Aah joh hoeft toch ook niet mmd? Soms moet je er ook in gaan geloven😊 Maar zelfs nubje lezen? Spannend! Oh donut toch! Hier vandaag doos chococrisp gekocht🙈
Oh donuts jam! Met glazuur prut erop" Tot zover nog elke dapper laten staan. Als ik n doosje koop zijn ze in n uur op vrees ik. Wel n mckroket gesnoept vandaag.
Goeiemorgen dames , ik ben er vroeg bij maar ga wat leuks doen dus moet er optijd uit hier heel erg last van obsipatie niks lijkt meer te helpen heel irritant want dat geeft extra druk in mn buik pffff waarom nou het ging zo goed heb de afgelopen 3 dagen nog niet goed gekund dus ik hoop dat dat vandaag wel gaat gebeuren het is hard nodig mijn buik begint op te blazen dat voelt niet prettig
Dat is ook zo ladylola... moet ook echt aan de positiebroeken.. niks staat meer echt leuk! Maar veel van Mn broeken van de vorige Zwangerschap had ik uitgeleend maar ik weet niet meer goed aan wie?! Dus heb de helft ongeveer terug gekregen.. degene die ik nu nog heb, zijn beetje van op het eind toen had ik maatje groter! Nouja.. wordt weer shoppen dus! Hmm donuts ! Veel plezier poedel, wat ga je voor leuks doen? Ik werken Haha..
Whoehoe 12 weken vandaag!!!!!! 🎉 🎉 🎉!!!! Spannend mmd! Nubje lezen. Ah das nier fijn poedel. Hier kan ik nog één broek van mezelf aan die nog de hele dag btje lekker zit. De rest voelt na een halve dag niet fijn meer... Maar grotendeels nu gewoon lekker de positie broeken aan!
Oohja ook zo handig dat uitlenen. Dat heb ik ook gedaan, maar alles weer terug. De mijne zijn van 5 jaar terug en nu toch wel gedateerd. Loop graag in skinny's. Hier weer een oude broek aan. Is beetje baggy skinny model. De rest gaat echt niet meer. Was bij mijn dochter 68 kilo en vrij snel aangekomen. Ik was nu 73.6 bij aanvang zwangerschap. Door de laatste zwangerschap (miskraam) en kerst niet meer rond de 70 gekomen. Ook doordat ik steeds denk tjah why word straks toch weer dik🙈 Dus wil er straks nog wel beetje florisant bijlopen. Merken jullie dat je buik anders vormt? Mijne gaat denk ik ook de breedte in😳
Wauw 12 weken, dat is een lekker gevoel. Hier morgen 12 weken. Positiekleding vind ik ook een beetje lastig, de broeken die ik heb van mn vorige zwangerschappen geen skinny modellen. Vind ik dus niet zo leuk. Maar wil ook niet teveel broeken aan gaan schaffen aangezien we erg richting de lente/zomer gaan. Ik had broeken via marktplaats gekocht maar daar was er maar 1 goed van... dus als ik nog mensen blij kan maken.... zijn in ieder geval skinny modellen! Dacht eerst ik ga ze wassen op 90 graden en daarna in de droger maar weet niet of dat iets zal worden...
Nee hoor ik moet ook echt nog wennen! Misschien idd omdat we zo druk zijn dat je er af en toe niet eens bij kan stil staan haha.😂 Oh leuk nub lezen! Al geloof ik er na mijn zoontje niet meer zo in
Hoe zit het met jullie borsten? Ja oke, hahaha raar om te vragen. De pijnlijke boobs is het enige wat er altijd is. Ene dag meer dan de andere maar altijd aanwezig. Ook al stukkie groter.. maar dat opgeblazen scheelt ook per dag. Hier eind vd middag en tegen avondeten weer weeïg/misselijk. Avondeten toch nog steeds weinig. Vanavond uiteten met de schoonouders.. vind zo rot.. en zonde geld. Die paar hapjes die ik eet.. toch maar even van tevoren aankaarten?
Hier af en toe gevoelige maar geen pijn. Betreft eten ik zou geen voorafje doen en iets makkelijks als hoofd. En alles wat je niet op eet schuif het af naar je vent😊 Mijne is blij met mij hoor.
Goede tip die shirt-jurkjes bij de Zeeman! Heb vanmiddag een zwarte en een blauwe gekocht. Spijkerjasje erover, sneakers eronder en klaar. Zit heerlijk! Hier nogal drukke dagen gehad. Heb alles inmiddels bijgelezen. Vanaf nu ga ik het weer beter bij proberen te houden. Iedereen een fijne avond en Appelsientje; veel plezier met het etentje! Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten!
Zo goeiemiddag dames, hier weer terug van een dagje naar tilburg daar mooie wol op de kop getikt voor een mooie wikkeldoek te maken heb er zin in , hier erg last van obsipatie nog steeds pffff ik ben moe ik hoop dat met de beeb alles goed gaat ben blij als t woensdag is
Hihi thanks! 12 weken is echt tof ja.. alleen voel ik me nog shit hoor. Bleh. *borsten*.. ja die van mij zijn wel gegroeid maar niet meer zo gevoelig eigenlijk sinds 1 of 1.5 week. Wellicht m'n tegels nog wel wat soms trouwens. Ik krijg ook al af en toe steken onderin m'n buik, vk zei dat dat bandenpijn is! Als ik te snel draai in bed of te snel opsta na zitten bijvoorbeeld. En ik krijg ook wel.soort van trekkende buik binnenin, als ik te lang iets doe zoals staan of lopen. Maar dan helpt zitten met en kleedje voor de warmte goed. Herkenbaar iemand? He nog even wat heel anders. Ik wil graag een cosleeper gaan gebruiken en zag dat je die van ikea kan gebruiken (Gulliver) iemand ervaring mee?! Wij hebben een heel hoog bed, zeg maar boxspring hoogte maar dan wel een gewoon bed. Moeten we dan het bedje op.iets zetten.. klossen ofzo? Anders zijn de matrassen niet gelijk. En als ik hem gewoon hoger doe, de bodem, is het bedje niet hoog genoeg qua ombouw. Rolt baby zo weg Ik hoor graag tips!
Dat trekkerige en felle steken had ik tijdens onze uber actieve vakantie best veel. Schrok er soms van. Herken het zeker als je lichamelijk druk bent. En bij n bepaalde manier omdraaien in bed, dan 'schiet' het echt door m'n onderbuik. Zeker herkenbaar dus. Heb alles wat ik niet op kon naar mijn man geschoven haha. Die vind het helemaal niet erg inderdaad
Als je bed ik geloof 80 hoog is hoeft het niet op klossen wij hebben een boxspring en die kon niet op klossen en onze kraamhulp deed daar niet moeilijk over
Klopt het nou dat je hcg rond de 10weken weer langzaam gaat dalen? Ik las dat tussen week 6-9 hard stijgt om daarna te minderen omdat de placenta het langzaam overneemt? Moet ook zeggen dat ik toen echt meeste kwalen had.. Veel dames voelen zich vanaf n week of 10-12 wat beter toch? Vind m'n borsten ineens wat minder opgeblazen/strak. Wel pijnlijk nog steeds.. zou dat ook komen door wat afname van hcg? Hoop het maar, maak me veels te snel zorgen.