1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Als jullie de baby lijken te voelen ter hoogte van waar is dat? Ik heb sterk het gevoel sinds een week af en toe wat te voelen. Dit is ongeveer 4 cm onder mijn navel zo'n 2 cm boven mijn schaamhaar lijn. De baby is nu zo'n 6 cm, de plek lijkt mij wel te kunnen. Ik heb het gevraagd aan een vriendin die nu 15 weken zwanger is van haar tweede kindje en zij zei dat het goed kan zijn dat het de baby is. Het is dus onze eerste dus ik heb geen ervaring. Heel benieuwd naar hoe het bij jullie is.

2. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    wat leuk dat jullie de baby voelen '
    ik voel echt helemaal niks

3. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    krijg ik net een appje van een vriendin dat ze er net is achter gekomen dat ze ook zwanger was
    moet het ff delen met jullie ben zo blij voor ze
    3 jaar terug kregen ze een zoontje die is een maand later overleden
    vorige jaar kregen ze een dochter 2 weken na de geboorte ook overleden allebij hart afwijking
    en 3 maand terug zwanger missed abortion met 12 weken
    dus ik gun het ze zo ook al is het weer spannende periode

4. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Heel grappig! Dat droom ik best vaak, dat het dan in de auto gebeurd of toch thuis en m'n vent helemaal verbaasd hahah

5. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ah wat fijn voor je vriendin dat ze weer zwanger is!

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat een super nieuws zeg!

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    T voelt bij mij als een soort vlinder? Kriebels! Zo gek haha
    Iets onder mijn navel heb ik het idee

8. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL

Jeetje hoeveel pech kan een mens hebben hopelijk gaat het nu allemaal wel goed of ver is ze ?

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat ongelofelijk heftig amch! Jeetje ik vind zwanger zijn en weer een kind krijgen niet makkelijk , moet je nagaan voor hen😓 Jeetje hoop voor ze dat het geluk nu aan hun zijde staat!
    Zijn zij beide erfelijk belast? Is kans op herhaling groot?

Nou yoshi dat is super vroeg voor een eerste maar het bestaat.
    Hier zat ik vanavond op de bank, dacht huh leek wel een schop. Waren me darmen uiteraard. Maar later voelde ik een paar gekriebel. Geen idee of het nog steeds me darmen waren. Wachten rustig af😊

10. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik ook niet hoor amch...
    Verloskundige zei bij een eerste kan het wel bij 20wkn pas
    zo zijn. Dat duurt dus nog even. Helaas.

Weer een latertje vanavond.
    Net in bed.. normaal red ik 22u amper.
    Morgen helemaal NIKS... ja huishouden.. dat is allenaal blijven liggen.
    Die man van mij gaat maar mooi even helpen.
    Heb de pap echt op zeg.

Ik mag ook steeds meer bij de buikjes :D
    Vind best oncomfortabel voelen eigenlijk..
    Dat zeurende maar miss is dat m'n blaasontsteking.
    M'n super platte buik is wel verdwenen nu, zegt ze blij..
    hoop dat ik m ooit wel weer terug krijg haha.

11. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeetje amch...
    wat een kracht hebben ze dat ze het telkens weer aandurven!!
    En wat verschrikkelijk dat ze zoveel ellende hebben moeten meemaken.
    Super dat ze weer zwanger is!!!

12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Pfff hier weer wakker ..... zomaar midden in de nacht appelsientje als zwanger bent en blaasontsteking hebt dan heb je juist geen pijn bij het plassen dus pas er wel goed op , Anders gewoon even je urine weg brengen ff checken is zo gedaan ! Een zeurende buik kan ook goed komen van de groei vooral als je een eerste x zwanger bent je kind groeit nu mega snel dus je baarmoeder ook

13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal Amch.. ik ga heel hard voor ze duimen 🍀!

Iedereen bedankt voor de tips m.b.t. de plotselinge watervrees van m'n dochtertje. Veel geduld en alles weer stapje voor stapje opbouwen gaan we proberen.

14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan ik me helemaal voorstellen dat het daar bij haar waarschijnlijk mee te maken heeft. Fijn om te horen dat ze zwemmen heerlijk vindt!

15. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Dromen jullie ook zoveel? Hier vannacht gedroomd dat ik de baby weer kon voelen, maar misschien was het wel echt en heb ik eromheen gedroomd.
    Ik weet niet meer wie het vroeg maar als ik ietsvoek bewegen dan lijkt het een soort vlinderachtig gevoel een klein stukje boven m'n schaambeen. Soort ter hoogte van m'n blaas.

Mijn buikje is de afgelopen weken amper gegroeid. Vind dat wel fijn. Hoe langer geen buik des te meer bewegingsvrijheid! Je kunt bij mij echt nog niet echt zien dat ik zwanger ben. Heb nu eerder een buikje van teveel gegeten. Normaal was ik ook plat en nu net een beetje buik.

Wat heftig amch van je vriendin! Wel mooi dat ze weer zwanger zijn!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh vet chill moos dat je buik nog niet zo hard gaat! Ik vrees er weer voor hoor. Tot 33 weken had ik een mooie bolle buik daarna werd het een skippybal!

Dromen zo nu en dan.

Nyna succes zal vast goed komen met mooi weer en een badje in de tuin. En met mijn dochter ook. Ze moet wel, want over een maand gaat ze op zwemles🙈 Zal wel dik jaar duren voordat die der A heeft.

Wat hinderlijk poedel. Hier wel 1/2x plassen in de nacht. Maar mijn dochter word nu ook weer eens per nacht wakker🙄 Ze heeft het koud of moet plassen. Aahja wennen we er maar alvast aan🙈

17. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaadst plassen is echt hinderlijk zeg
    Moet zeker 2x per nacht soms 3/4x
    Overdag moet ik ineens ook een stuk vaker🙄

18. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ik drink na 20.30 uur/21.00 uur niks meer. Gelukkig hoef ik dan pas om 6.00 uur te plassen. Ik moet heel mijn leven al 's nachts plassen dus op zich ben ik er wel aan gewend. Het zal de komende maanden wel wat meer worden maar goed, hoort er allemaal bij...

19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wat een verdriet amch.. hoop heel erg voor hen dat dit kindje bij hen blijft.

Ik moet ook vaker nog plassen dromen doe ik altijd veel. Hier ook niet echt een zwangerschapsbuik, net als jij Moos alsof ik wat teveel eet haha. Draag nog gewone kleding. Dragen jullie al Positiekleding?

Ik denk soms de baby ook te voelen maar ik weet t niet!

Wbt werk ga ik m'n best doen ik wil t graag afmaken. Vorige x tot 30 weken fulltime gewerkt erna halve dagen omdat ik harde buiken kreeg die lang aanhielden.
    Maar nu werk ik 24uur dus is wel weer anders.

Wij hebben een weekje vakantie geboekt. We hebben een appartement in Duitsland bij een vakantieboerderij. :D erg benieuwd! Mijn zoon vindt dieren geweldig en ik ook haha.

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Even snel tussnedoor: ik stond net muffins te bakken en vroeg me af wie het ook alweer over die baking-soda test had? Heeft iemand dat nog geprobeerd?
    Het lijkt mij heel leuk om te testen of 't klopt! Dus mijn poging is gedaan en als we de test mogen geloven krijgen we een jongen!
    Hihi! Over 5 weken zullen we het weten!

Deel Deze Pagina