als de termijnecho goed is zal het vast en zeker goed blijven gaan en kan je al mooie dingetjes kopen kriebelt bij mij ook al hoor ik wacht tot de geslachtsbepalings echo 12 april dan ga ik los hahaha
Hoi meiden! Hier draag ik ook geen strakke shirts meer. Eten: Mij staan ook heel veel dingen tegen. Poedel: Ik heb ook het idee soms dat ik plopjes voel! Maar dan denk ik ook neeej, dat verbeeld ik me, of het zullen wel mijn darmen zijn... Bij mijn zoon voelde ik hem rond 19 weken. Maar dat was de eerste en mijn placenta lag toen aan de voorkant. Geen idee waar mijn placenta ditmaal ligt. Wij zijn het er wel over eens dat we het niet willen weten. Vond dat vorige keer ook heel leuk. Al ben ik wel nieuwsgierig hoor. Luna30: Vervelend van je werk... Oh ik moest echt even twee keer kijken, herkende je altijd aan je mooie plaatje haha. Fijn dat de nipt goed was! Oh haha, jullie weten het al! Een meisje, leuk! Me84: Fijn, een goede echo! Hier geen voorkeur voor een jongen of een meisje. Al roep ik nu steeds dat het maar een jongen moet zijn, omdat we dan tenminste een naam weten. Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook niet zozeer voorkeur maar dacht ik een meisje lijkt me ook wel leuk... En toen kreeg ik een jongen en nu denk ik... Wat kan er nu leuker zijn dan een jongen?! Ach ja. Foeke: Fijn dat jullie zo'n mooi beeld kregen op de echo! Suzanne: Mooi ook een goede echo, gelukkig dat de cyste krimpt. Hier veranderen we wat kleine dingen aan de babykamer en schuift onze zoon een kamer op, grotere kamer, krijgt hij nieuwe meubelen. Wij hebben een huis met 5 slaapkamers, maar de 2 kamers boven gebruiken we nu niet, behalve als opberg.
Ons beebje 😍😍😍 Hier soms ook wel wat waterige afscheiding. Jaa in vorige forum met bevallen is meer dan de helft voor 1 december al bevallen haha. Zegt idd weinig. Gezellig hier blijven allemaal
Onze dochter schuift ook een kamer op hebben we bijna klaar er staat al een nieuw bed en een muurschildering met haar naam en mooie bloemen de babykamer blijft babykamer veranderd niks aan behalve dat we de spullen van dochterlief er uit halen maar dat mag nog even duren hier zal dit de laatste zijn al hebben we nog ruimte genoeg we hebben nog een zolder met 2 dakkapelen waar je nog 2 kamer zou kunnen maken maar wij houden het er bij 2 miss gaat op den duur de jongste wel naar zolder want de babykamer is niet heel ruim al staat alles er in maar hebben wij een smalle kast die bij de babykamer hoort
Mooie echo's dames! Hier weer aan het aftellen tot de echo. Daarna de geslachtsbepaling plannen. Zie dat iemand het geslacht al weet, wauw! Super hoor. Pff heb het idee dat ik steeds meer moe wordt, verder voel ik me helemaal prima. Maar die moeheid...
Hier ook hoor mlb ben meestal 7.00 wakker en smiddags slaat om half 3 de man met de hamer toe helaas kan ik geen dutje doen omdat ik nog een dreumes heb lopen die net rond die tijd weer wakker word en eerder kan ik gewoon niet slapen dus slaap ik maar niet wat er in resulteert dat ik s,avond( nu dus ) over mijn slaap heen ben en moeilijk in slaal kan komen het leven is niet makkelijk voor een zwangere
Hier nog één slaapkamer over. Dochter blijft op haar eigen kamer.. Misschien tzt nog een ander bedje voor haar.. Herkenbaar poedel, ik stort ook vaak in als m'n dochter weer wakker wordt uit haar middag slaapje. Al doet het mooie weer wel goed voor wat extra energie. Nog eventjes donutlover!!!! Hier nu alleen nog maar de 20 weken echo... Aahh en dat duurt nog lang!!! Van de vk een dikke tas met allemaal boekjes, folders en proef producten mee gekregen.. Altijd leuk! Zaterdag 12 weken. Wil dan wel iets leuks gaan kopen voor de baby . Kleding setje,knuffeltje oid... Half mei krijgen we nieuwe vloer boven op alle kamers dus voor die tijd verven, sauzen en behangen.. We houden het kamertje neutraal . Komt later wel met accessoires.
Oke overtuigd! Haha ik blijf hangen. Gaaf al die ideeën. Ik heb ook iets besteld: een draagdoek! Wie heeft die veel gebruikt? Lijkt me zo mooi en fijn!
Hallo allemaal, even "afwezig" geweest, druk druk en voel me nog steeds wel beroerd eigenlijk. Kan ook niet alles nalezen, las wel wat van goede echo's fijn! Ook vele zijn nog misselijk. Ik ben bij mijn dochter echt ziek geweest tot 17 weken. Nu voel ik me veel minder ziek dan toen met haar, dat is wel al positief. Maar heb zo weinig fut. Hier nog even aftellen tot volgende week zondag dan hebben wij de spannende 12 weken controle echo, we gaan ook de nipt test die dag dus hebben dan na ongeveer 10 dagen de uitslag daarvan, weten we ook in 1 weg of het een jongen of meisje wordt. Ben echt wel een buik aan het krijgen, herinner me dat bij mijn dochter dat mega lang duurde. Nu ben ik afgelopen weekend echt gaan zwangerschapsshoppen. Krijg geen broek meer dicht. Heb ook wel wat last van groeipijnen denk ik. mijn buik staat echt gespannen en zeurt. zaterdag al 11 weken, vind het wel best snel gaan, maar ben toch blij als ik die 12 gepasseert ben
Jaa bij mijn zoontje! Had eerst een rekbare maar die gaat al snel uitzakken als ze zwaarder worden dus toen hij 3/4 maandjes was heb ik een geweven gekocht Super fijn en handig!
Gelukkig voel je je iets beter Hoop dat t snel weer helemaal beter gaat ❤ Ja t gaat best snel toch? Waar gaan jullie op stemmen vandaag?
Ik heb d66 gestemd vanmorgen, vind die pechtold niet echt wat maar vind dat zij de beste ideeën hebben ten opzichte van de rest
Ik heb haar alleen als baby in de draagdoek gehad. Ook zo'n rekbare. Daarna amper nog.. Heb nu wel een draagzak dus hoop daar straks wel meer gebruik van te maken.. Dat knopen was ook niet voor mij. Ik twijfel nog btje tussen sp en d66
Gadver onzekere dag vandaag hier.. Amper last vd onderbuik.. voel me best goed! Gister n bord stampot op! Weer meer honger!! Wat fijn is.. En het gaat elke x per paar dagen hier.. dan weer beter dan weer 'slechter' maar elke keer schiet ik er weer van in de stress! Wil gewoon weten of alles goed is. En moet nog n week wachten! Wat duurt het lang.. Word echt weer zenuwachtig als ik weken geen bevestiging heb bah. En dan heb ik zelfs n extra echo gehad! Net 2wkn terug. Ben ik de enige of hoe doen jullie dat?
Ja appelsientje ik heb hier ook weer zn dag de ene dag denk ik ach zit vast goed en de andere dag ga ik weer malen en zo ik moet ook nog 1 week wachten heb net weer 2 dagen last van mijn buik gehad zn beetje en nu weer helemaal niks maar het is nooit goed als je last heb dan denk oh jeej gaat het goed en als je geen last hebt is dat precies zo ! Je leeft nu gewoon nog van echo naar echo straks als je je kindje voelt is dat anders nog even vol houden ik ben in oeder gebal blij als ik de magische grens van 12 weken over ben en nog blijer als ik de 24 weken voorbij ben dat het levensvaatbaar is raar is dat dat ik zo denk maar tot die tijd vind ik het gewoon rete spannend