ja ik vond het vergeleken met de 8 weken echo ook zo erg gegroeid in die paar weekjes tijd jij mag woensdag lekker gaan genieten van het kleine wondertje
Haha nou, dan kan ik niet achterblijven. De eerste foto is nu met 11 weken en 3 dagen. De tweede foto is mijn vorige zwangerschap, 12 weken en 3 dagen. Wel een slechte foto de eerste, maar het was te donker en flits en pff...
En, hoi allemaal! Wat fijn dat er zoveel goede echo's bijgekomen zijn! Ook hier een goede termijnecho gehad, kleine was volop in beweging. 7 oktober is mijn uitgerekende datum! Verder druk aan het werk en een ziek kindje.. Begon vrijdag met 39,6 koorts en wat luieruitslag. Volgende dag alleen nog verhoging, maar de luieruitslag was veel erger geworden... Mee heen geweest: Schimmeltje icm eczeem: miconazolnitraat+hydrocortison... De volgende dag had hij ook allemaal uitslag op zijn handjes en zijn voetjes en armen... Een soort blaasjes... Waarschijnlijk is dat een soort infectieziekte en gaat het vanzelf wel weer over, maar wel sneu. Ook een paar erg slechte nachten gehad, bijna ieder uur wakker, huilen... Hoop dat hij gauw beter is. Als toegift: 35 weken. Daarna heb ik er geen meer gemaakt geloof ik.
Ik ben 1.78 lang pioenroos dus niet echt klein Super mooi ladylola! Heerlijk toch appelsientje, lekker blijven verbazen want dat blijf je nu voor altijd ik verwonder en verbaas me nog elke dag heerlijk!!!
Haha naja je ziet wel verschil tussen eerste zwangerschap en tweede zwangerschap, heb nu wel beetje extra vetjes bij buik en heupen. Dan zie je trouwens maar weer hoe vies de spiegel blijkt te zijn met die flits, haha. Leuk om al die mooie buiken te zien! Vind jouw buik nu ook heel mooi Me84, echt een zwangerschapsbuikje.
Mooi is dat om te zien hè, echt een mensje!! Ben benieuwd hoe het bij jou was Wendy En scheren.... geen man die bij mij mag scheren hoor! De vorige zwangerschappen is het mij prima afgegaan met een spiegeltje dus dat wordt dit keer ook geen probleem! Vandaag lekker een begin gemaakt in de kamer die voor de jongste wordt. Van alles op marktplaats gezet, waarvan er van de week al wat van opgehaald wordt. Maaaaaar er is nog ontzettend veel te doen (leespruimen)
Ohja ik heb ook even een foto van mijn vorige zwangerschap tevoorschijn gehaald. Hier was ik 38 weken (met 39 weken bevallen). In deze buik zat dus een kind die 4095 gram woog.... met veel vruchtwater erbij!
O wat een lekkere dikke buikjes komen er voorbij. Smeert er iemand iets tegen straie? Ik heb vitamine e olie van de tuinen. Ben er overigens nog niet mee begonnen haha, handig.
Ooh wauw al die belly's! Sommige zo slank en petit! Wauw dat wil ik ook, maar ben ook gezegend met big belly genen. Maartje mijn belly is ook zo hoor! Een voordeel van big belly genen, mensen hoeven niet meer te twijfelen of we een gebakje teveel hebben gegeten😁
Dankje modra Mooi mooss!! Dat is ook al een mooi buikje maartje! Ik smeerde vorige x wat in zo'n gratis box zat... Was van etos volgens mij, crème voor de buik... Al helpt het niets tegen striae... Geluk gehad dat ik niet heb gekregen. Smeerde en ga straks weer smeren omdat gewoon lekker voelt en voor het idee.. Als die etos er niet meer is doe ik denk ik die bio oil, die vind ik ook fijn.
Bio oil ben ik al paar weken mee bezig. Denk niet dat mijn buik nog verder scheurt. Bij mij dochter was ik huge, hoop dat het echt aan de vruchtwater lag en dit keer niet zo huge word. Vitamine e olie helpt ook bij striae?
Hier smeer ik ook bio oil bij me zoontje Zwitserland mama gesmeerd en toen ik straie kreeg over gegaan op bio olie alleen was al te laat. Mijn buik lijkt net of er een tijger een gehangen heeft zo zijn mij vk het altijd
Yeahhh met de beeb alles goed!! Weer 4 dagen vooruit gezet, dus nu 11.1 😁😁 de kleine lag wel de hele echo te tukken 😂 Beetje jammer, Haha. Ik heb bij mijn zoon bio oil gesmeerd, maar heb gewoon striae. Kun je niet tegen houden. Wel stuk minder zichtbaar inmiddels.
Wauw wendy' super echo. En 4 dagen erbij zelfs!! Dat is veel. Vitamine e schijnt erg goed te zijn voor de elasticiteit en herstel van de huid. Heb ik me laten vertellen. Ze hadden ook zwangerschapsolie.. maar ze zei 'eerlijk' dat ze hier veel betere reacties op kreeg. Al geloof ik dat smeren idd weinig doet.. beetje soepel houden lijkt me altijd beter.
Er is helaas niks wat helpt tegen striae, helaas heb ik dat zelf moeten ondervinden ik was net een tijgertje zo erg en jeuken als een malle !! Het is gelukkig minder zichtbaar
Zoo wat een mooie buikiess! @Wendy wat een mooie echo zeg! Prachtig! 4 dagen is inderdaad veel. Fijn hoor!
Ja maar ik ben in het begin 4 dagen terug gezet en nu weer naar voren. Dus nu volgens de eerste berekeningen 😁 Maar ben er wel blij mee, ineens al over de 11 weken 😄