Jaa lastig he Verassing lijkt me zo leuk! Maar ml twijfelt nu en dan en dan begin ik ook weer te twijfelen haha Eerst maar eens een goede 20w echo hebben en dan miss als kers op de taart toch nog vragen of ze t kunnen zien? En dan denk ik weer: neeeee we gaan t lekker niet weten! Wat balen van de misselijkheid zeg pff Ik zou er juist van genieten dat t ff minder is hoor, is heel normaal hier komen de kwaaltjes ook op en af! En je bent alweer bijna 10 weken!! @ladylola Dus jij twijfelt ook weer 😂🙈 En nee niet onaardig, denk juist handig anders word de lijst weer wat korter Welkom nieuwe dames! Heftig mam79 van je man! Maar gelukkig nu t geluk weer gevonden en ook gelukkig snel zwanger. Voel je je goed?
Het word gezellig druk hier! Welkom nieuwe dames! Hier vakantie inpak stress.. Geen supermarkt in de buurt in Lapland dus er moet n 'zwangerschaps overlevingspakket' mee!! Pff.. en wat doe je daar in? Matze crackers met n pakje roomboter.. tukjes, KitKat.. fristi pakjes (verlaafd!) Het is dat er geen frikadellen of mckroketten mee kunnen haha. M'n moedertje past op ons huis en de beestjes. Huis en de was moet nog, bed verschonen.. stress!! Haha.
Welkom en gefeliciteerd framboosjes en mam79! Wij gaan waarschijnlijk weer rond de 16 wkn de geslachtsbepaling doen. Mijn man is wederom erg nieuwsgierig !
Foeke, heb ergens gelezen dat het hoogtepunt tussen de 6 en 10 weken ligt. Dus kan maar zo minder worden. En ieder lichaam en zwangerschap is anders. De meeste zijn er rond de 12 weken vanaf, bij mijn zoontje duurde het tot 17/18 weken. En deze zwangerschap 1x overgegeven en verder helemaal niet misselijk, alleen heel moe. Dus er is zo weinig van te zeggen, ik zou zeggen, geniet van je minder misselijke tijd!! 😉 Appelsientje, alvast een heeeeeele fijne vakantie!!! Ik ben lichtelijk (ahumm🙄 Jaloers 😂 Wil daar ook zo graag een keer heen😭 Geniet ervan!
Ja he? Nee ik ga er idd gewoon van genieten. En de grap is dat ik natuurlijk alweer te vroeg juich want zit nu kotsmisselijk op de bank. Hello baby! Haha! Ohhhh MCKROKET 😍😍😍😍😍 Dat is dus een vrij lastig onderdeel; het enige wat helpt tegen de misselijkheid is eten (bij mij) en ik heb zeg maar nooit eens zin in een mandarijntje of een bakje magere yoghurt #Ikworddik!
Vanmorgen een test gedaan en die is dus lichter dan ik had verwacht, vraag me niet waarom ik een test gedaan heb 🙁 maar nu stress ik hem dus weer omdat ik behalve moeheid en een opgeblazen buik geen symptomen heb..
Wow dames wat schrijven jullie veel bijna niet bij te houden het word idd gezellig druk ook wij beginnen te twijfelen of we het geslacht willen weten maar ik denk waarom weten ? Het maakt toch niet uit wat het is voor ons en misselijk ben ik ook bijna niet meer alleen het afkeer tegen groente en vlees is op dit moment zo erg dat ik 1 hap baar binnen werk en al kokhalzend het op zit te eten en na die ene hap ben ik klaar hoef ik niet meer bah maar daarin tegen klinkt die mc kroket ook erg goed ja , ik maak me ook zorgen over mn symptomen mn tepels zijn minder gevoelig minder misselijk ( alleen s,ochtends als ik niet direct eet ) en mijn buik even serieus die doet toch zeer alsof hij uit elkaar getrokken word het is echt niet leuk ben pas 8 weken en 1 dag en zo bang voor de volgende echo 22 maart ben ik de enige die dit heeft of herkennen jullie dit ?
Volgens mij kan z'n test op m gegeven moment het hoge hcg niet meer aan hoor! En valt ie dus lichter uit. Omdat t gewoon teveel van t goeie is. Waarom testen joh? Alleen maar stress! Ik heb ook weinig symptomen, mag gewoon niet klagen! En die verschillen per dag. Als je je zo onzeker voelt waarom bel je je vlk dan niet even of je eerder mag?? 7 maart komt al dichtbij nu gelukkig!!
Mijn tepels deden na 2 weken geen pijn meer. Heb daarna 2 goeie echo's gehad. Had ook obstipatie en nu juist tegenovergestelde. Alles wisselt per dag.. en toch was alles ok. Ik schiet ook erg snel in de stress als alles even minder is.. maar probeer echt te vertrouwen op dat het goed zit. Beebje heeft 2x laten zien dat ie het zo goed doet!! Ookal geloof ik het nog steeds amper.. het is echt zo.
Ja juist omdat het al bijna 7 maart is wil ik niet bellen. Hopelijk is het zoals jij zegt. Geen bloed geeft moed, ik probeer dat maar in mijn hoofd te houden.. Jij alvast een fijne vakantie gewenst!
Op een gegeven moment heeft de hcg de piek bereikt en gaat t weer dalen Ik zou niet meer testen en me er niet druk om maken. Hier komen de klachten ook op en aan maar tis voornamelijk alleen moeheid. @appelsientje Veel plezier op vakantie! @foeke Ach als t helpt.. straks is de misselijkheid weer zoveel minder en dan kan je weer 'normale' dingen eten haha @poedel Herkenbaar ik lust ook nog steeds geen vlees Maar laatst gingen de bitterballen er wel goed in haha Ik heb voornamelijk regelmaig hoofdpijn, volgens mijn schoonmoeder had ik dat bij de eerste zw ook heel erg in het begin en op t einde weer.
Oja appelsien fijne vakantie wanneer vertrekken jullie of heb je dat gezegd en hebik t gemist sorry dan alvast hihi en hoe lang gaan jullie ?
Niet doen! Het wordt afgeraden na de 6 weken nog te testen, omdat je hcg dan zo hoog is dat de testen het niet aan kunnen en ie dus lichter word. Vandaa toevallig net zo'n topic gelezen, en die had vandaag echo en alles was top👍🏻 dus niet druk maken en niet meer testen 😉
Wat goed om jou hier tegen te komen Appelsientje! Ik heb je gevolgd op het forum waar je onzeker was of het goed zou blijven gaan. Fijne vakantie! Liefs Framboosjes
Hey ladies! Druk druk gehad... maar snies, wat naar meisie... heel veel sterkte knuffel! Fijn dat er mooie echo's bij zijn en welkom voor de nieuwe meiden!! Hier ook enorme buik al, ik ben kapster en zie mijn klanten echt naar Mn buik staren ik kan het denk ik niet erg lang voor me houden oeps! Maarja is de 3e! Zal daaraan liggen ... Ben weekendje Antwerpen geweest was leuk! Ff met zn tweeen. Maandag naar de Efteling! Nog in de vogelrock geweest ging prima!! 8 maart termijnecho en bloedprikken 23 maart nekplooimeting 27 maart vk eerste keer hartje
Welkom en gefeliciteerd framboosjes en mam79! Heftig zeg van je man.. Fijn dat je zo snel zwanger ben geraakt! Ik ga het dinsdag op m'n werk aan m'n leidinggevende en team vertellen tijdens vergadering... Ik zie sommige ook al kijken idd en vind wel prettig als ze het weten... Fijne vakantie Appelsientje! Lekker mmd86 ff weekendje weg samen, leuk Jaaaa testen slaan lichter uit nu hoor met zoveel hcg! Niet stressen
Welkom nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd. Ik had het al eerder aan mijn leidinggevende verteld. Zij zei donderdag tegen me dat je mijn buik al wat begon te zien. Vandaag met mijn schoonzusje naar Harry Potter the Exhibition geweest. Erg gezellig, leuk om te zien en enorm druk.
Welkom nieuwe dames!! @Mlb niet druk maken om die test! Zoals de rest al zegt; waarschijnlijk teveel hcg. Ik duim voor je x