1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Jaa ik vind het zelf ook erg spannend Wendy😃😃😃 alleen het wachten is zoooo slopennddd!!! Wij wonen in Almere maar om het geslacht te weten is die 30 min naar Utrecht zo gedaan😜😜

2. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    In Almere heb je toch ook echo bureaus?

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh goshh jeetje zo duur. Ja wij hebben echt een goede deal. We zitten er voor 1900 euro, maar vertrekken 3 juni. Enige nadeel van dat waterpark, het is zout water. Maar goed duikbrilletje en je mond dicht houden.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh gosh almere, hihi. Wij hebben er ruim 4 jaar gewoond, in poort. Als amsterdammers ons weg laten jagen, maar nu gelukkig al 9 maanden in Diemen. Is praktisch Amsterdam.
    En jazeker dat je 30 minuten rijden wel doet. En spannend hoor zo snel al!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Je had toch ook cystes? Kan zijn dat er daar wat van uit komt? Nou meis op hoop van zegen is alles gewoon goed.

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh toch zout water, had ik nog niet eens gezien. Is voor ons al een No-go. Ik kan daar niet goed tegen (krijg ook uitslag van de zee) en met die kleine van 3, weet ik zeker dat het de hele Tijd huilen wordt 😂

En ja wij zitten aan de schoolvakantie vast, dua betalen we altijd de hoofdprijs 😟

7. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Och heerlijk al die vakantieverhalen! Nog ruim 3 welen en dan gaan we de caravan ophalen, lekker 2 weken naar Frankrijk of waar t mooi weer is... sowieso lekker weg!

Leuk een geslachtsbepaling. Wel vroeg inderdaad! Spannend hoor! Veel plezier!

Appelsientje heel veel sterkte hoor! Hopelijk snel duidelijkheid. Heb wel meerdere verhalen in mijn omgeving die vaker wat bloed verloren en dat er dan niets aan de hand was. Maar beter even het zekere voor het onzekere!

Ik dacht laat ik eens even een buikfoto plaatsen. Nog steeds wel een darmenbuikje maar vind het nog beschaafd zo voor een derde spruit!

Bijgevoegde bestanden:

8. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    spannend zeg!! ik heb ook cyste heb vrijdag controle of hij er nog zit 🤗 ben langzaam aan 't werken terug dat gaat goed gelukkig.

curaçao klinkt als muziek in m'n oren heerlijk!! wij gaan naar Frankrijk en Spanje 3 volle weken weg met een peuter en een buik van 30 weken 🙈😅 lekker warm haha...

vannacht zo realistisch gedroomd dat ik een dochter kreeg toen ze haar op m'n borst legde kon ik het nog niet geloven dat ik een meisje had... ze rook zo heerlijk en ze had zoveel meer haartjes als haar broer 🙈!
    we waren nog aan 't twijfelen tussen 2 namen het was echt net echt haha....

volgende week vrijdag weten wij t hopelijk ook ben dan 13 weken en 3 dagen 🙈🙈

9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat leuk en snel al!
    Veel plezier met de geslachts echo
    Weet nog dat ik ook altijd zo hyper was voor die pret echo hahaha

Wat een weertje weer he!
    Echt genieten dit

Appelsientje succes!
    Denk ook dat het wel goed zit hoor maar snap je angst!

10. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou, ben ik weer.
    Alles is goed. Beeb was drukker dan ooit.
    Hartje klopte snel en krachtig.
    Ze meette 11+6 en weet dat ik 12+0 ben maar het klopte volgens haar gewoon die 12wkn. Verschil per dag was soms te verwaarlozen.
    Kon stolseltjes niet verklaren. 2 cystes zitten er nog.. precies op de plek waar ik soms pijn heb, dus dan weet ik iig ook wat dat is.
    Kon volgens naar geen bloedverlies veroorzaken.
    Wat het ook is.. het heeft niks met de baby te maken.
    Ging helemaal goedkomen.
    Heb beloofd ze met rust te laten en haha, werd direct afgestraft dat ik gewoon kon bellen en dit een kleine moeite was.
    Heb ze even beschuit met aardbeitjes en slagroom gebracht.
    Voel me zo'n miep.

11. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Appelsientje! Nu gaan genieten hoor!!

Suzanne92 hier ook nog eens 4 weken weg vanaf 28 wkn tot 32 weken. Ook naar de warmte dus zal wel veel met m'n voeten in t water te vinden zijn 😊

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gelukkig is alles goed! En nu niet meer zo stressen stresskip!

Oooh mooos heerlijk! Ons verlof valt ook in september en voor enkelen augustjs, dus dat is ook top. Ik neem vooraf nog 2,5 week vakantie, zodat ik nog 3 weken thuis ben, terwijl mijn meisje vakantie heeft. Dus zoals het er nu naar uit ziet ben ik van 12 augustus tot maart thuis!
    We overwegen eind augustus nog 2 weken naar frankrijk te rijden. Even kijken voor een leuke last minute op een camping. Maar we zullen zien.

En ja zout water is wat minder. Werk je in het onderwijs dat je vast zit aan vakanties?

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nee de oudste zit op school. Middelbare.

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat fijn Appelsientje!! Zie je, dat vinden ze echt niet erg hoor!!
    Nu ben je er de volgende keer misschien wat rustiger onder 😊

15. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    weetje al meer appelsientje

en wat is het toch heerlijk weer

vandaag mijn eerste aankoop gedaan een schattig dekentje
    & hydrofiele doekjes :D

Bijgevoegde bestanden:

16. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    oow lees het al wat goed appelsientje
    nu lekker ontspannen

17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik denk dat ik een of andere Ontspanningscursus moet gaan doen
    want tot zover vind ik er qua stress niks aan!
    Kwaaltjes amper, fluitend in vergelijking met de meesten zo te horen.
    Maar jeetje wat kost dit veel energie zulke dagen.
    Ben echt weer meer moe, maar dat zal vast de stress zijn.

Krijg net n Appje dat onze klusjesman volgende week zaterdag aan onze babykamer kast wil beginnen.

En n Appje dat m'n moedertje haar sleutelbeen op 2 plekken heeft gebroken vanmorgen, maar mij niet wilde storen terwijl ik in spanning zat. Gek moedertje. Gelukkig alle hulptroepen al ingeschakeld.

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Zo lading baby proof sushi onderweg voor straks..! Jammie.
    Laten we dan toch de 12 weken even vieren.

19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hè meiden!

Fijn dat alles goed is hier! Bij ons ook. Hier 10-30 juni vakantie willen een weekje weg op max 3 uur rijden maar liefst wel buitenland....

Maar ik zit er een beetje mee dat wij een moeizame, lichte slaper hebben.. hotel, bungalowritje met dunne muren wil gewoon niet... Ik heb een echt huisje nodig. Jullie nog goede ideeën? 😁

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Lieve dames, wat is er weer veel gekletst! Een paar dagen niet hier geweest en alweer 50 paginas erbij! Hihi! Ik heb een beetje teruggelezen en goede echos voorbij zien komen: gefeliciteerd!! Appelsientje vandaag spannend, maar fijn dat je zo snel terecht kon en daar moet je je ook niet dom over voelen. Die onzekerheid bij bloedverlies! Bah! Fijn dat alles goed was!
    Vanavond de eerste geslachtsbepaling al! Vroeg maar ook heel erg leuk! Spannend!

Hier vandaag de eerste echo! Uitgerekende datum blijft 1 oktober en de beeb was een flinke druktemaker. Keerde ons steeds de rug toe als ze de nekplooi zochten dus de echo duurde echt 45-60 minuten. Uiteindelijk lag de baby op z'n kop! De foto lukte ook al niet echt.. maar geniaal dat 'ie op de kop ligt! Hihi!
    Alles was goed! Twee armen, twee benen en ook het ruggetje en de belangrijkste organen al goed te zien. Zo leuk! ❤
    Mijn combinatietest gaf een risico van 1:20.000 voor alle trisomieën en beter kan niet dus ook dat was een hele opluchting!
    Nu wachten tot we op 10 mei de beeb weer mogen zien! Zin in!

Bekijk bijlage 529632

Deel Deze Pagina