Hier veel boxpakjes maar dat komt omdat ik dat gewoon super schattig vind staan en handig vind...sommige truitjes enzo kruipen steeds omhoog heel irritant
Zooo even paar dagen van het weer genoten, kan het niet allemaal bij lezen Modra geloof ik? Spannend van de niertjes! Hopelijk alles goed met de 30 weken! Hier verder niets te klagen, voel me prima en de kleine man is lekker druk! Vanmorgen heeft Mn zoontje hem voor t eerst gevoeld. Mn zoontje heeft er weinig geduld voor Maar nu wel gelukt!
Mooie buikjes zag ik voorbij komen!! Ik ga hier weinig maat 50 halen, omdat m'n dochtertje er maar een paar dagen in heeft gepast. Ga vooral kleding in maat 56 halen en rompers maat 50-56 (Hema). Mocht meneertje toch kleiner zijn, dan is extra maat 50 kleding ook zo geregeld.
Is zeker zo nyna! Leuk appelsientje. Er is nog zoveel meer leuks! Kijk is bij z8 en lucky nr7. Jack and willow, noeser enz. Wauw nu al wendy? Ik voel pas sinds paar dagen der meerdere keren per dag. Van buiten denk ik soms wel wat te zien, maar nog niet enorm.
Voor de dames waar dit niet de eerste zwangerschap is hangt jullie buik ook zo laag die van mij is ook mega groot al maak me er best druk om bij dochterlief hing pas op t eind zo laag
Ja iedereen denkt al dat ik veel verder ben dan dat ik ben en ze schrikken ook echt als ik zeg dat ik 21 weken ben en vragen dan weet je wel zeker dat het er 1 is kon het met 10 weken al niet meer verbergen en dat de buik zo laag zit zal ook door de ruimte in dr banden komen ? In ieder geval irriteer ik me rot aan die opmerking
Mijn buik zit ook veel lager dan tijdens m'n vorige zwangerschap.. Jaaaaa die opmerkingen!!! Mensen kunnen er blijkbaar niet genoeg van krijgen Zal nog wel erger gaan worden de komende tijd ! Moeten er maar om proberen te lachen. Ik word vooral gek van de opmerking; gaat het nog wel? Hoe lang moet je nog? Oooh nog maar net over de helft!! Dacht dat je al veel verder was. Uuhhhhh.. nergens last van! En dat ze je dan zo aankijken van jaja dat zal.. Haha!
Ja bij zwanger zijn worden mensen op een of andere manier retarted of dergelijk. Maar goed ik bedenk dan maar ach ze vinden het reuze interessant. Oh echt zo vreselijk! Ik heb een ingegroeide haar in me lies. Dat heb ik nooit en zeker niet zo'n enorme bult! Uitgerekend nu ik op vakantie ga
Mijn buik hangt ook zo Heb van mezelf behoorlijk brede heupen en de buik in t midden hangend....ziet er ook niet uit vind ik zelf zeker niet in bikini haha
Hier is m'n buik bescheiden volgens de omgeving. Werd er ook niet goed van, direct gevoel dat je je moet verdedigen. Maar weet nu dat er n lekker ventje in zit die zeker niks te kort komt! Dus vind het wel best. Mensen moeten toch altijd 'commentaar' hebben. Het is wel jammer als jullie het er minder fraai uit vinden zien. Zeker met de zomer nu, dat snap ik wel. Maarja als beebje t maar goed doet toch! Ik loop nog steeds met puistjes.. Echt wel minder maar zeker niet over. Die kaaklijn.. grrrr... word er echt gek van. Ik heb overigens m'n straie weggesmeerd?! Als dat al mogelijk is. Ik zie niks meer. Geen rode lijntjes.. geen jeuk, niet droog. Dus ik blijf lekker (of het nou tussen m'n oren zit of niet) smeren dat m'n spulletje vd tuinen. Nou ontdekte ik vanmorgen 3 rare hardere opgedroogde druppels in m'n shirt, precies bij m'n linker tepel?! Kan daar nu al iets aan de gang zijn???
Tis mijn eerste zwangerschap en toch krijg ik ook veel die opmerkingen. Ben echt enorm snel gegroeid in de eerste 5 maand.. eergisteren vroeg (gelukkig een man die vergeef ik het sneller) of ik al verlof had. Uhhhhh gast.. nee ik ben 23 weken. Ik ben gewoon best wel klein en vol, en de baby wil heel graag gezien worden oh en alles groeit.. borsten buik heupen. Tja.. wat doe je eraan.. ik vind het echt vreselijk als mensen vragen of het een tweeling is. Alsof ik retard ben en niet snap dat ik een echo had moeten laten maken? Haha.
Jaa mensen zeuren altijd wel wat Ben t gewend bij de andere twee kids had ik ook geen enorme buik alleen de laatste 10 weken groei ik meestal nog even heel snel haha
Haha, volop ergernis! Ik vind het helemaal niet zo erg als mensen er naar vragen, ik vind de belangstelling (zo zie ik het maar) juist wel vriendelijk bedoeld! Ik heb ook al best veel buik, maar het scheelt voor mijzelf in elk geval om te weten dat ik nog geen kilo ben aangekomen. Ik zeg dus steeds maar dat alle ingewanden allemaal al zijn verschoven en hebben plaatsgemaakt voor de baby en dat dat iets sneller is gebeurd omdat ze die weg al eens hebben vrijgemaakt .. Ik ben trouwens ook aan het afwachten tot mijn dochter de baby kan voelen. Manlief heeft haar al gevoeld. Maar inderdaad, dochter heeft iets minder geduld en meestal is de baby het actiefst als ik ga slapen!
Pfff die mensen altijd ja.. hier ook: goh je begint het nu echt goed te zien He..?! Joh, ik ben ook bijna 22 weken, dus is ook niet heel gek ?! Gisteren avond was Mn ventje zo druk en hard aan t schoppen dat ik het zelfs al heb kunnen filmen!! Echt een kleine druktemaker, hihi Zometeen ff met Mn zoontje naar de kinderboerderij
Ja er komt zeker weten vocht?! Iod uit m'n tepel.. ahum Haha. Wat moet ik daar nou weer mee. Kan geen kwaad toch lijkt me?
Ik ging niet plassen zaten er een soort van witte plak in iemand die dat herkend? Zal het veel afscheiding zijn wat eruit komt tijdens het plassen