O meis wat ontzettend vervelend ! Miss kan je halve dagen werken dat dat miss scheelt? Ik zou idd even overleggen met de vk wat je het beste kunt doen die heeft vast wat advies voor je ! Ik zou wel gelijk bellen voordat je er helemaal door zit
Ik voel me z'n slappe zak dan he.. en dat bedoel ik niet vervelend naar wie er thuis zitten hoor!! Echt niet. Maar ik heb n erg klein team en 1 directe collega waarvan ik de reactie al kan raden. Waarom lukt alles nou niet.. waarom voel ik me nou zo.. word er zo verdrietig van! Ik moet nog voor de nipt bellen.. miss dat ik even voor een gesprekje kan lomen vd week. Krijg toch signalen van omgeving.. en merk zelf duidelijk dat ik beter nu actie kan ondernemen dan wanneer alles verder uit de hand loopt.
Appelsientje, wat naar dat je je zo voelt. Ik zou zeker aankaarten bij je vk voordat het helemaal verergert.
je kan het zeker beter aankaarten ik spreek je al een beetje op het forum vanaf dat we 6 weken waren ongeveer en toen waren we al onzeker alleen zie het bij jou nu wel erger worden en je kan het beter nu een stapje voor zijn voordat je in een depressie raakt niet goed voor de baby en niet goed voor jou
gister avond lag ik in bed dacht ga even voelen heb me hand echt zeker 20 min op me buik gehouden onder me navel en toen voelde ik allemaal plopjes was zo mooi ben weer helemaal in love hahaha
Als je van dit al van de rel bent, hoe ga je het straks doen met een kleintje? Echt meis relax. Ga hulp zoeken, vraag voor nu 25% uwv of taalverlichting aan en ga iets van yoga of zwangerschapscursus doen. Spreek met vriendinnen af en familie af. Ga leuke dingen doen met je vent. Echt ik heb mezelf praktisch in de prullenbak gegooid na mijn 20 weken echo, maar heb van 1 ding geleerd van me zielig, onzeker en verdrietig voelen, ben ik niet beter geworden. Heb wel gewoon 75% gewerkt na de 20 weken echo. Psychisch was ik een wrak, maar fysiek niet. Alleen bezig blijven, gaf mij wel houvast. Alleen kan ik je wel adviseren wat taken af te vloeien, want achteraf deed ik teveel voor 75% dat ik er was. Ik heb door dit wel geleerd, dat alles wat mij erna ook nog is overkomen, niet makkelijk was, maar mezelf verdrinken in zorgen en verdriet, maakte het alleen maar erger. Maar hier idem struggle ik nog dagelijks met mijn balans vinden! Je zal zelf die knop moeten vinden. Maar adem in, voel en denk goed na.
Ja ik probeer ook echt relax! Kan alleen soms relaxen en mezelf toespreken wat ik wil. Ik ken dit niet. En t bevalt me niks!! Soms neemt het zo de overhand zoals gister dat ik echt breek en dan merk ik hoe moe ik ben in m'n hoofd!! Dat constante gepieker en gestress. In functionrrr er nu gewoon minder door. Gadverdamme. En als dat allemaal die klote hormonen is.. dan moet ik nog even. Ik laat echt steken vallen op werk en thuis. En alles wat ik moet doen en wat me gevraagd word is teveel, schiet ik in de stress en denk laat me met rust. Heb ze zonet gebeld, word vanmiddag terug gebeld. Ik weet dat psychische klachten bij de zwangerschap n beetje een ondergeschoven kindje is en veel aan stemmingen erbij hoort. Maar wanneer hoort het er niet meer bij? Hoor het straks wel.. Op werk zien ze me al aankomen.. probleem v in de zorg werken is dat veel 'herkent' word maar personeel uit de zorg moet zich dan niet aanstellen.
ik snap je helemaal hoor alleen begint het nu de overhand te nemen en goed dat je hebt gebeld je kan er beter vroeg bij wezen en je voelt het zelf ook heel goed dus heel goed want je moet nog een hele zwangerschap miss moet je op zwangerschap yoga iets om je te kunnen ontspannen want met je kindje zit alles goed
Probeer dan te reduceren wat je moet en wat lukt dat lukt en wat niet lukt, is jammer! Tis echt een mindset omzetten. Maar dat is heel lastig. Ik ben er ook nog totaal niet goed in, maar om jzelf te helpen, zal je nu wel moeten. En ja in de zorg voel je dat je collega's de dupe zijn als jij uitvalt. Is hier idem, maar heb hier mijn collega's al gezegd. Ik heb de vorige zwangerschap alles gedaan voor de groep en dat team, want ze hadden het al zwaar. Dit keer kies ik voor mezelf. Zij weten wat ik allemaal al heb meegemaakt met mijn dochter, traject en de weg naar deze. Mijn vorige team waren egoïsten (gaven niks terug) en dit team wil dat ik nu de egoïst ben, niet om hen te steken, maar een keer te doen wat moet en dat is voor mezelf zorgen en een keer een fijne zwangerschap te hebben. Wees open en eerlijk naar je collega's. Sommigen zullen het niet leuk vinden, maar dat is hun probleem. Je doet wat je kan en wat je niet kan, lang leve het uwv. Maar ik adviseer jou ga niet thuis zitten, want jij vreet jezelf helemaal op. Kijk naar wat nog wel kan. Je doet deze zwangerschap 1x en je baby heeft er ook niks aan als jij straks een pnd heb. Ik neem mezelf nu even als voorbeeld, zodat je weet dat links of rechtsom het komt altijd wel weer goed. Je leert overal van.
Hier voelde ik mijn dochtertje met (dacht ik) 18 wkn. Placenta lag er deels voor. Nu heb ik de baby vorige week voor het eerst goed gevoeld! Zo leuk 😍!
Thanx.. Ik modder altijd te lang door.. nu maar eens niet doen. Thuiszitten is zeker niet m'n streven! te veel tijd om na te denken. Maar dit tempo op werk lukt ook niet.. ik ga straks overleggen met de vlk wat zij ervan denkt.. ik wil niet dat het teveel uit de hand loopt. En ik geloof dat ik dan nu moet ingrijpen. Dank voor jullie steun en advies!! Soms heb je even een zetje nodig.
Ooh nyna ook al, kan niet wachten. Dacht van de week wat te voelen, maar twijfel nu weer. Voel je nu dagelijks wat? Appelsientje heb je geen arbo arts met wie je in gesprek kan?
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 29 SEPTEMBER ♡ FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 4 OKTOBER ♡ MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MARIAMZ - ?? jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (2) | Verrassing (7) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 7 april Ladylola 13 weken echo 7 april Suzanne92 geslachtsbepaling 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 14 april Foeke, 16 weken afspraak 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 24 april kristelo 16w echo 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87 20 weken echo 20 mei kristelo 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★ __________
hey meiden, ik krijg de lijst niet goed met de kleurtjes.. maar hier ff aangepast qua datum en afspraak. ik ehb met 16 weken een afspraak maar is zonder echo. hebben jullie dat ook? ben even heel erg afwezig geweest qua kletsen: heb wel vaak alles meegelezen. dus ben wel ongeveer op de hoogte! @appelsientje.. ik lees vaak onzekere berichten van je.. lijkt me zwaar voor je. ik zou zeker aan de bel trekken, misschien komt het door hormonen, maar dan nog, ook jij verdient het om lekker te genieten van je zwangerschap! Ik ben zelf over het algemeen niet heel onzeker geweest, en nog steeds niet, ondanks miskraam in het verleden. Deze voelt echt anders, veel zieker vooral Ik ben nog steeds (!) misselijk, met 14.5 week nu.. moest afbouwen met emesafene van de arts maar dat lukt nog niet zo goed. nouja.. ik hoop gewoon dat het snel wel echt beter gaat. daarnaast ben ik echt heel ziek geweest afgelopen week, super veel hoesten en verkouden en verhoging. tijdens het hoesten ook echt buik/bandenpijn. en over dat laatste heb ik een vraag.. het hoesten is bijna over maar de pijn in mn buik blijft. gister zelfs echt krampachtig, maar misschien was het ook stoelgang.. dat kan natuurlijk ook nog. Vannacht droomde ik echt dat ik buikpijn had, dus geen idee of dat echt zo was. werd voor het eerst wel weer echt ff down wakker, ik zou graag willen weten of alles goed is met het kindje. de zeurende pijn blijft. maar ook alleen dat, geen gekke andere alamerende dingen. de verloskundige bellen lijkt me overdreven, maar ik hoor toch graag van jullie! Liefs!
Oja, en ik heb achter mijn naam nog steeds 'meisje/jongen/verrassing' want we zijn er nog steeds niet over uit of we het willen weten ach.. we hebben nog even..