1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    He wat naar poedel..
    Hopelijk is het gewoon een adertje.. maar je schrikt je gewoon rot!!
    Ik heb soms ook ineens n dag fikse koppijn.. ik neem gewoon pcm want als ik het niet doe en ermee naar bed ga weet ik dat ik er net zo goed weer mee op sta.
    Ik heb op m'n NOD roze verlies gehad en na de inwendige echo,
    paniek! Verschrikkelijk... kon het toen ik ik rustiger werd dus wel verklaren. Jij met je stoelgang wrss ook!
    Gewoon bellen als je twijfelt... snap je terughoudendheid, super netjes.. maar jezelf opvreten is echt niks.
    Sterkte!!

2. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Sterkte poedel hopelijk gaat het snel beter!
    Ik heb hier net de eerste 'grote' baby aankoop gedaan. Een wipstoeltje haha, er was korting dus maar gelijk toegeslagen 😊

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik kan blijven scheren ? Mn bikinilijn..
    M'n benen.. lijk wel n baviaan. Haha.
    Is dat normaal?

Morgen stel dat we op onze huwelijksreis hebben leren kennen op visite. Inmiddels onze beste vrienden' zo leuk!
    Hebben n kleintje van 7mnd..
    Lekker terrasje.. en daarna de dames met de kleine lekker baby shoppen. De mannen laten we maar op terras zitten met n biertje :p

Ik heb vandaag een borstvoedingskussen gekocht.
    Slaap wat slechter en merk dat ik graag iets tussen m'n knieën wil hebben liggen. Las dat zo'n kussen fijn kan zijn!

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Leuk mlb! Eerste grote aankoop :)

Straks de mama mazzeldagen bij prenatal hè! Vanaf dinsdag volgens mij

Ah super leuk en gezellig appelsientje, en heerlijk weer erbij!

Ik heb ook snel hoofdpijn als ik niet genoeg drink..

En krijg nu ook echt zin wat leuks te gaan kopen voor de kleine :)!

5. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Jaa ik zag het, dit wordt een dure maand haha. 15% korting op babyfoons zag ik ook al voorbij komen en een aantal kinderwagens pff maar even een dagje vrij maken deze week ☺️

6. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O echt? Vanaf dinsdag?
    Goed dat je het zegt!

7. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83

hahahahahahhaha moest zo lachen baviaan

ik kreeg het ook hoop het nu niet
    zelf rond om me navel zwarte haren
    ook dat hoort erbij ahaha

8. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk MLB dat je een wipstoeltje gekocht hebt!

Appelsientje; ik vond een voedingskussen erg fijn met slapen, tijdens m'n vorige zwangerschap!

Ik zag inderdaad staan dat de mama mazzeldagen de 28e beginnen en sommige acties online de 27e.

De zenuwen beginnen hier nu wel weer toe te nemen..
    Maandagmiddag de termijnecho..

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dat je meer haren produceert is normaal je zal ook je haren op je hoofd vast gaan houden , er zijn vrouwen die op rare plekken haar krojgen onder invloed van hormonen kan het allemaal maar mocht je dat krijgen niet weg scheren want na de bevalling valt het weer uit dat is met het haar op je hoofd ook zo ineens lijk je wel kaal te worden maar niks is minder waar hoort er allemaal bij , de hoofdpijn is hier zo goed als weg en het roze verlies ook alleen nog vanmiddag wat oud bloed verloren dus was idd van de moeilijke stoelgang ben bang dat ik nu ook aambeiem heb :( voelt als een scheermes als ik ga baal er van en nog zn ongemak zit onder de puisten bij mijn dochter echt een gave huid gehad ga bijna denken dat het een jongen is dat gevoel heb ik al een tijdje maar ja kan t mis hebben en jullie zijn lekker aan het shoppen dames hier nog steeds niks gekocht schaam schaam.🙈 miss ga ik wel los na de 20 weken ! En ja we gaan het maar weten maar vertellen het niet aan de familie en vrienden hihi

10. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    ik word gek van die slapeloze nachten....... zucht
    dat had ik bij m'n 1e niet 😭

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik had dat de eerste weken zo erg maar daarna kreeg ik anti-misselijkheids medicijnen met als bijwerking dat je moe wordt. Ik had niet door dat ze zo goed hielpen (die bijwerkingen) want vandaag is de eerste nacht zonder 😂 Ziehier het resultaat. 😰 Wel fijn dat de misselijkheid weg is 😁

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Poedel wat vervelend zeg! Heb je nog gebeld?

Suzanne wat rot van het slapen. Hier gaat het ook niet zo denderend, maar vannacht een goede nacht gemaakt gelukkig.

Wat leuk Donut weer dezelfde! Heel fijn!

Lees ook van iemand dat die te laat is met kraamzorg. Wauw jeetje bizar hoeveel kindjes er in sept en okt komen. Als ik kijk naar de lijsten staan die van september okt bomvol!

Ooh fijn he als je al iets in huis haalt😊 Mama mazzeldagen komen dus weer? Oh goed om te weten. Moet ook nog een wipper en nieuwe vodingskussen.

Gister bij me andere nichtje geweest en die geloofd heilig in pendelen. Die pendelde voor mij een jongen en voor zichzelf ook (dat wist ze al). Zij is 14 september uitgerekend. Zou leuk zijn hebben we 3 jongens in 6 maanden tijd nieuw in de familie😊

13. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

In november ben ik kort zwanger geweest daarna heb ik met een vrouw die voetreflex therapie bij mij doet gependeld. Eerst natuurlijk allemaal vragen gesteld waarvan we de antwoorden al wisten en die klopte. We vroegen of ik zwanger was geweest in november ja werd er geantwoord. Er kwam ook uit dat ik het verloren was. We vroegen of er een bevruchting plaats zou vinden in december. Geen antwoord! Dat vond ik raar want die pendel gaf tot nu toe op alles antwoord. We gingen door. Of ik in januari bevrucht zou worden. JA! Of het eten voldragen zwangerschap zou zijn. Ook Ja. Of ik dus in oktober een kindje zou krijgen. Ook Ja. Of het een voorspoedige zwangerschap zou zijn nee. Nou dat klopt tot nu toe ook als een bus. En het zou een meisje worden. Dus tot nu toe heeft de pendel alles goed gehad. Ik ben heel benieuwd of het dan ook een meisje gaat worden.

Vervelend is dat he het slechte slapen. Ik heb het al vanaf week 4. Vanaf week 10 heb ik heel soms een iets betere nacht er tussen zitten. En ik las veel over hoofdpijn. Ik kan jullie een hand geven. Ik heb altijd al elke dag hoofdpijn. En af en toe migraine. Maar nu in zwanger ben is het extreem. Ik mag natuurlijk niks anders pakken dan paracetamol wat niks helpt helaas. Ik zou zo graag mijn migraine medicijnen willen pakken maar helaas. Verder helpt er bij mij ook niks. Veel water drinken buitenlucht etc. Het enige wat we denk ik kunnen doen is positief blijven en denken dat het binnenkort beter zal gaan.

14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee lolalady heb niet gebeld , we weten eigenlijk gewoon wel waardoor het komt maar vervelend is het wel hier ook slecht geslapen was zelf wel heel moe maar had een dochter die elk uur over stuur wakker kwam tot 3 uur aan de gang geweest en ja hoor ik ben nu weer wakker heel brak gevoel iedereen hier ligt nog op 1 oor

15. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    hier ook zo moe gister 10 uur naar bed en net pas uit bed
    en nog steeds moe
    dit is een hele andere zwangerschap
    bij me zoontje had ik nergens last van niet moe niet misselijk niks
    en dan zeggen ze dat de 2e makkelijker is hahaha

16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oh mama mazzeldagen! Leuk
    Moet ook nog erg veel dus leuke acties zijn dan altijd welkom!

17. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    bij de action hebben ze trouwens nu ook AVENT flesjes en speentjes
    voor een hele goedkoop prijsje
    ik vind het een fijn merk
    alleen wil nu voor DR Brown gaan

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bijzonder dan yoshi. Bekijk het zo je bent zwanger😊
    Voel me hier ook niet denderend als sinds de 6de week. Nu momenteel zit ik ook als een oorworm op de bank. Ben niet misselijk, maar word al tijden geteisterd door weeïg gevoel en extreem boeren en oprispingen. Ben echt enkele uren per dag niet heel lekker. Tis te doen, maar wel vermoeiend. Bij mijn dochter nergens last van gehad. Hopelijk Is dat het teken dat me kind dan wel makkelijker is😂

19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hier de nachten ook prut..
    Dan slaap ik ff.. weer wakker.. is t pas 20min later!
    Hele nacht door. Pff.
    Gelukkig wisselt het af met af en toe een redelijk goeie nacht.
    Bij de lege vruchtzak sliep ik vanaf dag 1 gewoon niet..
    echt maar 2 uurtjes ofzo. Was na 3wkn echt gesloopt.
    Sliep nu de eerste weken als een roosje!!

20. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Hopelijk voelen we ons snel allemaal lekker fit als we eenmaal in de tweede trimester zijn! Dat alle kwaaltjes maar weg mogen zijn. En lekker van de zwangerschap mogen genieten.

Deel Deze Pagina