Hier krijg me zoontje ook een ander grooter bed zodat deze uk in het ledikantje kan liggen.... Hier ziek thuis zowel ik als me zoontje buikgriep
Morning! Hier was mijn dochter 2,5 toen ze uit het ledikant ging. Wilde dat ze al gewend was aan groot bed voor de verhuizing een jaar later😂 Vond het zelf ook wel makkelijk. Ze is er nooit uitgekomen. Heb er zo'n tentbedje bij gedaan, kon ze er ook niet uit vallen. Hier zo ook naar amc voor een laatste echo daar. Daarna pas weer terug met de GUO. De symptomen die andere ineens niet hebben, heb ik ook wel is een dag of 2 niet en dan denk ik huh? Dus laten we hopen dat we allemaal dat hebben en het prima is.
N. Is 2 jaar en ligt nog in zn ledikant Als we straks kamers kan wisselen krijgt hij een groter bed. Dan zal hij ongeveer 2,5 wezen Onze dochter ging al over met 16 maanden maar dat was ook een totaal ander kind haha Succes ladylola Hopelijk weer een goede echo!
Ja is heel klein ja. Mijn dochter was ook nog is een ienieminie was echt bizar gezicht zo'n hummel in zo'n groot bed. Heb ook geen peuterbed genomen.
Ik twijfel nog over een groot bed bij de jongste. Sowieso moeten we hier in huis flink aan de opruim want de kamer waar hij naartoe gaat staat vol met boeken en andere spullen die je soms even kwijt wil 😜. Kortom het staat daar VOL! Voor de meivakantie wil ik daar alles het liefst zoveel mogelijk weg hebben zodat we na de meivakantie kunnen starten met verven enz.. van die kamer. Hij is dan nog geen 2,5 als hij daarheen verhuist. Vind ik dan eigenlijk nog te klein om in een gewoon bed te liggen en hij is echt een kind die er zelf uit gaat komen 😳! Dus twijfel twijfel... dan wil ik daarnaast ook de kamer van de oudste weer een beetje gaan aanpakken met een kleurtje en dan de babykamer van een ander verfje voorzien.. Haha m'n man wordt nu al gek van mij! Hahaha. Vanavond onze ouders vertellen van de zwangerschap en volgende week vrijdag aan de kids. Aangezien we die dag daarna een verjaardag hebben, kunnen ze het mooi meteen doorvertellen aan iedereen! 👍🏻
Jaa dat hadden wij met de zolder Bomvol troep wat er al jaren staat😂 Nu is t leeg, mijn man heeft t geschilderd en de vloer ligt er al in dus hij schiet aardig op. Wij zijn weer thuis.. t was nogal kort haha hadden net zo goed kunnen bellen want alles was al besproken met ons door de longarts Wel een recept gekregen voor verdovingscreme voor zn handjes anders voelt ie dat infuus zo erg
Jippie, ons frummelke is mooi gegroeid 😍😍 lag al lekker te bewegen 😍 Mooi hartje gehoord ❤️ Wel woensdag even baar de gynaecoloog voor de cystes. Die ze de vorige keer zag was gekrompen, maar er zit nog een grotere.. die ze of de vorige keer niet gezien heeft of een nieuwe. Dus maar even het verloop bij de gyn laten kijken. Maar de cyste zag er verder "goed" uit.
Succes Ladylola! Veel beterschap Maartje! Dat klinkt inderdaad als een korte afspraak Donutlover. Die verdovingscreme klinkt wel goed.
Hihi hier geen verhuizingen. Eerste baby. Maar wel een was kamer die dus ergens anders heen moet. Maar goed. Dat lijkt me een luxeprobleem. Ik heb nog helemaal niks voor de beeb gekocht. Is dat gek? ik ben steeds ook zo misselijk dat het helemaal niet echt leuk is ook daar mee bezig te zijn. Misschien dat ik eens ga pinteresten.. ideetjes op doen. Maar misschien ga ik ook wel gewoon op de bank netflixen. Oh men wat zal ik blij zijn als ik me weer goed voel.. Yes ook dubbele cijfers voor een aantal anderen! We komen dr wel! 😎
Mooie echo wendy ! Nee is helemaal niet gek hoor dat je nog niks gekocht hebt het is nog heel vroeg je hebt nog 30 weken
Haha nee joh! De een is vroeg de ander laat Met ons zoontje was ik met 37w nog aan t haasten en had ik heel veel na de bevalling nog niet😂 Dus ben nu lekker op tijd begonnen en heb er een goed gevoel over dat scheelt ook 😉
hier zoontje al met ander half in peuter bedje ledikantje wou die van af ze geboorte al niet in alleen maar huilen en gillen en in de box ook vandaag de dag dat die een peuterbedje had nergens last meer van gehad
Hallo allemaal, ook ik ben terug van de echo Een flink gegroeid beepje! 2,6 cm groot, en kwam perfect overeen met de termijn van 7 oktober Was verschoten dat we al zoveel gingen zien, hij/zij was super beweeglijk en maakte echt wel mijn hele buik Continu zat ie ergens anders Ik krijg nu de volgende echo op 12 weken. en dan wordt ik meer opgevolgd, heb ook enkele bloednames moeten doen ivm stollingsproblemen bij vorige zwangerschap etc.. krijg vanaf 13 weken ook een bloeddrukmeter en een app op mijn gsm mee naar huis die rechtstreeks doorgeeft aan de gyn hoe mijn bloeddruk loopt. En elke 2 weken een echo vanaf 20 weken van de groei van het beebje en tussentijds ook nog extra echo's voor de organen. Ben heel blij dat ik nu goed wordt opgevolgd en we duimen allemaal voor een volle 37 weken zwangerschap! hier onze echo ook even Wij hebben ook de nipt test gepland met 12 weken en dan weten we binnen de 14 dagen of alles oke is en weten we ook bij die uitslag in 1 weg het geslacht. Ben benieuwd
Wauw mooie echo's! En fijn kristelo dat ze je nu zo gaan tracken. En ook wel gaaf al die echo's, al is het natuurlijk wel een soort 'moeten' vanuit een andere niet zo'n fijne uitkomst. Maar als ze er zo bovenop zitten komt t vast goed!
inderdaad, het moeten vind ik nog niet zo erg, elke keer die geruststelling vind ik gewoon leuk deze week familie vertellen. Goh weet niet hoe ik het bij mijn vader moet vertellen. Die man heeft zoveel schrik gehad met onze dochter dat die denkt dat wij nooit voor een tweede gaan..