Hier had ik een kinderwagen van m'n schoonzus (onbekend merk) deed het prima, maar is nu op. Dus nu ook aan het kijken voor een andere. Maar ga echt geen honderden euro's er aan uit geven. Wil eerst het geslacht weten en dan gaan we verder neuzen. Qua stoel hadden we een schommelstoel die we vaak aan de tafel erbij zette en later een Ikea stoel, ideaal ding. Nu een soort trip trap (onbekend merk) en vind ik ook heel fijn. De bloom vind ik prachtige stoelen, maar vind ze echt belachelijk duur. Zoveel geld wil ik er niet aan uit geven 😊 Woehoeee 12 weken dansje 😁😁
Die tripp trapp met new born set lijkt mij ook erg fijn dus idd om lekker bij je te zetten als je kookt of aan tafel als je eet. Het is wel echt een investering zijn dure stoelen en dan moet je al die losse dingen erbij kopen. Ik ben weer al wakker.. bah dat is toch naar. En de klok is ook nog eens een uur vooruit gegaan. Dus om 3 uur oude tijd was ik al weer wakker. Ik ga zo wel weer verder proberen te slapen maar vaak lukt het me niet. Voor de zwangerschap echt nooit dit probleem gehad.
Je kan ook eens kijken voor de iCandy. Die heeft mijn vriendin ook gekocht omdat hij met 1 hand in te klappen moest zijn (zij mist haar ene hand). Zij gebruik deze nu ruim 4 jaar en is hier super tevreden over!
Die hebben wij inderdaad bij de tweede aangeschaft en geen moment spijt van gehad!! Ook iedereen in mijn omgeving raad ik m altijd aan en die zijn er ook heel erg tevreden mee
Wij hebben de stokke tripp Trapp en ook de newborn set gebruikt voor onze zoon, is helemaal super! Wel een investering inderdaad maar heerlijk om met zijn allen aan tafel te zitten. Voor nr. 2 kopen we weer een tripp Trapp zodat ze allebei hun eigen stoel hebben en de newborn set kan daar dan meteen op. Wij hebben de Bugaboo cameleon3, superblij mee, zo makkelijk te besturen! Zelfs voor een kluns als ik makkelijk met 1 hand. Ik raad aan om in de winkel een paar verschillende modellen uit te proberen en er mee rond te rijden om te kijken hoe je ze vindt sturen en hoe ze door de bochten gaan etc. Met boodschappen doen bijvoorbeeld handig om makkelijk te kunnen manoeuvreren langs en door de schappen . **13 weken dansje**
Morgenmiddag is het dan eindelijk zover! De termijnecho.. Spannend! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel. Straks eerst maar eens sporten. Wat was het gisteren heerlijk zonnig! We zijn lekker veel buiten geweest en hebben lekker een broodje gegeten op het terras😍! Komende week wordt het nog mooier he? Heerlijk!
Hier hebben wij een kinderwagen van een eigen merk van baby dump heet qute je hoef 1 knopje in te drukken en hij klapt 1 en 1 handeltje naar boven te trekken en klapt naar boven uit eventueel kan je daat eens naar kijken en ook niet duur !!
@kinderwagen bedankt voor de tips. Wij hebben dsn zoveel kinderwagens geprobeerd bij de babydump maar ik weet niet of ze me hun eigen merk hebben laten proberen. Het waren er zo ontzettend veel. Ik weet niet wanneer we er weer geen gaan ik woon er niet zo dichtbij in de buurt namelijk maar ik kan dan zeker die ene nog eens proberen. We gaan de wagen voorlopig nog niet kopen. Ik heb nog een half jaar de tijd en anders staat het toch al die tijd maar te niksen in je huis.
Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om te kijken wat we allemaal willen shoppen haha De zon schijnt hier alweer! Ik en de kids werden (nieuwe tijd) 10u pas wakker en mijn man had beneden de vaat en de eerste was al buiten gehangen 🙌🏻 Heerlijk!
Het is iCandy yoshineus Heb net trouwens naar de mama mazzeldagen folder zitten kijken maar die vond ik behoorlijk tegenvallen. Misschien komt dat wel doordat ik eigenlijk helemaal niet zoveel nodig heb... Moet alleen nog een nieuwe tripp Trapp erbij, voor de rest geen grote uitgaven
Dat is fijn als je geen grote uitgaven hoeft te doen. Het enige dat ik nog over heb van mijn jongens is mijn box. Rest moet ik allemaal weer aanschaffen. Althans, de wagen hoeft al niet. Van de week gaan we naar de Ikea. Dan gaan we de babykamer halen. We waren er allebei verliefd op toen we hem zagen. Over pendelen, er is hier op het forum eens voor mij gependeld en daar kwam uit dat ik in januari zwanger zou worden van een meisje. Dat 1e is in ieder geval uitgekomen
Wat grappig dat dat is uitgekomen! Nou een meisje naast de boys is ook leuk natuurlijk! Wij hebben ook niks meer dus zijn wel al een beetje aan r rondsnuffelen al hoeft van ons niet alles perse meer nieuw hoor
We hebben net een peuterbed uitgezocht voor ons dochtertje😍! Ze kruipt op zolder telkens in het logeerbed en vindt dat helemaal geweldig. Over een tijdje willen we voor haar alvast een nieuwe slaapkamer maken, zodat ze niet ineens over 'moet' als de baby komt.
Leuk Nyna, ja is wel fijner als zij al eerder een eigen "nieuw" kamertje krijgt Hier koop ik geen nieuwe stokke, koop er zo'n hoge stoel van de ikea bij voor mijn dochter. Ze is dan al 5, dus nog een stokke vind ik dan wat veel. Alleen die van haar is roze..
hee hoooi.. ben ik weer ben ziek afgelopen weekend. dacht eerst dat het qua kwalen iets beter gaat (ben nog steeds niet van misselijkheid af, en nog steeds medicatie) maar dit is gewoon echt ziek. Overgeven, oorpijn, verkouden, hoofdpijn en keelpijn. Kan niet allemaal van die baby komen He ik las op het forum over de prenatal dagen? Zijn die maar 1 x per jaar, als in, moeten we er nu voor gaan?