Hoi hoi, ik meld me hier aan ben er net achter gekomen dat wij ons 2de kindje verwachten. Als alles goed mag gaan zal dat rond 3 maart zijn 😍😍
Gefeliciteerd! Ik hoop me snel te kunnen melden hier Ik heb maandag een embryo teruggeplaatst gekregen dus zit nog op het wachtbankje. Zou leuk zijn
Je mag mij erbij zetten op 1 maart 30jaar oud 4e kindje en doodsbang, ik kan niet beloven dat ik mega actief ben de eerste weken ( meer door de angst)
Ik ben 30 . 2De kindje en ook heel onzeker . We moeten toch die eerste bange weken zien door te komen
Daarvoor zijn we hier toch, blijdschap,onzekerheid, verdriet, geluk . Altijd fijn als je met iemand kan praten die weet waar je doorheen gaat
Kan me niet voorstellen dat zo weinig dames al positief getest hebben, zullen er vast wel meer zijn! @symptomen ✔️gevoelige borsten ✔️vermoeidheid ✔️opvliegers ✔️kramp( ongesteldheids krampjes) ✔️een buik zo opgeblazen alsof je al paar maanden zwanger vent ✔️droge ogen ✔️darmen Paar van de symptomen , gelukkig nu niet misselijk enzo . Hoe is het met de rest van de dames ?
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea: 30 jaar , 4e kindje Afspraken📆 Zouden jullie de lijst willen aanvullen met jullie eigennamen ?
He dames! Ik meld mij hier ook. Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben! Zo onwerkelijk, cliché 1x seks in 3 weken en gewoon zwanger. Ik kreeg vanaf afgelopen week wat bandenpijn bij te snel opstaan en ben daarom maar gaan testen. Voor mij het derde kindje maar het eerste kindje samen met mijn partner.. Ik heb twee prachtige dochters van 4 en 6. Samen met mijn ex hebben we co-ouderschap en een vriendschappelijk band. Heel fijn dus! Zoals het nu staat ben ik 3 maart uitgerekend 😄
Welkom en gefeliciteerd ! Hier inderdaad soms ook een trekkerig gevoel , was voor mij ook net zoals bij jou 1 van de signalen . Tja hier is het libido van beide erg hoog, bijna elke dag vrijen we wel 😆 Best extreem mja ieder zo z'n ding word ooit vast wel minder hahaha
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea: 30 jaar , 4e kindje Aanoniemous 24 jaar 1e kindje Afspraken📆 Aanoniemous 5/8 1e echo en intake verloskundige Zouden jullie de lijst willen aanvullen met jullie eigennamen ?
iemand anders ook last van een soort branderig gevoel bij het vrijen? ben erg gewoon goed opgewonden maar link anders nat te worden?
Yoehoe! Ik mag me ook melden! Was al opzoek naar een club, maar kwam alleen maar eerste week maart tegen.. Op de verjaardag van mijn overleden schoonvader hadden we een positieve tes en dat was gisteren. Uitgerekende datum staat nu op 8 maart 2017 en op 26 juli heb ik mijn eerste echo. Spanneeeend! Nog niet echt last van kwalen. Ja, beetje moe en misselijk met vlagen.
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea: 30 jaar , 4e kindje Aanoniemous 24 jaar 1e kindje 8 maart AKOEKKOEK: 26 jaar, 1e kindje Afspraken📆 Aanoniemous 5/8 1e echo en intake verloskundige AKOEKKOEK; 26/7 1e echo Zouden jullie de lijst willen aanvullen met jullie eigen namen ?
Ik kom me ook voorzichtig melden!! Heb n mooi oplopende test, met een voorlopige 7 maart als datum... Moet de gyn nog bellen, zit nog niet voorbij nod.. volgende week nog ff op kamp en daarna bellen Hebben jullie al kwaaltjes?
Heb nog niet echt kwaaltjes. Beetje moe en met vlagen beetje misselijk, last van m'n onderrug. Borsten jeuken iets en zijn wat voller, maar dat is geen kwaal hahaha.
Gaan jullie Mama's voor Mama's doen? Ben er nog niet helemaal over uit. Vind het namelijk zo'n gedoe en daar hou ik niet van haha. Maar het is zo'n super goed doel!