Super BJlover!! Wij doen na 1 april de NIPT. Mochten ze nog niet veel over zeggen.. Als ik na 1april bel dan kan het wel geregeld worden.
@maagzuur: ik heb er gelukkig nog geen last van maar de vroege zwangerschap heb ik volgens mij liters van die maagzuurremmer drank (antagel)gedronken. Dat was het enige wat echt goed hielp. @vakantie: wij gaan heerlijk 2 weken in de meivakantie naar Frankrijk met de caravan en in de zomervakantie gaan we ook 4 welen weg met de caravan, ook naar Frankrijk! Heerlijk! Dus nog een paar weken om de zolderkamer op te ruimen want na de meivakantie wil ik daar echt gaan verven en daarna de babykamer in orde maken, zodat we voor de zomer klaar zijn! @20 weken echo... daar zal ik wel volgende keer bij verloskundige een afspraak voor moeten maken. Volgende keer eerst mijn urine laten checken op eiwitten. Vorige zwangerschap had ik namelijk aan het eind eiwitten in m'n urine en allerlei symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Die eiwitten liepen alleen niet op dus vroeg ik of het ook bij mij kon horen. Verloskundige heeft dit met gynaecoloog overlegt en daarom nu al een check van m'n eiwit gehalte.
Eigenlijk hoor ik hier niet meer, Maar wilde toch nog even spieken hoe de zwangerschappen bij de rest van de dames verliep. In begin confronterend om hier te komen, terwijl je zelf dat geluk niet meer had. Maar wauw wat mooi om nu jullie baby's en goede echo's te zien. Stiekem ook een beetje opgelucht dat er maar weinig hier slechts nieuws hebben gehad! Met mij gaat het goed, 12 maart heeft het vruchtje los gelaten en ben nu helemaal weer schoon en staat de volgende eisprong al weer voor de deur. Dus op zich mag ik niet klagen, en hoop ik binnenkort ook een goede zwangerschap te hebben. Zal af en toe hier nog eens komen spieken hoe de baby's zich hier ontwikkelen. Geniet van je zwangerschap dames!
Ach Snies wat lief! Gister nog aan je gedacht. Het is ontzettend verdrietig wat je hebt meegemaakt, intens verdrietig maar wat is het fijn dat het zelf is losgekomen en je de eisprong alweer voor de deur hebt staan. Ik vond de lange nasleep echt verschrikkelijk. Werd met de dag onzekerder. Hooelijk heb je, of kun je het samen met je vriend/man een plekje geven. Ik hoop echt zo dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven!! Heel veel geluk gewenst.
Wat lief van je dat je nog even komt kijken hier ondanks alles! Wij gaan gewoon super hard duimen voor jou dat je ons snel mag volgen met een goede zwangerschap <3
Lief dat je even kom spieken snies !!!! Hier gaan we in juli naar de 4 daagse in Nijmegen om te helpen bij onze vereniging....1 september tot 13 september landal park zit dan net in me verlof haha. 19 april hebben wij geslachtsbepaling 20 weken echo moet ik nog afspraak maken mag ik doen na maandag dan weer op controle bij de vk !!!
Wat een mooie echo BJ! Ik denk als je de skull theorie topic erop los kan gaan, heb je allicht al een idee wat het wordt😊 Snies wat lief van je meis! Fijn dat je zo snel schoon bent! Hopelijk ben je snel weer in verwachting. Las iets over zkh en thuisbevalling? Hier ook zkh hoor. Vakanties heerlijk! Wauw moos 6 weken in het verschiet! Wauw! Heerlijk! Hier gaan we 29 mei met vakantie. Zou turkije zijn, maar nu toch maar spanje. In juli en augustus gaan we lekker veel de hort op in nl. Vandaag bij de bevalling van mijn nichtje geweest😍
BJLover ik zal eens kijken naar de kiddiesit. Bij onze kinderwagen kan volgens mij een plankje achterop maar weet niet of hij dan ook braaf blijft staan . En gefeliciteerd met de mooie echo! Appelsientje gefeliciteerd met de mooie echo! Nu genieten!! Ik ga weer voor een ziekenhuisbevalling. Sowieso woon ik in het buitenland waar een thuisbevalling niet echt normaal is (vandaar dat ik weleens op gekke NL tijden post). Sowieso zou ik dat graag willen als ik wel de keuze had, als ik zelf thuis was geboren had ik het niet overleefd nl. Ik heb een hele goede ervaring gehad met het ziekenhuis, met de meest lieve verloskundigen en er werd super goed voor me gezorgd. Voelde me helemaal op me gemak . Plopjes voelen - hier ook af en toe al! Placenta zit aan de achterkant deze keer en vorige keer voelde ik het met placenta aan voorkant met 16 weken, en samen dat het mijn 2e zwangerschap is misschien dus wel echt baby al? Foeke relaxed dat je zoveel spullen hebt gekregen! Mooi hoor! Scheelt een hoop geld. Hier vorige keer een jaar bv gegeven en ben ik nu weer van plan. Donutlover een hele leuke aankondiging! Fijn dat er goed is gereageerd! Poedel een mooie echo en mooi haakwerk! Nyna een mooie buik! Welkom Yoshineus! Mooie echo foto. Snies lief dat je even komt posten, fijn dat het proces verder goed is verlopen en hoop dat je snel zwanger bent van een plakbeeb
Ik ben echt heel benieuw wanneer ik de baby voor het eerst ga voelen. Dit is mijn eerste kindje. Ik kan echt niet wachten. De verloskundige heeft mij tijdens de echo niet verteld waar de placenta zit dus ik heb geen idee bij mij. Als ik 18 en 19 weken ben gaan wij dus naar Tenerife ik hoop zo dat ik de baby dan kan voelen
Snies, wat lief dat je even komt kijken! Ik duim voor je dat je heel snel een mooie plakkerd en een prachtige zwangerschap hebt!!
Hebben jullie het al bekend gemaakt op fb ? Ik wil dat doen nu maar van manlief mag het niet terwijl het er met dochter er nu ook op atond zeg maar
Wat lief dat je even kwam kijken Snies! Ook ik duim mee voor snel een mooie zwangerschap voor jou 🍀😘
Ladylola, we wilden het eerst als verrassing, de kleine, maar willen het nu toch graag weten. Gisteren is ook gekeken naar de nub, en volgens haar zou de nub iets omhoog staan, dus zou het misschien een jongetje worden. Maar met veel zekerheid kon ze het ook niet zeggen, want spruitje liet zich niet tussen de benen kijken. Nu maar afwachten op de 20 weken echo
Jaa was heel speciaal! Super trots op me nicht en de beeb! Bij me zus ook 10 jaar terug geweest en toen bleef ik veilig langs der hoofd. Nu kon niet anders dan dat het me gezichtsveld kwam. Ja zag er heftig uit, maar ongelofelijk bijzonder hoe een lichaam dit kan realiseren. Ben blij dat ik nog een maand of 6 kan wennen aan het idee, hahaha. Bij mij houdt dat weeïge gevoel en dat geboer niet over hoor. Jeetjemina vettig eten is hier verre van een succes.
He jeetjw hier weer wat onzekerheid gisteravond behoorlijke buikpijn waarschijnelijk te veel gedaan was ook erg moe en viel dan ook om half 8 in slaap vannochtend was dat weg maar daarvoor in de plaats hoofdpijn en bij het toilet bezoek wat bloedverlies ( alweer ) had het niet meer gehad vanaf 7,5 week en nu toch weer nu maakt het me toch weer onzeker in combinatie.met gisterenavond ben ik er niet zeker van dat het nog wel goed gaat