niks. Piesje word nog nagekeken want plas vaak kleine beetjes. Maar hij is ook erg goed in op m'n blaas trappen volgens mij. Pfff. Vandaag komt m'n lieve moedertje helpen poesten. Ramen en andere grote toestanden. Grote schoonmaak
Mooi buikje appelsientje! Ik vraag me af in welke maat iedereen zijn geboorteakte koopt en wat julie voor een het is.
Lol dacht al is er handel in geboorteaktes? Hier ga ik een geboortepakje nog rustig aan kopen in september, maar denk in maat 50. Mijn dochter was met 38.5 denk rond de 3300 dus de volgende zal ook niet zwaarder worden dan 3600 lijkt mij. Tot 4 kilo kan het zeker in maat 50. Je kan eventueel 2 setjes halen een favoriet in 50 en een favoriet in 56?
Ik had voor mijn dochter eigenlijk alleen 56, maar dat was de eerste tijd echt nog wel wat te groot.. Ik ga nu in elk geval wel een aantal setjes maat 50 aanschaffen!
Heb 50 gekocht... Maar Beeb zit aan de bovengrens.. Weet niet hoezeer dat kan betekenen dat we n grote baby gaan krijgen? En of 50 dan echt niet past.. of gewoon erg kort.
Bij de oudste (2900 gr) had ik juist maat 50 nodig en de jongste was er binnen 3 dagen uit (bijna 4100 gram). Ik hoop nu een beetje op een beebje er tussenin...
Oké dus maat 50 is eigenlijk wel de meest gangbare maat voor mee naar het ziekenhuis. Heb ook een paar dingen in 56 maar sommige lijken zo groot! En doen jullie een box pakje of een broekje met shirt? Kan niet zo goed kiezen haha en weet niet wat beter/handiger is
Wij gaan ook voor maat 50. Bij mijn zoontje ook gedaan. Hij woog 3830 en is geboren met 40+0. Ik verwacht nu dus niet per se een absurd groot kind, haha. Ik weet niet meer hoe lang mijn zoon in maat 50 paste, maar toch een paar weken denk ik... Heb hier een aantal pakjes in maat 50 en een aantal in maat 56. Ons kindje krijgt als eerste pakje een shirtje en broekje aan, mijn man vindt boxpakjes niet zo mooi, haha.
Ik ben benieuwd of jullie veel zwangerschapkleding hebben gekocht? Ik heb wat positiekleding besteld em vandaag binnen gekregen. Ik heb nu 2 lange rokken 1 jurk 1 legging met een tuniek Wil niet zoveel gaan kopen, want trek het over 4 maanden niet meer aan en vind het nog best prijzig Is dit te weinig?
Ik heb een aantal basics (spijkerbroeken) gewoon via marktplaats gekocht... zagen er nog prima uit en voor €20,- had ik 4 broeken. Niemand die het ziet. Voor de rest heb ik ook gewoon jurkjes die lekker mee rekken gekocht dus niet persé zwangerschapskleding. Van de week een aantal korte broeken bij h&m besteld van de gewone collectie met een soepele band maar die heb ik nog niet binnen. Die kan ik dan evt ook volgend jaar gewoon weer aan. Oja wat betreft maatje 50, de jongste was na 3 dagen uit zn 'geboortepakje' gegroeid. De rest van maat 50 kon hij wel wat langer aan. @Modra bij mij was de jongste bijna 4100 met 39 weken precies. Ben dus blij dat ik niet doorliep tot aan 40 weken!
Ik zou gewoon naar de only gaan dsar heb je momenteel van die simpele jurkjes voor 13€. Die kan je prima aan! Net als bij de hennes en zara heb je genoeg items die ook zwanger gedragen kunnen worden. Ja een maatje groter heb je nodig, maar altijd goedkoper dan positie. En dat pas je mits je grof afvalt binnen jaar na de bevallig ook nog wel. Ik vind broekjes en shirtjes niet altijd fijn voor de mini's. Moet je wel broekje hebben met redelijk hoge band en liefst omslagshirtje.
Heb 2 lange broeken. N korte broek 2 t-Shirts En 1 longsleeve O en n snoezig zwart jurkje Hoop het ermee te kunnne doen! Vond t shirts wel handig want n vest kan altijd erover.
wat een mooi buikje! @Appelsientje89 Denk dat dat een beetje aan de temp ligt, hier lagen ze in het begin nooit alleen in een romper. J. is van November en N. van Februari @maatjes Wij gaan ook weer voor maat 50 en zelfs dat was eigenlijk nog erg ruim, de eerste 1,5 maand hebben ze daar beide in gezeten. Weet nog zo goed dat iedereen altijd tegen me riep dat ik in die maat nooit wat moest kopen want daar zaten ze of niet of maar een paar dagen ... Mijn kids waren niet overdreven klein ofzp 39+4 weken en ze woog 3110 gram en N. met 40w en hij woog 3280 gram beide rond de 49 cm 22 weken buikje hier! Voor een derde.. best bescheiden al zeggen andere weer dat hij best groot is. Mensen hebben er ook altijd wat over te zeggen
Wij hebben n lang broekje met n romper met lange mouwen en n mutsje. Setje vd h&m met z'n schattig inie mini vlinderstrikje voorop de romper. Wit met blauw en n gestreept mutsje. Dat was idee als eerste pakje.. Maar die boxpakjes zien er zooooo comfy uit.. dat ik begin te twijfelen. Ik heb ook geen idee hoeveel ze aan moeten, is n romper met lange mouwen wel genoeg?