1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw

Dank je wel dat stelt me alweer beetje gerust!

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Hihi ja! Bij de echo maken ze soms gebruik van dat duwen om de beeb in de juiste houding te krijgen. Niet erg voor die 2-5x per zwangerschap, en in zeldzame gevallen misschien een keertje meer.. maar iedere dag duwen met een doppler zou wel stress opleveren. Maar als je dus niet eens hoeft te duwen hoef je niet zo bang te zijn dat t kwaad kan. Zeker niet als je elke dag kort luistert.. ik denk niet dat er studies zijn waar ze babytjes uuurenlang aan doppler bloodstellen, hihi. Maar gewoon normaal gebruik geeft echt geen problemen!

3. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik heb ook gelezen dat het nooit is bewezen dat het kwaad kan
    het is meer de stress dat kan opleveren als je het hartje niet kan vinden en niet weet of de hartslag goed is

4. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ja hier ook veel onderbuikpijn, soort beurs gevoel van binnen. Nirt echt prettig maar goed. We doen maar gewoon rustig aan ☺️

5. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Ik heb ook buik klachten met momenten. Stekende pijn bij mijn liezen en de andere pijn die ik heb lijkt me echt de groei van mijn baarmoeder. Super gek want je maakt iets voor het eerst mee en toch zeg ik alsof ik dokter ben tegen mijn man dat ik mijn baarmoeder voel groeien en dat het geen prettig gevoel is. Ik vroeg het geloof ik al eerder vandaag maar niemand antwoorden, ik had in het begin van de zwangerschap pijn aan mijn baarmoedermond. Stekende pijn Althans ik weet bijna zeker dat het daar is. Nu heb ik het ineens weer. Wel een stuk minder erg als toen. Herkent iemand dit?

6. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Nee herken het niet alleen heel af en toe steken in mijn vagina maar dat was vooral eerder in de zwangerschap. Echt alsof er even een mes in ging.

7. Yoshineus

Ik denk toch dat dat het zelfde is. De pijn bij mij is ook een scherpe steek in mijn vagina. Inderdaad in de eerste weken van de zwangerschap had ik het best erg. Sinds vandaag voel ik het af en toe weer. Maak me verder geen zorgen hoor. Maar was wel benieuwd wie dit herkend.

8. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik heb soms wel menstruatie achtige zeurende pijn met vlagen

en steken als ik verkeerde beweging maak of moet niesen of ineens opsta zo felle steek

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Heb het deze zwangerschap nog niet gehad die steken in de vorige wel het geen fijne steken idd zoals hierboven gezegd word alsof er een mes in gestoken word aan het begin had ik ze en aan t einde van de zwangerschap het zal wel alles met hormonen te maken hebben

Ik ben weer eens wakker heel fijn het begint wel op te breken

10. Yoshineus

Klopt poedel het zijn erg felle pijnlijke steken. Wat vervelend dat je weer wakker bent. Ik heb vannacht best goed door geslapen eindelijk. Werd wel voor de duizendste keer met knallende koppijn wakker ook erg misselijk blehh. Ik ga vanmiddag naar de chiropractor daar heb ik normaal altijd baat bij hopelijk kan hij wat aan mijn nek, schouder en hoofdpijn klachten doen. Ik hoop dat we beide snel onze slaap terug krijgen want bij mij is het ook al bijna 9 weken ellende. Dit breekt een mens helemaal op.

11. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat balen van de slapeloze nachten dames.

Hier vannacht ook slecht geslapen. Enorme pijn in mijn buik (mijn darmen), maar ik kan niet naar het toilet. Heel irritant. Zit al aan de gedroogde pruimen, roosvicee laxo en nu ook maar lactulosesiroop siroop genomen. Hopelijk raak ik het vandaag een beetje kwijt.

Verder hier genieten van de plopjes. Aleen gisteravond had ik ineens een harder plopje. Sch4ok er zelf een beetje van. Had gelijk zoiets van wow, rustig aan...hihi.... vriendlief zat me aan te kijken van wat doe jij nou?

12. Yoshineus

Wauw wat bijzonder BJlover! Hopelijk kan je snel naar de wc. Dat doet inderdaad erg veel pijn. Ik heb het al vanaf dat ik geboren ben. Nu tijdens de zwangerschap is het erg afwisselend, de ene keer krampen en dan blijf ik gaan en de andere keer zo hard als een baksteen.

13. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik heb ook al vanaf mijn geboorte problemen met mijn stoelgang. Net als jij. Ene keer gaat het hier ook goed en de andere keer is het weer mis

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa leuk hè! Ik voel de been ook zo met die plopjes
    Vooral als ik in bed lig!

Ik zit ook weer verstopt grrr ene keer gaat t even goed en daarna weer niet.

Jeej 14 weken vandaag 👌🏻

15. Hoi allemaal, mag ik ook aanschuiven op de lijst? Ik ben uitgerekend op 8 oktober en ik ben 44 jaar. Wij zijn zwanger geworden middels eiceldonatie via een lieve vriendin.
    Sinds 2000 ben ik gestopt met de pil en af en aan hebben we via de medische molen geprobeerd om zwanger te worden. Nu dan op de valreep mogen we toch genieten van dit wonder.

16. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Vind zo gek.. ik kan gewoon poepen.
    Of Nouja.. ik krijg niet echt de aandrang..
    Maar als ik er even voor ga zitten en goed achterover leun
    tegen de achterkant dan gaat het best goed!
    Tip kreeg ik vd osteopaat. Dan komt de boel er makkelijker uit ;)
    Qua tijd geen touw aan vast te knopen.

17. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wauw wat bijzonder! Wat een weg hebben jullie afgelegd.
    Gefeliciteerd met jullie wondertje!

18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow!! Wat een lange weg hebben jullie moeten afleggen, maar waanzinnig welkom en van harte gefeliciteerd!!
    Geniet er maar van! Het is oktober voordat we het weten ;)

19. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wauw, wat een lange weg hebben jullie al afgelegd. Gefeliciteerd met dit wondertje.

20. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Misschien ook maar proberen. En consequenter die gedroogde pruimen eten.
    Als ik 's morgens 2 eet, met rossvicee laxo, gaat het redelijk goed

Deel Deze Pagina