Morning! Was hier ook poedel. Kwam maandag was ik 8.1 en ze kwam op 7.6. Ik kan me er erg druk om maken, maar heb er weinig aan. Wel fijn dat allee er nog keurig uit zag. Was hier ook😊 Hier gister hele dag pittig in de tuin en schuur geploeterd met ml. We zijn weer bijna zomerproof. Maar man man wat een last aan mijn onderrug, stuitje en billen erna.
Het kindje liet ook zijn armpjes en beentjes niet zien waarschjjnelujk lag het wat gebogen , jeetje iedereen heeft de lente in zn bolletje haha het is ook mega lekker weer wij gaan dejk ik vandaag naar het strand ff uitwaaien lekker
Gaat allemaal idd erg hard ja holy moly we hebben allemaal al een termijn echo in zicht ! En lolalady doe je wel een beetje rustig aan
Hihi rustig aan doen is niet echt mijn ding. Maar na alles wat ik heb meegemaakt, neem ik zeker pas op de plaats waar ik mezelf normaal laat doorbuffelen😊 Oh dat was hier ook poedel. Je zag geen armpjes en beentjes. Ze zei mogelijk ligt het op zijn zij een beetje gebogen. Nog 8 dagen en dan ook echo bij verloskunde, dus dan ook hopelijk mooiere echo.
Hier ook in de dubbelen cijfers jheee. Vrijdag al heerlijk planten gekocht en geplant me balkon helemaal opgeruimd heerlijk. Vanmiddag lekker naar het bos me zoontje moet nodig even zijn energie kwijt
Nog maar 8 dagen lolalady dat is al lekker snel wij nog 10 dagen aftellen is begonnen , wel goed dat je zelf op de remt trapt je ben tenslotte zwanger maar dat betekend natuurlijk niet dat je je als een oma moet gedragen maar dat doe je vast niet je geniet wel van alles , maartje ook al weer 10 weken geweest o dames nog wen gemiddelde van 30 weken dan hebben we allemaal een beebje erbij ik begin nu weer te twijfelen of ik toch het geslacht niet wil weten manlief wil het wel graag en ja het is handig met kleertjes enzo pfff keuzes
Oh ja ik hoef nog maar 2 nachtjes te slapen dan heb ik de termijnecho.... zo spannend wanneer ik uitgerekend ben!!
Wow! Zo snel allemaal al de echos! Hier op 28 maart de nekplooi en dan gaan we de beeb voor het eerst zien. Mega veel zin in, maar natuurlijk ook wel spannend. Een vriendinnetje van mij heeft niet zo heel lang geleden haar zwangerschap afgebroken vanwege een trisomie 13 of 18 (ik weet t niet meer) en dat was zo heftig dat je er toch wat nerveus over wordt. We zullen zien
Hier gister weer een deel van de schoonfamilie ingelicht. M'n schoonvader kreeg al berichten of dat ik zwanger was terwijl ze dat absoluut niet konden weten, was tenslotte voor ons ook een verassing haha. Maar goed ze waren helemaal door het dolle heen. Vandaag de rest van de schoonfamilie en dan volgend weekend m'n eigen familie. 9 weekjes alweer hier, gaat echt bizar snel! Over 9 sagen termijn echo 😀
Spannend, alle echo's die gaan komen! Ik vind het nog steeds lang duren tot 27 maart 😂🙈, maar ben ook niet de meest geduldige persoon! Zo lekker even sporten (Bodystep) en vanmiddag lekker fietsen met m'n dochtertje! Heerlijk dat het vandaag een lentedag wordt qua weer😍! Geniet ervan allemaal!
Fijn goede echo poedel! Ik morgen ook alweer 11 weken!! Whoehoe 🎉 Nog 1 weekje buik verbergen 😅 Super alle termijnecho's in zicht. Wij mogen dinsdagochtend gelukkig al erg vroeg. Ah Jeetje wat heftig zeg van je vriendin ... Lekker bezig allemaal met het mooie lente weer. Wij vanmorgen even lekker naar het bos geweest.
Hé dames! Fijn dat de echo goed was Poedel& Pioenroos. Fijn Appelsientje, dat je er van genoten hebt! Thuis maar even goed bijkomen. Foeke: Fijn dat het wat beter gaat. Wbt in de tuin werken, met een paar handschoenen aan kun je prima in de tuin werken hoor! Naderhand even handenwassen, geen probleem. Termijnecho's komen in zicht inderdaad! Poolvos, wat naar dat je vriendin dat mee heeft gemaakt. Kan me ook voorstellen dat dat nu door je hoofd schiet. Ladylola: Wat goed dat jullie alweer bijna zomerproof zijn in de tuin zeg! Wij hebben nog zooooveel te doen... Hele grote tuin... Donutlover: Ik pm je even de naam die we in gedachten hadden. Wbt buikpijn; ik heb juist onderin mijn buik een zeurende buikpijn. Groeipijn misschien. Of zou het komen doordat ik nog gewone broeken draag terwijl mijn buik al wel wat begint te groeien? Hier 't weekend aan 't werk.
Nou zomerproof🙈 Bijna hoor. Hier gemiddelde tuin 13,5 bij 5,5. Zijn ook nog niet klaar. Zijn vorig jaar in juni ons nieuwbouw huis betrokken. Dus er moet nog stuk van de tuin aangelegd worden en dan de voortuin nog. Oh wauw nog je gewone broeken? Hier ook hoor. Heb er wel zo'n mamabandje tussen zitten🙈 Anders teveel druk om me buik.
Goeiemorgen dames! Ik weet niet of dit werkt, maar ik wilde het even testen: https://www.dropbox.com/s/dd8xunn2fgi0ark/Baby%E2%9D%A4.m4a?dl=0 Het is een geluidsfragment van de hartslag van de beeb. Niet de beste kwaliteit, maar toch. Als dit lukt ga ik het nog eens opnemen (beter en langer) en naar iedereen sturen als/met de aankondiging In hoor t dus graag als jullie het niet kunnen openen :') Of als jullie nu mn hele dropbox zien hahaa! Have a good day!!
Ik kan de link wel openen, maar ik heb de app niet dus kan het niet beluisteren... Kan verder ook niets zien, alleen Dat fragment staat er. Leuk idee zeg. Ik heb een collage gemaakt met dat m'n dochter een baby pop knuffelt /fles geeft met een plaatje "grote zus in training". Yesssss ook 11 weken vandaag!!! Het is weer een prachtige dag, geniet ervan allemaal!
Yay!! Gefeliciteerd met je 11 weken! Bedankt voor het proberen! Stom dat je de app nodig hebt, dat was vroeger niet. Als ik het deel plaats ik voor de meeste gewoon het bestand op facebook/in een email. Dus dat scheelt alvast. Maar voor sommige is Dropbox juist handig Super leuk idee ook die collage!!!