1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WM1307

WM1307 Actief lid

11 aug 2016
    213
    39
    28
    Man
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

na een heerlijke vakantie hebben we afgelopen vrijdag wederom een echo gehad en zie hierbij het resultaat, dit keer echo uitwendig gehad en de curve is zoals het moet zijn en het hartje klopt zo fantastisch mooi! We mochten nu een week wegblijven bij de VK en moeten de 14de weer, is nog niet helemaal duidelijk of we dan weer een echo krijgen maar dit is sowieso een afspraak als intake, hebben nu 4 echo's gehad....

Bijgevoegde bestanden:

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw mooie echo weer ! Jullie boffen maar dat jullie zo vaak op echo mogen , even wat anders dames zijn er hier meiden bij die afvallen in plaats van aankomen ? Ik blijf maar afvallen en kom geen gram aan het gaan wet grammen per weer dat afvallen maar maak me nu toch wel een beetje zorgen

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leuk sugardna! En hier weten ook al veel mensen het. Komt ook mede door ons traject en ik de afgelopen twee weken diverse afspraakje had staan en ik en geen wijn en sigaret😆 ...1 en 1 = 2

Maak me hier soms toch wel weer wat zorgen he. Ben in de avond niet meer zo moe. Me buik is gelukkig niet meer zo opgeblazen. Maar goed die rare weeige buien en dat enorm boeren is er nog wel gedurende de dag🙈 Anderen ook zo'n last van boeren? Is als ik teveel eet. Kan normaal mee meer eten. Nu dus niet. Ook lijkt het dat ik reageet op teveel water drinken en bepaalde combi's aan eten.

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wat vervelend ladylola dat reageren op eten heb ik gelukkig niet maar lust ineens dingen niet meer en dat boeren laat t lekker gaan het kan er maar weer uit zijn al dat lucht maar dat hoort er wel een beetje bij denk ik ? En minder opgeblazen is toch alleen maar goed ? Je kleintje diet het prima en je darmen slinken weet wat moeilijk he positief blijven ;) dagen gaan ook zo sloom

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Moet je overgeven?
    Ik heb toevallig laatst een topic hier gelezen over iemand die tot een week of 18 ook alleen naar af viel en er reageerde heeeeeeel veel dames die dat ook hadden. Die vielen eerst af en kwamen daarna weer aan.
    Ik denk dat je beeb alle calorieën op eet 😜 Mag die van mij ook wel gaan doen😂

6. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    #2186 Priscil87, 7 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2017
    Een mooi echo WM1307, fantastisch nieuws.

Poedel: zou je niet al te druk maken over afvallen en eventueel even contact zoeken met je vk/gyn maar het is redelijk normaal om af te vallen. Je verbruikt meer, soms lukt het om te kijken naar de voedingstoffen in je eten of dat voldoende is maar ook vaak ligt het daar niet aan.

Vandaag de eerste echo whoehoe!!! heb er wel raar over gedroomd, maar ja ik droom altijd hele speelfilms als ik slaap dus denk er maar niet te veel overna. Gelukkig een vriendin die me de hele dag bezig houd tot we naar de verloskundige mogen.

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee spuug nu niet meer maar ee komt geen gram aan en eet echt veel en soms ook slecht haha word een dikke baby dan

8. Beetjebang

21 feb 2017
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Heb veel hier meegelezen omdat ik rond dezelfde datum uitgerekend zou zijn.
    Helaas heb ik geen idee van m'n cyclus, was er ook echt niet mee bezig maar het was vrij regelmatig zeg maar.. hoop inderdaad dat ze toch iets zien over 2 weken. Dit wachten is zo slopend en maar hopen dat ik geen bloedverlies krijg..

9. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik heb morgen middag de intake en daarna afspraak voor de termijn echo heel spannend allemaal

wie laat er allemaal combinatie test doen ben ik wel benieuwd naar

ik in iedergeval niet

10. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wowww weer een mooie echo erbij!!!!

Hier sta ik niet op de weegschaal... maar bij de vk wel en nu weet ik dat ik zeker niet ben afgevallen hahahah.. was t maar zo'n feest ! ;)

Even vies vraagje.. ik heb echt dik taai slijm, lijkt wel vlak voor je eisprong ! Hebben meer dames hier last van of ff bij de dokter checken?
    (Echt dik soms hele slierten sorry voor de vieze praat)

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja je hebt meer afscheiding maar bij is het wit doorzichtig is wel normaal geloof ik naar de 1 heeft meer als de ander

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Gelukkig heeft dat geen invloed op de baby maar meer op onze eigen spekjes 😂

13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Super mooi zeg!
    Fijn dat je zoveel echos krijgt!

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Spannend! succes en veel plezier!

Wij doen geen combi test.

15. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Wij ook geen combi test. Wel 20 weken echo.

Wbt aankomen.. geen idee. ik MOET wel want ik vreet echt alles wat slecht is. Plus ik heb echt al een buik, maar ik ben ook klein dus misschien dat het sneller gaat dan.

Over dit boeren: heb ik ook! Maar juist vooral als ik niet eet. Dan word ik misselijk en moet ik boeren. Echt heel harde! Of als ik opsta sochtends haha. Zo lomp.

Vandaag ook weer aan t overgeven.. dus mijn misselijkheid is toch definitief nog niet over. Nog heeeel even dan. Ik vind het zooooo uitputtend. Ik werk niet ik doe niks, alleen maar op de bank. Men.. zo zo zo klaar mee.

16. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook geen combitest. Bij vorige ook niet laten doen, en nu val ik gelukkig net buiten de 'risicogroep' qua leeftijd.

@afvallen. Tja dat heb ik dus ook maar ja ik eet ook véél minder dan ik hiervoor deed en als ik eet hoop ik dat het erin blijft. Vanmiddag 2 boterhammen op waarvan er 1 weer is uitgekomen dus dat schiet lekker op 😕 . Maar goed daar maak ik mij niet zo druk om. Je gaat vanzelf aankomen en de baby pakt toch alle voedingsstoffen die hij/zij nodig heeft.
    Oja en ik heb al een buik maar die is gelukkig tijdelijk gestopt met groeien. ☺️. dus ik wacht nu af tot mijn baarmoeder weer verder gaat met groeien dat zal het met die buik ook wel goedkomen

@ vertellen. Gisteravond aan onze ouders verteld... die hadden dus allemaal al een vermoeden. Vooral mijn ouders, tja die kennen je dus blijkbaar te goed 😊

17. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Hihi Moos, herkenbaar. Iedereen hier zat er ook al op te wachten! Plus.. mijn afwezigheid op elk gebied is echt erg opvallend. Dus krijg ook vaak de: aaaah we dachten t al! Te horen.

Haha nouja prima. Als ik maar mezelf kan zijn:)

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Weten jullie of je spinazie eerst moet roerbakken voor het op je pizza gaat ?

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hihi nee hoor. Daar wordt het slap van.

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dus gewoon op de de pizza doen en dan de oven in ? Is het met 10 min dan wel goed gaar?

Deel Deze Pagina