1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Oei wat ontiegelijk eng. Ik zou ook meteen ongerust zijn. Kan je niet naar de verloskundige bellen? Misschien willen ze wel naar het hartje luisteren zodat je zeker bent da't alles goed is. Verlies je veel bloed?

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee het is niet veel eigenlijk het zelfde als 3 weken geleden het is roze met slijm , ik kan de verloskundige wel bellen maar dan moet ik naar het spoed nr bellen vind ik miss toch wat overdreven maar wat ik dan wel moet weet ik ook niet heb mijn angelsounds uitgeleend anders had ik zelf kunnen luisteren pffff......

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje Poedel ik snap dat je enorm schrikt. Ik zou met bloedverlies toch aan jezelf denken en wel het spoed nummer bellen hoor! Veel sterkte!

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zou toch gewoon bellen hoor! Dat vinden ze echt geen probleem!
    Succes!

5. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Beter een keertje teveel bellen dan te weinig.

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Ladylola; heel speciaal!! Haha ja, we hebben nog een aantal maanden te gaan voordat het bij ons zover is!

@Poedel; naar is dat, die onzekerheid! Tijdens m'n vorige zwangerschap had ik de eerste drie maanden geregeld iets bloedverlies. Grote kans dat het gewoon goed zit, maar snap je gevoe!! Als je echt heel onzeker bent, kun je altijd de VK bellen he?

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Denk dat het bloedverlies door een moeilijk stoelgang kwam na het toilet bezoek niks meer gehad wel nog steeds tergende hoofdpijn paracetamol werkt niet heb ook al ff een wandeling gemaakt dacht frisse lucht helpt miss en daarna nog een douche maar helaas niks minder geworden

8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Dat zou goed kunnen Poedel. Ik eet tegenwoordig elke dag 2 gedroogde pruimen en drink roosvicee laxo.
    Hopelijk zakt de hoofdpijn

9. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83

jeetje wat een onzerkheid ineens
    zou toch even bellen naar de vk over je bloedverlies
    blijf goede moed houden je hebt pas een goeie echo gehad
    miss is het een adertje ofs maar zou toch even bellen
    anders blijf je stressen

10. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    jeej de 12 weken gepasseerd weer een mijlpaal

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Heb nog maar een paracetamol genomen en een douche dat lijkt geholpen te hebben , heb nu bruine afscheiding( oud bloed) we wachten het maar af er is verder weinig wat je kan doen behalve.afwachten tot nu lijkt het toch een adertje maar ja onzekerheid blijft ik heb mn angelsounds terug gevraagd dus die krijg ik 1 deze dagen terug als het goed is

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Prachtige echo bj-lover!

Ah Snies wat lief dat je nog even komt spieken... Ik duim heel hard dat je snel weer Zwanger mag zijn!

Oeh wat naar poedel... Hopelijk kan je snel hartje luisteren...

Sorry drukke werkdagen gehad. Ik ben de rest echt vergeten....
    Morgen alweer 13 weken!

Owja iemand vroeg over bekendmaking op fb... Waarom wil je man het nu opeens niet?
    Bij m'n dochter had ik het er stipt met 12 weken op staan hahha nu nog niet... Ik twijfel ook nog btje.. Ben iets minder actief ook op fb als toen... Al wil ik het ook wel weer van de daken schreeuwen!

Owja nog baal momentje gisteren...Ik dacht ik meld me weer bij dezelfde kraamzorg aan... Belde ze gisteren dat ze gewoon al helemaal vol Zitten september en oktober :(.... Baal echt ff.. Was zo'n leuke kleinschalige. Nu vanavond maar ff op zoek naar een andere..

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Weet niet in welke regio je woont maar wij hadden de vorige x omring echt prima geregeld en hier heb je ook nog kraamzus (regio noord-holland)

14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb nog helemaal geen kraamzorg geregeld dat wacht nog maar ff heb er nog even geen zin in miss volgende week of die week erop

15. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Nee ik was ook nog vroeg dacht ik maar helaas toch al te laat... Ze vertelde dat ze zich al aanmelden zonder een vk te hebben gezien... Ze zijn nogal populair hier..

Ik woon in de omgeving van Groningen/Friesland/Drenthe... Kraamzus is hier idd ook... Ach tis toch altijd afwachten met welke kraamhulp je te maken krijgt en of het klikt.. Moet maar Gewoon wat aanklikken...

16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Toch wel weten?
    Ik zat ook al naar je nub te kijken en dacht ook een jongen..
    Ben benieuwd!

@poedel
    Hoe gaat het nu? Lijkt me erg schrikken zeg!
    Maar net wat je zegt met de stoelgang kan het ook idd

@kraamzorg
    Gister onze lieve kraamzorg gesproken, moeder van een vriendin haha
    Ze heeft t bij de andere kids ook gedaan en was nu weer super blij dat we har weer vroegen.
    Ze werkt als freelancer kraamzorg, en we wilde haar op tijd vragen omdat we vorige keer bijna te laat waren en een ander haar had 'gereserveerd' zeg maar.
    Ze doet het natuurlijk alleen🙈

Oh vandaag heb ik weer echt z'n off-day.
    Moe, chagerijnig... 😂

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ja toch maar wel. Ook voor mijn jongens. We zijn toch allemaal super nieuwsgierig

18. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83

hoofdpijn hoort erbij hoor had ik bij me zoontje ook heel erg
    probeer zoveel mogelijk te drinken

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059