Mooie buikjes en echo's 😍! Ik zal deze week ook even een buikfoto maken! Ik ga ook weer smeren met bio oil. Nog niet begonnen, maar ga deze week weer een fles kopen!
Vorige keren heb ik gesmeerd tot ik een ons woog Maar even goed strepen gekregen 🙄😅 Vandaag de termijn echo en ben zo zenuwappig
Veel plezier donutlover! Hoelaat heb je de echo? Ik denk dat je voor striae aanleg hebt... ik heb namelijk nog geen enkel streepje op m'n buik. Heb wel gesmeerd maar dat was ook omdat ik het lekker vond om m'n buik in te smeren. Zal binnenkort weer bio oil gaan kopen. Maar smeren lijkt vooralsnog niet nodig, aangezien het nu nog niet echt een buik is. Ik kan zelf niet eens wachten tot het 18 april is... hihi lekker ongeduldig hè! Was het maar alvast oktober!! 😊
Oh wat is het toch spannend ! Veel plezier en geluk vandaag! Mijn moeder had geen striae, mag dat een goed teken zijn?
Haha ik hoop het voor je!! Maar ik moet zeggen, nu na ruim 3 jaar zie je het niet echt meer hoor vind ik. Althans ik stoor me er zeker niet aan. Wert natuurlijk niet of het bij iedereen zo weg trekt. Spannend donut, verl plezier!!! Hoelaat mag je?
Hahaha nee dat zegt ook niks😂 Had tot 37weken niks helemaal blij en toen... Ach aan de andere kant, boeit t me ook niet zo eerlijk gezegd het was voor een goed doel. Dankjewel! Ben super benieuwd we hebben hem pas om 16:30 Ben aan t boenen om de tijd te doden haha
He bah ik had goeie hoop haha. Voel m'n buik weer goed vandaag, zeurend drukkend gevoel en bij lopen alsof er iets in de weg zit? Trekkerig.. Hooelijk groeit ie lekker! Die NIPT.. sinds vorig jaar april is dat veranderd ? Hoe zit dat nou? Krijg je dat standaard of is dat op eigen kosten? En zo ja, wat kost dan dan? Als je NIPt doet heeft combinatietest dan nog toegevoegde waarde?
Vanaf 1 april gaat t ipv 400 ofzo 180 ofzo kosten T word verlaagd zodat t voor iedereen haalbaar is om te doen Geen idee verder of dat toegevoegde waarde heeft want ik doe ze beide niet 😂 Dus niet in verdiept verder
ik doe ze ook beide niet nooit ook over nagedacht ik wil het gewoon niet heel veel plezier vanmiddag donut
Wow ik heb weer bijgelezen!! Ik zag mooie echo''s. Fijn! Wendy, super mooie foto van je kindje. Jammer dat ie lag te slapen, maarja.. volgende ga je hem vast weer in actie zien! Hoe doen jullie dat trouwens, ik noem alle baby's (tot je het weet) hem. En dan zeggen al mijn *nog niet zo geïnformeerde* vrienden: ahhh word het een jongen! Haha. Nee dat kan je nu nog niet weten.. (zonder test) Oh en die buiken, wat tof dat het zo verschillend is. De kleine buikjes willen meer zien en de grote (ik zelf!!!) Hadden vet lang moeite met verbergen. Bij ons mag nu iedereen het weten dus eindelijk geen gedoe meer. Wat een opluchting. Goed ik ga maar eens uit bed.. misselijk Zo blij dat ik nog geen kindjes heb waar ik nu al uren voor had moeten zorgen. Echt hoe doen jullie dat..
Ik praat altijd over zij en ze. Dat schijnt nog al uniek te zijn haha meeste mensen zeggen hij of hem inderdaad. Mede echo dames vandaag, ook jullie veel succes en plezier 😀
ahah ik heb er nu wel wat meer moeite mee me zoontje word 7 uur wakker en dan zeg die mama wakker worden denk ik laat me alsjeblieft nog ff liggen vooral in het weekend dan zeg die wel heel lief , ben je moe mama ga maar nog even slapen ik ga na jou kijken dat maakt me dag weer goed
Ah oke.. dat scheelt inderdaad. Wij doen het wel.. vooral mijn man is ERG angstig voor een kindje met afwijkingen dat dit teveel ons leven veranderd wat hij niet aan zou kunnen. Moeizame gesprekken over gehad, maar ook zijn kindje en zijn leven. Dus wij doen de dingen die kunnen wel.. maar niks met risico voor de baby! Zulke vragen kan ik morgen tijdens de intake vast stellen toch?
Hoi dames, even snel een berichtje tussendoor van mij, hopelijk morgen meer tijd om te schrijven en bij te lezen.. Maar ik zie een hoop mooie buikjes en echo's voorbij komen, gefeliciteerd allemaal! Hier de 12 weken echo gehad, en alles is goed! Ze was echt super druk, aan het draaien, hopsen en zwaaien, heel leuk! Precies op de juiste grootte en ze waren helemaal tevreden. Hier is een foto! Placenta zit dit keer aan de achterkant (vorige keer voorkant), dus ben benieuwd wanneer ik haar ga voelen! Mijn zoontje voelde ik met precies 16 weken bewegen en toen zat mijn placenta aan de voorkant, dus hoop eerder deze keer. Soms denk ik al wel wat te voelen maar dan denk ik ach het is wel erg vroeg om nu al wat te voelen haha. Succes en veel plezier iedereen met de echo's vandaag!
Tja foeke hoe je dat doet met kinderen en misselijk zijn.... gewoon doorgaan. Ik moet er toch echt voor zorgen dat ze allebei aangekleed zijn en gegeten hebben voordat ik de oudste naar school kan brengen. Aangezien de misselijkheid bij mij nu er niet meer is, heb ik er ook niet zo veel moeite meer mee. 'S middags slaapt de jongste nog en dan pak ik mijn rust! Is ook wel geadviseerd door de verloskundige. Van de week trouwens al weer ingeschreven voor kraamzorg. Wordt bij ons geadviseerd om dat te doen rond de 12 weken. Dus dat is geregeld! Mooie foto trouwens luna! Fijn dat alles helemaal in orde was! Succes en veel plezier voor de dames die vandaag nog een echo hebben!
Mooie foto luna! Fijn dat alles goed was Echt een heel kindje al blijf het mooi vinden om te zien haha Ik zeg altijd "hij" of de baby.. @appelsientje Tuurlijk kun je allemaal aan haar vragen, Bedenk wel dat ze met de combi test en nipt niet alles kunnen uitsluiten er zijn genoeg andere afwijkingen die een ziek kindje maken wat je pas ziet bij de 20w echo. @foeke Idd gewoon doorgaan 🙈 Gelukkig ben ik nu niet echt misselijk meer maar daarvoor was het echt door bikkelen En dat zal straks op t laatst ook wel zijn met twee druktemakers en een dikke toet toet maar dat komt wel goed Nog 2,5 uur! Ben zo benieuwd hoop dat alles goed is