Poolvos wat een mooie uitslag. Bij mij was de uitslag voor down 1:2550 en de andere 2 1:5000. Ook een mooie uitslag. Dus helemaal blij. Appelsientje, nu echt gaan genieten hoor. Niet te veel stressen. Fijn dat de kleine lekker aan het spartelen was. Rest heb ik wel gelezen, maar is niet heel veel blijven hangen. Sorry daarvoor. Gisteren weer een afspraak gehad bij de verloskundige. Bloedonderzoek was goed. Bloeddruk weer netjes. Mijn baarmoeder zit al wel hoog. Maar dat zat bij mijn oudste ook al snel hoog. Ook weer het hartje gehoord. Spruitje was lekker eigenwijs, zo van: jullie hebben het gehoord, ben er van tussen hihi We zijn er over eens dat we het uiteindelijk toch willen weten wat het wordt. We willen kijken om een pretecho te maken, samen met mijn jongens. Die zijn zo blij dat ze grote broer worden.
Haha dat is voor t geslacht, als t bruist zoals bier is het een jongen als het niets doet is het een meisje 🙈 haha kan eens proberen... op YouTube staan er veel filmpjes dat je dan je ochtend urine moet mengen met bakingsoda 🤗 dus ben benieuwd 😂
Oh wat fijn appelsientje dat alles goed is. Hopelijk nu wat meer genieten! Haha wow eigenwijsje nu al! Lange echo zeg, maar fijn dat alles goed lijkt, en super grappig ondersteboven! Volgens de Chineze kalender krijgen we dit keer een jongen. Bij m'n dochter klopte het toevallig wel. En m'n moeder deed zo'n test met naald en draad en daar kwam ook jongen uit. Ik word steeds meer nieuwsgierig, terwijl we toch het een verrassing wilden laten blijven... Ik twijfel! Zal morgen es bellen voor 20 weken echo afspraak... Sorry verder weinig onthouden... Owja wrom nuchter bloedprikken? Kijken ze dan verder naar iets? Ik hoefde dat niet.. Lekker eigenwijs dus al bj-lover.! Tot waar reikt je baarmoeder nu ongeveer?
Ik dacht iets van 2 of 3 vingers onder mijn navel. Op de een of andere manier kan ik dat niet bij mezelf voelen. Draag ook al een week of 4 geen gewone broek meer. Gisteren hebben we het wereldwijd bekend gemaakt met een leuk filmpje van mijn jongens. Ook op mijn werk verteld. Alleen maar leuke reacties. Vanmiddag zei mijn collega ineens, je ziet al wel een buikje hihi..
Wauw nu pas een echo poolvos? Gelukkig is alles goed en jeetje wat een druktemaker😂 Oh my baking soda test😂 Nou ben heel benieuwd! Appelsientje meis tis de eerste dan ben je wat banger en heb je teveel tijd om overal bij stil te staan. Hoort er allemaal bij. Tis lastig zeggen doe niet, maar hier hebben we allemaal paniekjes gehad met de eerste. En met de tweede denk aahja zien wel komt wel goed. Leuk met je jongens geslachtsecho. Ben heel benieuwd voor jullie! Modra ik heb geen idee, maar bovenin frankrijk aan de kust? En dan een eigen huisje huren? Wie weet slaapt de kleine wel goed door zoveel buitenlucht en andere omgeving. Me84 ik moest bloed prikken. Nou ze wilde nuchter, omdat ze een reden zoekt om een glucose test bij me te doen. Net zoals ze de combinatietest wilde en liefst ook de nipt. En de guo konden ze ook zelf wel doen, terwijl de afwijking van mijn dochter alleen door prenatale diagnostiek kan worden geverifieerd. Oh en ik moet ook met 24 weken in potje piesen bij haar, omdat ik op festivals en feesten wel is meer doe dan een borrel ....al met al was mijn eerste ontmoeting nog niet zo denderend😂😂😂
Nou dames nu snap ik waarom ik steeds hoofdpijn heb mijn bloeddruk is veel te laag dus verklaard ook wel dat ik af en toe duizelig ben en een.paracetamol niet werkt nu word mij geadviseert om elke 2 uur iets te eten ook omdat mijn bloedsuiker nuchter bij laag is ik geloof een 4,5 of 4,4 en dat is als ik het moet geloven vrij laag heb in mn vorige zwangerschap een suikertest ook moeten doen ( omdat dochter groots geschat werd ) en na het nemen van het drankje 2 uur later was hij niet erg hoog een 5.2 als ik me niet vergis ook nog laag *snik snik * moet ik nu aan de chips en chocolade ? Niet dat het een straf is maar zit ook veel vet in enz
Oh poedel dat is vervelend. Ik had ook een lage bloeddruk bij mijn zoon. At regelmatig zoute dropjes, dat werkte wel een beetje. Voor je suiker kan je dextro nemen toch? Dat krikt t vaak wel een beetje op. Had ik vaak standaard in m'n tas.
Het is wel vervelend ja nog meer dingen om rekening mee te houden maarja het is niet anders allea voor het goeie doel
ja 4,5 is wel laag ja miss kan je dextro kopen voor als je weer duizelig word 6 of 7 is wel goed me schoonmoeder heeft suiker ziekte en als die onder de 5 komt voelt ze zich ook heel slecht worden en neemt altijd een dextro soms heeft ze ook heel hoog 18
Oh jeetje nee ik kom amper boven de 5 en kan je vertellen dat drankje was heeeeeelllllll zoet gewoon om misselijk van te worden bah bah
WoW poolvos mooie echo! Kleine druktemaker.. bij ons lag het kindje ook nie goed.. duurde eeuwen! Appelsientje, wat een opluchting zeg !!! Pff.. eng altijd! Hier ben ik trouwens terug gezet naar 3 okt !
Ooh je krijgt dan hoofdpijn? Ik heb tot aan het avondeten hoofdpijn gehad, doordat ik na opstaan bijna 2u niet mocht eten. Heb zelden hoofdpijn. Wel vervelend poedel. Maar bedenk iedere 2u kan ook iets kleins zijn toch? Kan het ook fruitsuikers zijn?