1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Als maandag mijn 2e echo alles nog goed is, ga ik het ook op het werk vertellen. Heb namelijk zaterdag een bedrijfsfeestje en iedereen weet dat ik wel een wijntje lust😉 En aangezien we met een bus gaan heb ik niet echt een goed excuus om geen wijntje te nemen 😂

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oh gaaf! Ik wil daar ook heel graag heen met mn vriendin
    Zijn beide helemaal fan namelijk haha
    Dus tis wel heel leuk?

3. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ja zeker. Heel veel spullen uit de film staan tentoongesteld. Ook mijn favoriete figuur van HP

4. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk!!!

5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Aaah dobby! 😍
    Mijn favo is Sirius haha

6. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dames ik zit zo is na te denken kan je de flesjes van het eerste kindje gewoon nogmaals gebruiken of moet je een nieuwe set kopen wij hebben advent en difrax s flessen weten jullie of je t her gebruiken zeg maar onze dochter heeft nooit spruw gehad

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dat zal er ook aan liggen hoelang dat geleden is. Mijn zoon is nu 3, maar ik ga gewoon nieuwe kopen (heb ze volgens mij niet eens meer🤔)
    Ik gebruikte altijd d'r brown, vond die ideaal. Mijn zoon had nogal laat van kraampjes en spugen.

8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik heb op de box na helemaal niks meer van mijn jongens. Maar die zijn ook al 8 en bijna 6

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is 18 maanden ja vind t lastig mijn gevoel zegt nieuwe kopen maar manlief verklaard me voor gek

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Bjlover jij begint weer opnieuw maar wat zullen je boys trots zijn om weer grote broer te worden

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had ook zn last van spugen geen krampjes gelukkig hier was t reflux met de advent kwam alles er weer uit en met de difrax s bleef het er nagenoeg allemaal in in combinatie met baby hero comfort ging het echt stukke beter maar was zo sneu als deze baby ook spuugt twijfel ik geen moment en stap ik weer over op de hero baby comfort en oja ga dus geen borstvoeding geven ;)

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    #2052 Donutlover, 3 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2017
    Ik koop 'altijd' nieuwe haha
    Meestal 1 fles van dr brown.. ga bv geven dus verwacht weer de eerste weken zowiezo niet echt een fles te gebruiken.
    Maar die dr brown flessen bevielen me erg goed bij onze dochter!

Zit wel al te kijken naar goed kolfapparaat voor de langer termijn maar de keuze is weer reuze😂
    Mijn vorige heeft t helaas begeven

13. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier kopen we ook 2 nieuwe flessen. Ga bij deze borstvoeding geven als het lukt. Me zoon had verborgen reflux en koemelk allergie dus ze hebben ons geadviseerd om borstvoeding bij de volgende te doen omdat dat sowieso beter is met koemelk allergie

14. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Zo wat een verhalen weer. Heb niet alles teruggelezen. Dat ging iets te ver terug.. Hier een rot weekje achter de rug. Ik ben vant weekend gevallen en heb daarbij mn voet gebroken. Zit nu dus in het gips en kan wel 6-8 weken duren.. niet echt fijn dus. Ben ook op mijn stuitje gevallen en heb de verloskundige gebeld maar ze zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Al doe ik dat stiekem wel. Sinds de val is de misselijkheid hier helemaal weg en heb nergens meer last van.. moet nog 2 weken wachten tot de termijn echo.. Pff duurt lang.
    Inmiddels wel mn vriendinnen ingelicht. Ze vonden het zo raar dat ik alleen maar paracetamol mocht voor mijn voet.. en niks sterkers. Toen hield ik het niet meer.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Ooh wat leuk BJ van die grote knullen! Zou leuk zijn een lief klein zusje bij de grote kerels straks.

Donut bij N geen fles gebruikt?

Poedel naar he dat spugen. En is toch prima als je geen bv geeft. Ieder haar keuze.

Ik heb bij mijn dochter difrax gebruikt, die gaan allemaal weg. Ze krijgt nog steeds iedere avond 90cc nutrilon🙈

Ben ook fan van dr brown. Heb ik er nog 2 van, heeft zij maar paar keer gebruikt. Verder zal ik bv geven als het live lukt. Bij mijn dochter 8 weken gekolfd.

Mijn dochter heeft ernstige reflux, voedings en groeiproblemen gehad. Heeft de eerste 11 weken een sonde gehad en had calorieverrijkte voeding nodig. Kolfde me suf, zij spoog zich suf. Was echt water naar de zee dragen. Drinken en eten was niet haar hobby. Gelukkig na 9 maanden ging dat beter.

Mijn dochter heeft het zo moeilijk gehad, bij volgende kan het niet erger. Alleen mijn dochter was gehospitaliseerd en sliep van 19-7.00 door. Maar als ze wakker was zat ze op me geplakt. Ze kon niet liggen, anders huilen en spugen. Ze was zesar overprikkeld en ongelukkig. Dus droeg haar altijd. Met 7 maanden een re-operatie gehad en erna kon ze eindelijk lachen en spelen. Kreeg eindelijk een blij meisje. Ze had nog wel een lange weg te gaan, maar ging stukken beter.

Dus deze kan me alleen terroriseren door innde nacht steeds wakker te worden😅🙈
    Ik hoop dat het universum iets van karma heeft en me een lachende, vretende buddha geeft. Of vraag ik dan teveel😁

16. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Bedankt dames! Ik ga nu inderdaad niet meer testen, nog maar 3dagen tot de echo dus dan is er meer duidelijkheid.
    Vervelend Drollie van je voet! Sterkte er mee.

17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga ook nieuwe flessen kopen, ook weer dr. Brown.
    Wil ook weer graag BV gaan geven.

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh wat vervelend drollige. Anders geef je toch aan dat je ongerust bent?

Ja Maartje dat is wel een goede reden om het te doen. Tis wel even stoeien, maar soms heb je een natuurtalentje en die pikt het zo op.

MLB idd niet meer testen, zag laatst topic van...en had ook een goede echo daarna.

19. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik gun je die lachende, vretende buddha! Daar gaan we voor!

20. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte met je voet!

Deel Deze Pagina