jeeej!! Verschilt echt enorm per dag! heb er nog steeds dagen tussen zitten dat ik onwijs moe ben en een dutje doe in de middag Maar zoals vandaag weer totaal niet en helemaal fit!
Die van nu bedoel je? Denk het ook te zien maar ben er zo slecht in @BJlover Ik ga eens kijken naar de Musty!
Wij hebben de mutsy evo nog en die gebruiken we weer. Fijne wagen vond ik dat. Gebruik hem nu nog regelmatig als buggy. Nub ook geen verstand van en is ook niet naar gekeken... Ik ga steeds meer twijfelen over het geslacht... Ben zo nieuwsgierig, vorige keer had ik daar minder last van...
ik had een banini ik vond het wel een fijne kinderwagen alleen krijsde me zoontje al vanaf ze geboorte elke keer als die in de kinderwagen bak moest heel erg heb hem miss ook maar 2 dagen gebruikt hij krijsde alles bij elkaar en als die in de maxi cosi zat op de kinderwagen was alles goed dus heel zonde van me aankoop dus dit keer geen dure mocht het weer gebeuren ahahah wil nu wel voor een ander merk gaan maar denk dat ik het haal bij een kinderwagen outlet of 2ehands stokke voor mij absoluut niet de autostoel daarvan is echt groot en voor eet stoeltje wil ik dit keer voor de bloom gaan aangezien die al vroeg gebruikt kan worden
Owja dat herken ik ook Amch.... Mijn dochter wilde ook maar weinig in de kinderwagenbak. Maxicosi vond ze fijner maarja dat mag dan weer niet zolang... Ach die bak werd hier ook maar vrij kort gebruikt. Ze wilde al snel zitten en alles zien
Ik wil heel graag de eetstoel van stokke met de baby set, die kan vanaf de geboorte al gebruikt worden.. Aan de andere kant denk ik als ze slapen slapen ze...dan kan hij net zo goed in de box liggen haha
ja hij wou ook alles zien ook snel zitten en 9 maand al lopen heel nieuwsgierig mannetje en denk beetje clausterfobisch haahah bedje ook niet krijsen box ook krijsen toen werd ik er zo moe van heb ik met anderhalf jaar paar spijlen uit ze bedje gehaald toen was het goed geen last meer gehad dus maar gelijk peuter bedje aangeschaft
Hoi Meiden!! Ik ben hier weer terug van weggeweest... deze afgelopen weken waren echt een rollercoaster van emoties moest echt even tijd voor mezelf nemen om oa de dood van onze beste vriend te verwerken...begravenis is voorbij en heb het toch een plekje kunnen geven dus nu gaat het leven weer verder...inmiddels bijna 13 weken zwanger😃 Yoepie!! Dinsdag hebben we de geslachtsbepalingsecho met 13+1 weken in Utrecht. Daar doen ze het vanaf 13 weken dus we zijn super benieuwd😃 Fijn om te lezen dat het goed met alle beebjes gaat😃 Ik zal nu elke dag proberen te reageren. Werk nu minder waardoor ik meer tijd daarvoor heb Fijne avond xxx Mom2be92
ja heb je ook weer gelijk in bij me zoontje heb ik het zo simpel gehouden dat ik nu wat meer wil ahah toen had ik simpele ikea stoeltje
Fijn dat allee achter dd rug is mom2be. Nu weer meer genieten😊 Ik heb hier nog de joolz van mijn dochter. Godsvermogen aan uitgegeven, dus die gebruiken we nog. Stokke stoel met newborn set etc etc heb ik hier nog. Newbornstoeltje is fijn hoor als je staat te koken zet je de kleine bij je en aan tafel ook wat makkelijker dan een wipper op de grond of op tafel😄 Ook met hapjes geven vanaf de bank, zitten ze gewoon voor je gezicht ipv op de grond. Hier wil ik wel een nieuwe buggy. Heb de mcclaren jeansstof uitvoering, stuurt niet zo soepel. Me dochter zit er nu nog soms in en tis niet te doen. Ik ga een bugaboo bee scoren(wel dit keer tweede hands), ook voor vakantie wel handig straks. Kan de kleine er later ook in.
Fijn dat je het een plekje heb kunnen geven mom2be! Wauw dinsdag al geslachtsbepaling! Spannend 😀 zelf al een voorgevoel?
Wij hebben de stokke tripp trapp als kinderstoel echt een aanrader ! Hij is alleen wel prijzig maar je doet er dan ook jaren mee , over de kinderwagenbak wat ik hier lees herken ik totaal niet dochter sliep altijd heerlijk in de kinderwagenbak tijdens een wandeling maar dat is dan ook per kindje verschillend denk ik wij hadden ook een hele makkelijke en rustige baby sliep al gelijk door toen ze 6 dagen oud was alleen toen ze last had van haar reflux wel wat meer huilen maar niet zo dat ze een huilbaby was , nu nog steeds een makkelijk kind je legt haar in bed en hoort haar niet meer een enkele x is ze s,nachts wakker al huilend ( waarschijnelijk droomt ze dan ) ben benieuwd of dit ook zn chille baby is
Ja meiden dankjewel🤗🤗het was niet makkelijk maar gelukkig ben ik iemand die er wel zich bovenop weet te tillen en naast de geweldige steun van me man natuurlijk❤️ Wij hadden voor mijn dochter een hele roze kinderwagen😩🙈 Vorige week hebben we een Mutsy Evo Farmer bij de Babydump gescoord😍 Ik wou graag een Joolz maar we hebben net een gloednieuwe Nissan Qashqai gekocht😍😍helemaal verliefd op onze nieuwe familie auto en die was niet goedkoop dus moest ergens wel inkorten😂😂 en we hebben bij de wagen een maxicosi en een luiertas cadeau gekregn bij de wagen🤗Vond ik een goeie deal! Ik heb een voorgevoel dat we weer een meisje gaan krijgen🙈Geen iee waarom en mijn man die denkt dat het een jongetje is...vorige x had hij bij ons dochtertje wel gelijk dus we zullen het zien😃Vind het in iedergeval superrr spnnend😅😃
Dat scheelt! Mijn dochter krijste tot een maand of 7 en ons zoontje was de eerste 3 maanden heel tevreden en sliep goed maar daarna t zelfde verhaal tot een maand 8🙈😂 Maar nu slapen ze super en lekker lang 👌🏻