Oei wat ontiegelijk eng. Ik zou ook meteen ongerust zijn. Kan je niet naar de verloskundige bellen? Misschien willen ze wel naar het hartje luisteren zodat je zeker bent da't alles goed is. Verlies je veel bloed?
Nee het is niet veel eigenlijk het zelfde als 3 weken geleden het is roze met slijm , ik kan de verloskundige wel bellen maar dan moet ik naar het spoed nr bellen vind ik miss toch wat overdreven maar wat ik dan wel moet weet ik ook niet heb mijn angelsounds uitgeleend anders had ik zelf kunnen luisteren pffff......
Jeetje Poedel ik snap dat je enorm schrikt. Ik zou met bloedverlies toch aan jezelf denken en wel het spoed nummer bellen hoor! Veel sterkte!
@Ladylola; heel speciaal!! Haha ja, we hebben nog een aantal maanden te gaan voordat het bij ons zover is! @Poedel; naar is dat, die onzekerheid! Tijdens m'n vorige zwangerschap had ik de eerste drie maanden geregeld iets bloedverlies. Grote kans dat het gewoon goed zit, maar snap je gevoe!! Als je echt heel onzeker bent, kun je altijd de VK bellen he?
Denk dat het bloedverlies door een moeilijk stoelgang kwam na het toilet bezoek niks meer gehad wel nog steeds tergende hoofdpijn paracetamol werkt niet heb ook al ff een wandeling gemaakt dacht frisse lucht helpt miss en daarna nog een douche maar helaas niks minder geworden
Dat zou goed kunnen Poedel. Ik eet tegenwoordig elke dag 2 gedroogde pruimen en drink roosvicee laxo. Hopelijk zakt de hoofdpijn
jeetje wat een onzerkheid ineens zou toch even bellen naar de vk over je bloedverlies blijf goede moed houden je hebt pas een goeie echo gehad miss is het een adertje ofs maar zou toch even bellen anders blijf je stressen
Heb nog maar een paracetamol genomen en een douche dat lijkt geholpen te hebben , heb nu bruine afscheiding( oud bloed) we wachten het maar af er is verder weinig wat je kan doen behalve.afwachten tot nu lijkt het toch een adertje maar ja onzekerheid blijft ik heb mn angelsounds terug gevraagd dus die krijg ik 1 deze dagen terug als het goed is
Prachtige echo bj-lover! Ah Snies wat lief dat je nog even komt spieken... Ik duim heel hard dat je snel weer Zwanger mag zijn! Oeh wat naar poedel... Hopelijk kan je snel hartje luisteren... Sorry drukke werkdagen gehad. Ik ben de rest echt vergeten.... Morgen alweer 13 weken! Owja iemand vroeg over bekendmaking op fb... Waarom wil je man het nu opeens niet? Bij m'n dochter had ik het er stipt met 12 weken op staan hahha nu nog niet... Ik twijfel ook nog btje.. Ben iets minder actief ook op fb als toen... Al wil ik het ook wel weer van de daken schreeuwen! Owja nog baal momentje gisteren...Ik dacht ik meld me weer bij dezelfde kraamzorg aan... Belde ze gisteren dat ze gewoon al helemaal vol Zitten september en oktober .... Baal echt ff.. Was zo'n leuke kleinschalige. Nu vanavond maar ff op zoek naar een andere..
Weet niet in welke regio je woont maar wij hadden de vorige x omring echt prima geregeld en hier heb je ook nog kraamzus (regio noord-holland)
Ik heb nog helemaal geen kraamzorg geregeld dat wacht nog maar ff heb er nog even geen zin in miss volgende week of die week erop
Nee ik was ook nog vroeg dacht ik maar helaas toch al te laat... Ze vertelde dat ze zich al aanmelden zonder een vk te hebben gezien... Ze zijn nogal populair hier.. Ik woon in de omgeving van Groningen/Friesland/Drenthe... Kraamzus is hier idd ook... Ach tis toch altijd afwachten met welke kraamhulp je te maken krijgt en of het klikt.. Moet maar Gewoon wat aanklikken...
Toch wel weten? Ik zat ook al naar je nub te kijken en dacht ook een jongen.. Ben benieuwd! @poedel Hoe gaat het nu? Lijkt me erg schrikken zeg! Maar net wat je zegt met de stoelgang kan het ook idd @kraamzorg Gister onze lieve kraamzorg gesproken, moeder van een vriendin haha Ze heeft t bij de andere kids ook gedaan en was nu weer super blij dat we har weer vroegen. Ze werkt als freelancer kraamzorg, en we wilde haar op tijd vragen omdat we vorige keer bijna te laat waren en een ander haar had 'gereserveerd' zeg maar. Ze doet het natuurlijk alleen🙈 Oh vandaag heb ik weer echt z'n off-day. Moe, chagerijnig... 😂
ow dta is wel vervelend dan ik heb er ook best wel veel last van maar als ik wat meer drink helpt het wel