Nee hoor niet vreemd. De vader van mijn jongens hoopte bij beide op jongens zodat hij kon voetballen met ze. Heeft ie zich mooi op verkeken, want geen van beide pakt snel een bal om te voetballen. Ben afgelopen december naar 2 stadia geweest. Die van Arsenal en van Tottenham. Ooit hoop ik eens naar een wedstrijd van ManU te bekijken. Vond het ook wel erg jammer dat Ajax tegen Schalke geloot is ipv ManU
Haha WM, mijn vriend is ook feyenoord fan, ik dus ook natuurlijk . Kristelo hoop dat je je snel beter voelt! Hier slaap ik ook slechter Ladylola, en als ik wakker word midden in de nacht duurt het even voor ik weer in slaap val, en soms vroeg wakker. Gelukkig iets minder drang om te plassen, baarmoeder zal omhoog aan het gaan zijn. Schattig die kindjes die zo meeleven met de zwangerschap, ons mannetje is daar nog te klein voor. Ik ben hem nu wel "baby" aan het leren . Na de goede echo en nipt uitslag ga ik morgen op mijn vrije dag toch maar even een lief meisjes kledingstuk kopen denk ik.. Zo veel keuze voor meisjes! Voor de rest wacht ik met de overige aankopen tot na de 20 weken echo (en dan gaan we eerst nog 3 weken op vakantie dus daarna pas dan). Nu de vraag: dubbele kinderwagen of niet??? Mijn zoontje is net 2 als deze geboren wordt.. Maar ik doe wel veel dingen met de kinderwagen nu, boodschappen etc.
Ja begrijpelijk, hier ook wen Feyenoorder!! 👊🏻 Alleen heb ik een Ajacied als vriend.. Hij heeft nu 2 zonen. De oudste is 12 (mijn stiefzoon) en die geeft eigenlijk niet om voetbal. En de jongste mag stRaks zelf kiezen wat ie wil. Die vindt voetbal tot nu toe wel leuk en wil zelf ook graag voetballen.
Donut, wat een mooie echo!! En ook naar voren gezet, super!!! Slapen gaat hier prima eigenlijk! Ik slaap de laatste dagen juist goed. Alleen is m'n zoon de laaatste 2 weken steeds vroeg (voor zijn doen) wakker. Dames die vandaag echo hebben, succes!!!! En veel plezier natuurlijk!
Luna is zo'n kiddiesit niks? Mijn oudste was 28 maanden toen de jongste geboren werd. Heb toen zo'n kiddiesit gekocht, achter de wagen. Kon hij op staan of op zitten als hij wilde. Dames met een echoge vandaag. Veel succes. Vergat ik ook nog even de mooie echo's van gisteren. Wat een mooie echo's allemaal.
Wij gaan idd ook voor zn kiddysit onze dame loopt al goed dus zal wel stukken kunnen lopen en als ze moe is kan ze gewoon gaan zitten ideaal
Oh gosh Feyenoord...hier beide geboren en getogen 020tiger. Onze dochter is geboren in 010. Wij zijn een van de weinige Amsterdammers die kunnen zeggen dat ze terug kijken op een dankbare tijd in 010, hebben er ruim 5 weken in Ronald mcdonald huis gelogeerd. Kan je bijna zeggen dat je er hebt gewoond :-O En jaar daarna nog aantal keer er verbleven. Op de dag dat mijn dochter is geopereerd 4 november 2012, kwam de gehele feyenoord selectie naar het Sophia kinderziekenhuis, een Feyenoord fandag. Aangezien de IC verpleegkundigen wisten dat papa in hart en nieren Ajacied is, zijn ze zo vrij geweest op 2 gesigneerde kaartjes op mijn dochters bedje achter te laten, hahaha. Heb ze nog steeds van Stefan de Vrij en Daryl Janmaat.
Oke adem in adem uit. Over 45minuujes is het zover. Wat is het toch weer rete spannend. Wat veel voetbalfanaten hier! Voel ik me wel n boerentrien uit de Achterhoek haha.
ik heb helemaal niks met voetbal me zoontje heeft wel een ajax pakje hoef ook echt niet thuis te komen met een feyenoord pakje bij mijn man we zijn nu verhuisd en het liefst wil me man nog dat ik ga bevallen in amsterdam omdat hij daar zefl geboren en getogen is en ons zoontje er is geboren haahahhaha mij maakt het allemaal echt niet uit
Als het maar gezond en goed te wereld komt. Heb straks een 010'r en 020'r. Hier ook al jaren niet meer bezig met voetbal, maar me vent gaat trouw naar iedere thuiswedstrijd.
Mooi he! 😍 Vond t zo leuk dat ze al zoveel kon laten zien Vanmiddag krijgen we toch nog de dvd en nog wat fotos dus die kom ik dan even showen natuurlijk haha @voetbal Mijn man heeft er niks mee... ik heb zelf tot ik zwanger werd van onze eerste een balletje getrapt en vind het ook wel leuk om te zien! Succes dames die een echo hebben vandaag! Ben benieuwd 😍
Ja echt mooi! Bij ons kon ze niet zoveel laten zien omdat ze/hij alleen maar lag te slapen 😂 Wel t hartje mooi gehoord gelukkig 😊
Wij hebben ook beide niks met voetbal wij zijn meer van de formule 1 en tt en zo maar ieder zijn dingetje begin nu langzaam wel een beetje nerveus te worden maar wel zin in ook
Hoera! Een zwaaiende baby ! Alles goed, termijn klopt precies. Uitgerekende datum 10-10-17. Hartje gehoord.. erg leuke intake gehad.. Wat een wondertje!
Wauww wat een mooie echo! Lekker genieten meis x Pff ik heb soms echt het idee dat ik de baby voel. Kan natuurlijk niet, zijn me darmen. Maar toch haha #vindikleuk