Spannend! En succes 😍 Wel ff showen he haha Ik zit in de voortuin de bakken.. jeetje t is gewoon heet 😂
Goh ik ben er juist nu veel minder mee bezig.het is een rare tijd dat wel, maar ik ben er heel relaxt onder. Misschien ook niet goed maar ik denk juist van 'het zal allemaal wel goedkomen' en 'ik ga het vanzelf voelen dus dan is het weer anders'. Misschien komt het dat ik nog twee andere kids heb en dus gewoon geen tijd heb om op dingen te letten of überhaupt er mee bezig zijn dat ik zwanger ben... het enige waar ik op gebrand ben in of ik al enige symptomen van m'n bekken krijg maar gelukkig nog niet.
Jaaa ik in de achtertuin! Lekker hemdje en korte broek aan en een boekje erbij Heeerlijk!!!! Mocht van mijn man vandaag niet iets aan het huishouden gaan doen, lekker genieten van het weer! Nou dat laat ik mij geen twee keer zeggen! Boodschappen wel gedaan, wc's schoongemaakt en daarna GENIETEN!!!
Jaa dat heb ik ook.. Druk met de andere twee kids als ik thuis ben dus dan denk ik er ook niet echt aan en lijkt de tijd nog sneller te gaan
Nou ik zit al sinds week 6 thuis vanwege het tussentijds bloedverlies waar nog steeds geen echte verklaring voor is en buikpijn ja dat was te verklaren door een grote cyste die is helemaal weg , en daarvoor.in de plaats kwam de hoofdpijn .en nu.s,nachts.mijn bekken die weer vervelend zijn moet donderdag naar arbo arts ben benieuwd of ze me weer aan het werk zetten ! Op mn werk moet ik de hele dag lopen en traplopen en vervangend werk is er niet ga morgen wel even langs de huisarts om te kijken of er iets is tegen de hoofdpijn want heb nu weer hoofdpijn en word er naar van bah
Ik heb toevallig een vrije dag! Wat zijn er veel mama's vrij vandaag? Komt dat even goed uit met dat zonnetje. Het is echt warm al zeg... jeetje. Zit ook in n hempie. Ff paar wasjes gedaan, lekker buiten hangen.
O dat is rot poedel. Ik heb al n paar x gezegd dat ik blij ben nu met m'n veelal zittende werk. In de vakantie v Lapland met al dat lopen en gedoe echt veel last vd onderbuik gehad. Merk wel dat ik enorm veel moeite heb met drukte, alles tegelijk. En dan dingen onthouden. Trekt m'n brein niet meer haha. Heb in mei 2 weekjes vakantie.. moet wel echt zeggen dat ik daar naar uitkijk! Lekker met kamertje bezig. Qualitytime met de man.. vergeet ik echt soms.. straks echt met z'n 3en!! Nu nog even genieten van ons samen. Ik heb geen idee hoe t met m'n cystes is.. met de 8wkn echo zaten ze er nog, wel kleiner. Afgelopen keer niet naar gevraagd en ze heeft t ook niet bekeken. Vind met seks zo eng... dan kunnen ze knappen of je eierstok draaien.. Heb soms wel het idee dat ik de specifieke cyste pijn nog voel. Ene kant hopen dat je weer aan t werk kan, dan voel je je in ieder geval beter!! Mijn ervaring met arbo artsen is niet zo geweldig.. Die kerel heeft 3x uitgebreid zitten gapen toen ik in tranen aan het vertellen was dat ik overspannen was 2 jaar terug. (Heb er 3/4 jaar over gedaan om hier eindelijk voor uit te komen) Wat een eikel.
hier ook heerlijk in de zon ik werk niet op dit moment mijn man werkt 6 dagen in de week dus dat is voldoende voor ons als ons zoontje naar groep 1 gaat wil ik weer gaan werken nu zijn het nog halve dagen voor school plus hij heeft logopedie wil daar graag zelf bij zijn
Wij moeten wel 2 verdieners blijven. Werkte tot 2 jaar terug fulltime.. nu 31 uur. Of mijn man gaat n dag minder werken (papadag) of ik ga er 28 werken. Nog even de vraag hoe op dit verzoek gereageerd word op zijn werk, dat werkt zo goed als niemand parttime. 1 dag oppas van oma (mijn moeder) en dan dus nog 2 of 1,5dag naar de opvang. Hoe hebben jullie dit geregeld? Of hoe willen jullie het gaan regelen?
in het begin werkte we allebei toen paste oma vaak op en een tijdje naar een gastouder na de zomer vakantie zal me zoontje naar groep 1 gaan en dan wil ik na de bevalling weer gaan werken partime en dan zzullen ze ook bij oma zijn
Ik werk vanuit huis niet veel soms 1 dag en soms 2 als grafische vormgever. Daarnaast doe ik veel als influencer op instagram maar ik ben dus voornamelijk lekker thuis bij de kids. Het is financieel haalbaar maar denk als ik fulltime of 4 dagen zou werken dat we het een stuk ruimer hebben. Maar zo vinden we het ook prima! Moet zeggen dat we ook niet echt vakantie gangers zijn die all-in naar allerlei landen willen ofzo Op de camping in drenthe vinden we ook leuk en de kids ook! Als de kids straks allemaal op school zitten ga ik denk ik wel weer fulltime werken!
Alles goed! Twee dagen vooruit gezet! Dierendag (4 oktober) uitgerekend, dus we krijgen een aapje 🐒! Heeeeeel blij en opgelucht! X
Oke wel paniek nu hier... Net een mini bloedstolseltje bij het afvegen. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ben helemaal vd kaart!!
Heb spoednunmer gebeld.. ze was erg aardig. Ze denkt n vaatje.. en dat het bovenin de vagina iets is gaan stollen. Kwam vaker voor.. ze verwacht dat het hier bij blijft.. Als ik ongerust blijf kan ik morgenochtend bellen.. dan kan ik even komen. Ik hoop maar dat ze gelijk heeft... nou kan ik zo de nacht weer in. Moet morgen gewoon werken. Waarom nou weer, had al zo'n onzekere dag. Ze verwachtte niks geks gezien ik al 2 goeie echo's heb gehad. En toch stelt het me allemaal niet gerust.
Heb je ook buikpijn of is het alleen beetje bloed? Kan idd heel goed een vaatje zijn die dingen zijn zo dun.. en een beetje bloed lijkt al gauw veel.