1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Vragen jullie je nooit af of het allemaal goed gaat in je buik ? Wij moeten nog17 dagen wachten tot we weer een echo krijgen en vraag me nu al weer af of het wel allemaal goed gaat ben nu 8 weken en 3 dagen en denk wel is moet ik noet nog een echo op eigen kosten doen gewoon om weer even te kijken maar dan denk ik weet ach t is 17 dagen die komen we ook wel door maar ben ze wel aan t af tellen ik zou wilde dat ik de kleine al kon voelen :( zo onzeker ben ik hierin de enige ? Of zijn deze gevoelens heel normaal ? Je word heen en weer geslingerd is emoties pfff

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    T wachten duurt lang he
    Wij krijgen nog een echo met 12 weken en 20w en verder niks meer
    We deden bij de andere twee altijd een pret echo voor t geslacht met 16 weken maar omdat we dat nu niet willen weten gaan we dat niet doen
    Miss nog wel met 32 weken want vind van 20w tot 40w niks zo lang maarja aan de andere kant alleen maar fijn weinig echos want dat is wen teken dat je een goede zw hebt zonder zorgen!

Vind de prijzen alleen belachelijk voor een pret echo nu, we zouden 75€ moeten betalen dan voor een 4d echo van 15 min
    vind ik t eigenlijk ook weer niet waard
    Paar jaar terug was dat nog 35€

3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dat is idd een hoop geld bij mn dochter kreeg ik met 32 weken gelukkig nog een groeiecho ( ze dachten dat ze heel groot en dik zou zijn) maar heb nu afgelopen maandag een echo gehad en dan de 22ste de termijn echo en dan met de 20 weken idd en waarschijnelijk niks meer vind t wel erg weinig idd het lijkt wel al minder te worden maar vraag me gewoon af of t goed gaat ben er mega onzeker over keuzes keuzes keuzes oja en manlief vind een extra echo onzin !

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nee hoor Poedel, ik vraag me ook iedere dag af of alles nog wel goed gaat van binnen!
    Nou heb ik een cyste (of 2, zag ze de vorige keer niet helemaal goed) dus krijg morgen nog een echo om de cyste te controleren en dan kan ik natuurlijk gelijk even naar de baby spieken 😉 Vorige zwangerschap had ik dat ook, extra echo's. Maar kan me herinneren dat ik altijd tussen de echo's en controles momenten had dat ik me zorgen maakte of alles wel goed was. Al werd dat gelukkig wel een stuk minder toen ik hem voelde. Gelukkig was het een druktemaker, dus voelde hem altijd veel. Hoop dat ik nu ook vrij snel de kleine mag voelen, dat haalt toch wat onzekerheid weg.

5. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Nee, hier ook onzeker hoor poedel. En ik heb nog geen echo gehad dus weet eigenlijk nog vrij weinig. 17 dagen is inderdaad lang maar komt vast goed, jezelf druk proberen te houden dan gaat de tijd snel voorbij

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor die onzekerheid!
    Ik zit nu ook echt weer af te tellen tot de termijnecho (27 maart)🙈🙈

7. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

ik herken je gevoel laatste echo was 2 weken geleden ik maak me ook ineens zorgen of het kindje nog leeft en het hartje nog steeds klopt!!
    klote onzekerheid, ik denk pas dat je je zeker voel als je je kindje gaat voelen 😊
    was bij m'n 1e wel zo toen had ik echt zoiets van JA ben zwanger

8. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Wij krijgen morgen een echo bij de vk, en dan op 12 weken eentje bij de gyn en dan weet ik het eigenlijk nog niet, want omdat ik al eerder een prematuurtje heb gehad krijg ik nu ook een andere gyn, dus verwacht ook beter opgevolgd te worden. Hebben op 16 weken wel een 2d-3d pretecho gepland .
    Ben heel erg nerveus voor morgen of alles wel goed zit.
    Ben zo blij dat we het dan kunnen vertellen, het licht echt op het puntje van mijn tong :D

9. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Hier ook heel onzeker hoor. Moet nog 2 weken wachten op de termijn echo. Ik heb af en toe nog wel dagen dat ik me vreselijk rot voel.. misselijk en erg weeïg. Sinds ik met mn been in het gips zit was dat gevoel allemaal weg en was ik heel erg bang. Maar sinds gister is het dus weer helemaal terug.

Wij krijgen tot 20 weken elk bezoek bij de verloskundige een echo. Puur om even naar je kindje te kijken en niet medisch. Dat is alleen de termijn en 20 weken echo. Daar ben ik echt blij mee. Want dan zie ik de kleine met 10,14 en 18 weken nog.. kan ik ook eens de oma's meenemen.

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hebben jullie ook z'n honger? Werd vanmorgen wakker om te plassen en moest gewoon echt wat eten om weer in slaap te komen

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yup! En voor mijn gevoel eet ik voor twee - maar gelukkig nog niet aangekomen :)

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mlb, ik word idd ook heel vaak met honger wakker!!

13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Voorheen kon ik echt niet veel eten maar sinds een paar dagen heb ik ook t gevoel voor twee te eten.
    Soms heb ik niet eens echt honger maar gewoon trek in iets haha

Ik kom wel al aan maar goed weeg 50kg en probeer er al jaren 10kg extra aan te krijgen😂
    Tijdens de zw van mn zoontje gelukt maar daarna was het er weer af.
    Ik let er dus niet echt op..
    en oh die pot nutella is zoooo lekker! Op een wit knapperig bolletje
    Of heerlijke ham op zo'n bolletje met een laag roomboter 🙈🙈

14. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Hey,
    Wat wordt er veel geschreven.
    Wij gaan deze week wel pretecho laten doen, ook wat jij zegt volgende exho duurt lang en nu ineens mega onzeker. Heb er lang over lopen twijfelen, maar toen zei iemand waarom niet het kost 40 euro en als jij je daar nou beter door voel, plus nu is je hele kindje nog in beeld.
    Dus ik ga het gewoon doen.
    Hier herken ik de honger in de ochtend ook heel erg. Voor de rest niet eten voor twee maar dat kan altijd nog. Wel begint mijn buik echt dikker te worden komt wel door vocht maar lijk gewoon echt beginnend buikje. Normaal heel plat.
    Wanneer gaat iedereen de fam inlichten?

15. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    De meeste van mijn familie weten het nu.
    Maar de 21ste hebben we de termijn echo en als dat goed is ga ik mijn andere zussen, broers en schoonzus en zwager het vertellen.
    En nog een aantal vrienden :)

Als jij je daarbij zekerder voelt moet je dat zeker doen!

16. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook me ga honger maar alleen in lekkere dingen. Gelukkig is bij mij ook lekker fruit dus hahha ben wel nog steeds mega moe dat ik echt zo iets hen van man ik wil slapen laat me met rust!!!!

17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Afgelopen week idd ook erg honger en vandaag juist weer afkeer van eten het gaat van links naar rechts en wat ik al weken niet naar binnen krijg is groente met aardappels en vlees dis ju gaan we morgen maar even inproviseren doen we brocolli door de penne het is niet anders hopelijk krijg ik dat er wel in vlees ruikt op dit moment echt gruwelijk vies , zn pretecho zou leuk zijn maar meld je dat bij je vk ? Of helemaal niet doen jullie het bij een ander buro eigenlijk of gewoon bij de vk ? Ik wil ook zo graag want 17 dagen wachten duurt me echt te lang

18. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    zie dat sommige hun eetlust weer wat terug krijgen wat fijn zeg 🤗! hier nog niet zo, weet echt niet wat ik wil eten....

hier lekker dom bezig geweest, heb de angelsound en dacht gisteren weet je wat probeer het gewoon.... uiteraard geen hartslag "veel te vroeg" I know...
    hele dag zenuwachtig geweest wat als t nu fout is! mens kan zich zo lekker gek maken...
    dacht vanavond probeer het nog eens, en yes!!!! daar was het.... het hartje tranen met tuiten op dat moment was ik alleen thuis, dus zodra manlief thuis was wou ik het laten horen... weer niks te bekennen uiteraard zucht

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al bloed laten prikken ? Ik heb een formulier erbij die ik niet eerder gezien heb staat op pns en moet daarvoor 11 weken zwanger zijn zou ik die ander ook gewoon met 11 weken kunnen doen ? ( hb en suiker enz )

20. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik ben t ook vergeten geen idee voor wanneer t moet
    Maar ik ga dinsdag🙈

@suzanne
    Aaii jaa die kans bestaat nog heel goed nu! Maar gelukkig heb je hem gevonden alsnog!

Ik heb stiekem al wat geshopt:):p

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina