O super dank voor de uitleg! Duidelijk..! Heb zojuist met mijn man over gehad en we hebben besloten de nevenbevindingen niet te willen weten. Meer onzekerheid niet nodig.. En als met z'n uitslag niemand je ook fatsoenlijk uitleg kan geven van evt gevolgen en of die er zijn, blijf je tot de bevalling in onzekerheid. Lijkt me dus niet op schieten inderdaad.. Nogmaals dank.
goeie beslissing als je de uitslag hebt van de nipt kan je lekker gaan genieten 20 weken echo heb je ook nog bekijken ze ook alles goed en tot na de bevalling blijft het toch allemaal een spannende periode dus lekker er het beste van maken en straks genieten van het getrappel en alle leuke aankopen die je straks mag gaan doen
Wauw marlene welkom en gefeliciteerd!! Wat ongelooflijk bijzonder zeg!! Wauw Hier ook echt overduidelijk nu de kriebels en plopjes, heerlijk ❤! Haha ik heb juist lichte voorkeur voor een meisje omdat iik al een meisje heb en zelfde denk als jij.. Er kan toch niets leuker zijn als Dat!? Haha En scheelt toch weer veel aankopen ook. 😜 Maar ook wij weten dat pas rond eind september... Steken down under herken ik niet... Voel m'n banden af en toe wel trekken maar verder weinig last
Ik heb nog helemaal geen voorgevoel 💙💗! Mijn man denkt dat we een meisje krijgen. Familie en vrienden zijn verder heel wisselend qua voorspellingen.. Haha! Ben benieuwd! Lijkt me allebei erg leuk😍!
Ben benieuwd! Hier ook wel wisselend al denken de meeste een jongen in onze directe omgeving. We zullen het zien!
Hahahhahah! Ik lees dit nu pas. Hilarisch 😂! Eigenlijk moet je al zijn geniale uitspraken gaan opschrijven!
Goeiemorgen ! Vannacht er maar 1x uitgehoeven en eindelijk is lekker kunnen slapen morgen 13 weken whoehoe volgende week alweer naar de vk en dan 6 weekjes dan de 20 weken echo kijk er naar uit
Hier denkt iedereen meisje, behalve 1 collega en mijn vriend zelf. Maar dat komt denk meer omdat ie t idee heeft dat ie alleen maar jongens kan maken 😂 Vandaag nog werken tot 21.00 uur en dan weekend! 😊
Net weer roze slijm.. weetje niet eens zo zeer paniek meer na n paar keer.. maar ik word er gewoon n beetje pissig van! Zit n paar dagen tussen en dan is het alweer zonder enige aanleiding. Wat is dat nou voor onzin.
Ik breek ff in: Proficiat Appelsientje!!!!! Jeej! Al 13 weken ondertussen, super dat je terug zwanger bent. Xx
Och jeetje ! Wat leuk!! Dankje! Ik dacht gister nog kan met jou niet lang meer duren! Wat spannend!! Geniet ervan samen!!
Bij is het ook mega gevoelig er hoeft maar iets te gebeuren en er springt een vaatje maak me er niet echt meer zorgen om maar vervelend is het wel en waarom dan he ?
Seks durf ik niet eens meer nu met dat bloedverlies! We friemelen maar wat.. beetje lullig.. (Nouja niet dus) maar beleef er geen lol aan zo! Ik kan goed poepen..elke dag. Maar verlies na ontlasting wel meer afscheiding.. alsof de ontlasting ervoor zorgt dat er meer mee komt.. wat n gezeur.. Als ik dan zwaar til en veel loop en haast denk k nou.. Nu zou er wel weer wat komen en dan gebeurd er niks. Verlies jij vaak wat dan? Begin me af te vragen of het aan de placenta ligt.. Geen idee waar die zit.. misschien laag? Waarom begint t anders ineens na 12wkn??
Kan hoor! Die van mijn dochger lag aan de voorkant,voor de uitgang Bij t minst geringste sprong er een mini vaatje. Rond 28w zwangerschap schoof hij voor de uitgang weg
Nog 2 meisjes erbij zie ik, leuk hoor! @Marlene gefeliciteerd!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap . Plopjes: Hier ook al af en toe!! Zo leuk Buikpijn: Alleen af en toe wat steken aan de rechterkant, had ik met vorige zwangerschap ook, kan me namelijk herinneren dat ik dat toen Gegoogeld had
Kan idd dat je placenta nog wat laag ligt had ik bij mn vorige zwangerschap toen had ik ineens met 22 weken een behoorlijk beetje bloed zelfs naar t ziekenhuis gestuurd en naar mn cervix gekeken die was nog lang 3.1 cm dus niks aan de hand met 26 weken ging hij bij mij wat om hoog helemaal geen bloed meet gehad ! Ik verlies minimaal 1x in de week een klein beetje roze vooral als mn ontlasting niet lekker gaat , ik denk in ieder geval niet dat er wat met je kindje is appelsientje en als je je zorgen maakt moet je gewoon je vk bellen dat je na willen laten kijken waar het bloed vandaan komt