Wat leuk donutlover ! Ik heb dit x nog helemaal niks gekocht ! Zit er allemaal erg lief en leuk uit heb die drang nog niet echt hahaa
haha had ik bij de andere twee ook niet.. nu wel dus ik neem het er maar van en t was nu in de sale dus erg aantrekkelijk normaal is t erg prijzig allemaal
Ja ik voel me ook wel onzeker soms poedel... Moest bv steeds elke nacht plassen en afgelopen 2 nachten niet..Meteen ff zoiets van huh hoe kan dat nou.. Maar ik probeer het dan ook weer van me af te zetten. Nog genoeg andere kwaaltjes over! En ik wil zoveel mogelijk genieten van m'n ws laatste zwangerschap. En ben ook wel meer gerustgesteld na 2 goede echo's. Ah wat leuk donutlover! Hier ook nog niets geshopt. Wel wat gekregen. Rompertje, Sokjes en een knuffeldoekje Groot gelijk met die pret echo. Ik heb dat m'n vorige zwangerschap ook gedaan. Gelukkig nu andere vk en deze zijn erg makkelijk en schappelijk!
Hahaha ja ik moet het beetje neutraal houden want we gaan niet weten wat t word tot de bevalling 😂 Maar nou moet ik zeggen dat de kamertjes hier en een groot deel van de kleding van ons zoontje en dochtertje zwart/wit,grijs,okergeel ect zijn Ben niet echt van t roze of blauw dus dat scheelt Heleboel mensen vinden zwartwit voor kids 'zielig' 😂🙄
Zwart wit is toch niet zielig ? Valt met alles te combineren mijn dochter heeft wel veel roze spul maar ben dan ook bij haar helemaal los gegaan ook de babykleding is niet echt neutraal dus goeie reden voor nieuw te shoppen
Nee vind ik ook niet en idd met alles te combineren! Ik ga zo maar slapen, morgen vroeg naar het AMC voor N. Naar de anesthesist en dan donderdag de spannende dag als hij niet benauwd word deze dagen!
Ik heb vandaag ook dubbele cijfers, jippie... Van het weekend gaan we mijn jongens vertellen dat ze beide grote broer worden. Ben zo benieuwd.
Ik wil ook zo graag dingetjes halen hihi. Heb tot nu toe 1 setje (met born in 2017) en zaterdag een voedingskussen gekocht. En eerder al een broek voor mezelf. We hebben wel een kamertje gezien bij Ikea die we straks gaan bestellen. Die vonden we allebei erg leuk.
Wat durven jullie al veel te kopen jeetje het enige wat ik nu net gekocht heb is een nieuwe kast voor op de nieuwe kamer van onze dochter want die moet gaan verplaatsen van de babykamer naar haar eigen echte slaapkamer in een groot bed naar vind haar nog zo klein maar dat zal altijd wel blijven
Hoe oud is ze nu poedel? Ik zit er ook aan te denken nieuw bed voor m'n dochter te gaan kopen straks... Ze ligt nu nog in het ledikant maar als de baby er is, is zij een paar maandjes later alweer 3 jaar... Maar vind het nog zo lekker dat ze dan nu zo lekker blijft liggen haha. Maarja weet ook niet hoe ik haar straks in bed moet tillen met een mega dikke buik.... Keuzes keuzes.....
Wil niet zeggen dat ze er straks iit komt hoor! Mijn zoon hebben wij van begin af aan duidelijk gezegd dat ie absoluut zN bed niet uit mag komen, pas als wij zeggen dat het mag. En hij komt ook echt z'n bed niet uit!