Ik heb honger honger en nog eens honger niet gezond dit heb gewoon echt trek in iets vettigs gelukkig heb ik niks in huis van dat 😂😂
waauw gaaf hoor poedel! En ach als je er trek in hebt lekker eten toch! Ik zit momenteel aan mijn 3e blikje cola..normaal drik ik dat eigenlijk amper omdat mn tanden dat niet leuk vinden maar had er zo'n trek in @Mom2be ben ook benieuwd haha! @steken jaa hier ook soms zomaar uit het niets maar ook regelmatig had ik een onverwachte beweging maak Iemand al wat gekocht bij de mamamazzel dagen? Denk dat ik wat hydrofiele doeken bestel, die had ik de vorige steeds te kort Oh vandaag heb ik weer zo'n luie dag! Ontzettend moe en nergens zin in De kids zijn gelukkig heel lief aan het spelen en we gaan zo nog even een film kijken
Ik ben gisteravond bij de mama mazzeldagen geweest, heb alleen een broekje en een aankleedkussen gekocht haha. Had de hydrofiele doeken ook nog willen kopen maar vriendlief had het wel gehad. Ja die steken herken ik ook, vooral vandaag last van m'n onderbuik.
Heyy meiden❤️❤️❤️ Wij krijgen een meisjee💕💕💕💕💕 Helaas blijft papa echt de enige man in huis😂😂😂😂 Gisteren een hele leuke echo gehad alles is goed uitgelegd totdat ze op de echo een amnion streng heeft gezien...tijdens de echo zijn we daar niet stil bij gestaan. Toen we thuis kwamen ging ik dat googlen... slechte idee geweest maar goed je moet wel weten waar je aan toe bent...blijkt dat ons kindje daarin vast kan komen te zitten, met alle gevolgen van dien(natuurlijke ledematenamputatie of erger:/ daar wil ik eerlijk gezegd niet aan denken).we zaten best wel een beetje doorheen...we maakten ons doodzorgen voor de komende maanden...maar voor nu ligt ons prinsesje vrij en is ze prachtig net als haar grote zus💘 We hebben nu 7 april een echo staan bij de gyn...hopelijk is het weg en anders moeten we gewoon hoop houden dat dit onze meid niet in de weg zal lopen❤️🙏🏾 Dankjewel voor jullie lieve belanstelling☺️😘
Wat een prachtige echo! Jullie meisje is er goed voor gaan liggen in tegenstelling tot onze eigenwijze beeb! Haha! Gefeliciteerd!! Wel schrikken van de streng; maar we gaan van het allerbeste uit natuurlijk! Dat 'ie maar snel verdwijnt. Knuffels!!!
Ahhh gefeliciteerd met jullie prinsesje! En ik duim dat de streng snel weg gaat en dat alles goed komt
Wat leuk Mom2be!! Oefff dat is wel ff schrikken dan! Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord! 😳 Laten we maar hopen dat ie straks idd weg is!! Kan het zomaar weer verdwijnen dan?
Mom2be wat leukkkk ! Een meid erbij... En even schrikken als je dat leest.. miss bij de 20 weken echo nog even laten checken.. Hier bij de mazzeldagen geslaagd voor: Next2me bedje van chicco Meerijd/zit plankje voor Mn bugaboo Wipstoeltje
Wat leuk nog een meid erbij! arme papa krijgt het nog druk haha Wat naar van de streng, hopelijk heeft jullie er meisje er verder geen last van. En idd google is dan niet je grootste vriend kan je t beter vragen aan e gyn voor duidelijke uitleg ect
Gelukkig mom2be! Je maakte het wel even spannend! Maar heerlijk hoor een meid💝 Wel eng van die streng maar laten wr hopen dat ze er geen last van krijgt! Wauw flink gescoord MMD! Leuk!
Hele mooie echo 😍!! Ik ga heeeeel hard duimen voor je; dat de streng maar snel mag verdwijnen!