Pfff de verbouwing is hier van start gegaan ! Ombouw openhaard een stuk gesloopt en tv kast en speelgoedkist de kamer uit stukken behang al weg vrijdag de openslaande deuren jeetje wat zie ik er tegenop vandaag behoorlijk wat last van mijn buik lijkt groei te zijn en mijn banden man man die doen ook zeer is niet zo gek kindje groeit nu mega hard nu
Foeke heb je het al lang ? Want als je het een paar dagen wel en een paar dagen niet hebt dan is het net zoals bij mij de groei van je baarmoeder en je banden die oprekken als dat niet het geval is zou ik miss even checken op een blaasontsteking dat word tijdens de zwangerschap gekenmerkt door buikpijn en GEEN pijn bij het plassen
Pas bij ziekmelding.. alles extern bij ons en lastig omdat ze z'n kleine setting hebben hier. Net open kaart gespeeld met m'n baas.. die lief en meegaand is maar op de verkeerde manier, van handje vastpakken en de vaderrol over willen nemen. (Ja klein team.. autistische man..zonder sociaal leven) Helpt ook allemaal niet mee. Moest hem bij n inzinking gewoon aanspreken of bellen. Allemaal goed bedoelt.. maar te creapy, als je geen grens trekt staat ie er straks bij met de 20wkn echo. Het enige wat prettig is dat ie iig weet hoe het ervoor staat. Ik zit te kijken voor cursussen oid... wilde zwangerfit doen maar iets qua ontspanning lijkt me beter.. zijn er dames die tips hebben? Of wat doen jullie om te ontspannen?
Ik heb soms ook dagen zeurende pijn.. Dan weer niet of amper.. dan weer wel. Twijfelde ook aan een blaasontsteking.. veel gedronken! Ene keer denk ik ja ! Het is over.. dag erna is het er weer dus denk toch de groei. Krampen heb k niet .
Appelsientje goed van je dat je aan de belt trekt!! Super goed van je! Is niet altijd makkelijk😊 Hier net echo gehad bij de gyn voor m'n cyste. Cyste is kleiner geworden, over 4 weken nog 1x terug. Hoefde eigenlijk niet, maar omdat ik aangaf dat de eerst volgende echo pas weer met 20 weken is heeft ze er toch nog 1 tussen door ingepland. Helaas geen Nub gezien 😞 De kleine was druk aan t spartelen, en wilde niet mooi op de foto 😂 Dus echt nog 2 weken wachten.. pfff.. Haha.. Placenta ligt deze keer achter, dus dat is wel fijn. Ze vroeg al of ik de kleine al eens voelde, ze zei al dat het wel vroeg is, maar zeker niet onmogelijk. En toen ik hoorde dat de placenta dit keer achter ligt, zou het dus best kunnen dat wat ik voel soms toch de kleine al kan zijn 😊
Ik probeer eens per week yin yoga te doen, maar tis eerder eens per 2 weken. Geven ze bij mijn op de sportschool. Yin yoga is lekker heerlijk zen😊 Vervelend van je autistische baas, maar wel fijn dat hij inlevend is! Dagelijks al nyna? Voel je dan gefladder? Of echt plopjes. Kannje je niet voorstellen he zo'n kleine hummeltje ter grootte van een kiwi. Oh verbouwing poedel? Wat voor? Je kann altijd bellen voor overleg he Foeke. De lijst moet nog even worden aangepast.
Heb iets gevonden, zwangerschaps haptonomie of zoiets. Alle vragen die er gesteld worden over spanning etc kan ik met ja beantwoorden. Ga eens even informeren!! (Wel erg duur!! 60 per keer pff) Ook gemeld bij de huisarts voor gesprekken daar met psychisch verpleegkundige. Alles z'n beetje ingezet.. dat voelt al goed!
Woehoe alles is goed met de kleine! Ze wilde geen uitspraak doen over geslacht, kleine was ook wel erg druk. Misschien jullie een idee? Ik plaats hem ook in het nub forum. Placenta ligt hier grotendeels voor maar ze gaf aan dat dat niet veel hoefde te betekenen omdat er erg slank ben? Nja ik wacht het rustig af. Ben helemaal in de wolken. Ik las dat iemand zijn cystes kleiner zijn geworden, super nieuws zeg! Appelsientje kop op, het komt vast goed en inderdaad misschien is z'n cursus iets voor je
wat goed dat je alles hebt ingezet hopelijk gaat het je snel veel rust bieden en je hebt nu een hou vast waar je nu mee kan praten als je ergens mee zit en kan je snel gaan genieten van julle wondertje
Wat goed dat je doorgepakt hebt! Sterkte en ik hoop echt dat je binnenkort lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap 🍀😘!
Wat fijn! Mooie echo!! Ik ben totaal geen nub kenner, maar als ik moet gokken, dan gok ik op een jongetje!
O wow! Weer een mooie echo erbij! Leuk en gefeliciteerd! Lekker van genieten! Appelsientje: wat rot dat je je zo voelt en lastig dat je niet écht hulp krijgt van je baas. Persoonlijk zou ik erop staan dat je in kontakt komt met de Arbo: dat is je recht.. en als je daarvoor "ziek" moet zijn, dan zou ik me gewoon 25% ziek melden alleen al daarvoor. Zet 'm op en kies voor jezelf. Niemand heeft er wat aan als je straks 100% uitvalt. Zowel jij als de baby, als je collegas en baas niet. @iedereen die de baby kan voelen. Wow!! Jaloers! Hier nog helemaal niks; maar 't is de eerste, de placenta ligt aan de voorkant én ik ben zelf wat steviger. Alles in 't nadeel wat baby voelen betreft. We hebben geduld..
Ik heb m gehoord!! Het hartje! Binnen 5 sec hoppa daar zat ie. Wat n geweldig ding die angelsound !!! Nog even m'n eigen gezocht om te vergelijken en zeker te weten. Best links in m'n onderbuik was ie te horen. Wil het niet te vaak doen maar jeetje het mooist geluid vd wereld!