Oh en dames heb gisteren voor t eerst de beeb gevoelt ik was aan de wandel geweest en ging daarna rustig zitten en jawel hoor voelde wat tegen mn buikwand
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 4 OKTOBER ♡ MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marlene1 - 44 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MARIAMZ - ?? jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (3) | Verrassing (7) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 7 april Ladylola 13 weken echo 7 april Suzanne92 geslachtsbepaling 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 18 april Luna30 Controle vk (16 wk) 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 24 april kristelo 16w echo 9 mei Luna30 "20 weken" echo (met 19 wk) 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 11 mei Luna30 controle vk 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87 20 weken echo 20 mei kristelo 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★
Nou moest toevallig half 2 de nipt papieren ophalen.. Net daarvoor dus weer n stolseltje.. heel raar dikkig wit/gelig ding met dus rode sliertjes erin. Ja vieze praat.. het ging nogal moeizaam met de papieren (allemaal nieuw nog..) Dus moest wachten.. zei ze nou als je toch moet wachten zullen we even hartje luisteren? Ik denk nou ik zeg geen nee! Toen ik daar lag direct maar aangekaart v het herhaaldelijk bloedverlies.. Baby doet t goed, hartje klopte perfect! Het ligt aan mij werd er gezegd.. Als het echt vaak blijft dan word er verder gekeken evt door een gyn. Omdat het 'niet hoort' maar toch wel erg vaak voorkomt. Bij 20wkn konden ze de placenta pas goed beoordelen zei ze.. dat kon idd ook de boosdoener zijn. Maar daar zat nu nog (zoals jullie al aangeven) nog beweging in. Ik schrik er wel van elke keer.. maar kan het ook wel weer loslaten Beeb doet het zo goed!! Erg heftig trouwens.. terwijl ik aan de balie stond komt er een stel naar buiten totaal in tranen. Vang natuurlijk flarden op.. lege vruchtzak.. echt vond zo zielig, kreeg de tranen in m'n ogen. Weet precies hoe het was om daar naar buiten te lopen.. andere blije zwangere dame aan de balie.. en jij in tranen. Nu was ik de dame aan de balie.. Zo naar... Maar heeft wel geholpen voor besef dat ik dat nu niet meer ben.. Ik ben de blije zwangere dame aan de balie!!
Oef Appelsientje! Ik krijg kippenvel van je laatste alinea. Zo herkenbaar.. Die wachtkamer.. Poedel!! Wat gaaf dat je het kindje hebt gevoeld!! Ik zit daar zooooo desperate op te wachten Ik weet ook niet goed wat ik moet voelen.. Maar ik wil het zo graag!! Vandaag ontdekte mijn vriend een streep op mijn buik! Een licht streepje van mijn navel naar beneden!! Echt cool! Voel me nu "nog zwangerder" Hebben jullie ook een streep?! Liefs Framboosjes
Appelsientje fijn dat je een extra check hebt gehad net en alles goed is! Klinkt alsof ze het niet raar vinden dus - prima! Wij hebben met nipt ook geen "nevenbevindingen" gedaan trouwens, alleen waar de test voor bedoeld is en het geslacht te weten gekomen. Zo sneu trouwens voor dat stel Niet leuk! Maar jij weet hoe het is en bent nu de blije mama. Hopelijk voor hun dus ook zo in de toekomst! Framboosjes: Mijn streep was nooit helemaal weg nog van vorige zwangerschap, maar verwacht wel dat hij nu steeds donkerder gaat worden!
Jeeee leuk poedel beeb gevoeld! Ah heftig zeg appelsientje! Gelukkig doet je beeb het goed. Oh zal er es op letten op een streep. Had het m'n vorige zwangerschap wel. Maar volgens pas wel later in de zwangerschap, helemaal van onder m'n borsten tot aan beneden.
Wat bijzonder poedel! Ik zit met smart te wachten.. Hij/zij was druk aan t bewegen zei de vlk want elke keer als ze t hartje had was ie ook weer verdwenen. Maar ik voel niks hoor! Haha. Even geduld nog. Heb me zonet opgegeven voor zwangerfit! Stukje met begeleiding sporten en stukje ontspanning onder begeleiding van fysio. Zijn er meer dames die n cursus gaan doen? Zie zoveel 'zweverige' cursussen die je voor moeten bereiden op n relaxte bevalling... bestaat dat relaxt bevallen?!
Ik heb nooit een cursus gedaan om me voor te bereiden op de bevalling naar mijn mening heb je het toch niet in de hand en kan je je daarom ook niet echt voorbereiden het loopt zoals het loopt ik had een bevalling van de eerste wee tot het einde van 12 uur maar je kan ook in 3 uur bevallen of je doet er 20 uur over ! Wel heb ik de informatie avond bevallen bij gewoond zodat je wel weet wanneer t echt begonnen is en wat je moet doen en info avond borstvoeding kan t je beide aanraden ! Gaan jullie een bevallingsplan schrijven ? Ik heb besloten dat dit x niet te doen mede omdat je er geen controle over hebt vorige zwangerschap wel gedaan maar het liep allemaal heel anders dus dit x ga ik daar absoluut geen tijd meer in steken . Morgen 13 weken en nog steeds niks gekocht kunnen mama,s die al meerdere kindjes hebben mij uitleggen of dit normaal is ? Heb nog helemaal geen behoefte aan babyspullen te kopen ben volkomen relax zo anders als bij mn dochter daar was ik gewoon met lijstjes bezig enz
Hoe zet ik mezelf bij deze lijst? 36 jaar - 2e kindje - jongen. Cursus heb ik de 1e keer wel gedaan. Wat ik handig vond was de techniek om een harde buik weer te verzachten (met je vingertoppen en ademhaling) en het puffen. Ik heb nog wat persweeën weg kunnen puffen in de auto naar het ziekenhuis. Ga het deze keer niet nog een keer doen.
Ook nooit een cursus gedaan of een voorbereiding op.. Ook nooit een bevallingsplan ofzo opgesteld net zoals poedel zegt het loopt toch altijd anders 😂 Altijd gepuft en gedaan op mijn eigen manier. De eerste bevalling was niet zo leuk de tweede was heel 'fijn' voor zo ver bevallen fijn kan zijn. Hoop nu weer op zo'n bevalling thuis.. zal je zien dat het een zkh bevalling word die mega lang duurt met alle tangen der op en der an 😂 Voor mij werkt het het beste om er gewoon weer blanco in te gaan
Oke help me even, bevallingsplan??? Wat is dat nou weer haha. Moedertje natuur doet inderdaad toch inderdaad toch wel wat het wil.. beetje voorbereiding of kennis lijkt me inderdaad wel prettig.. Anders heb je helemaal geen idee wat je te wachten staat.
Daar in leg je bepaalde dingen vast zoals wie er bij aanwezig mag zijn. Of en wanneer je pijnstilling zou willen. Wil je direct borstvoeding geven etc. Op zich wel handig om dit vast te leggen hoor. Weet je wat ook een groot voordeel van een cursus is? De quality time met je kindje. Het was even 1,5 uur in de week dat ik alleen met de kleine bezig was.
relax bevallen is alles op je af laten komen heb ik ook gedaan geen idee wat er ging komen of wat er allemaal ging gebeuren het doet pijn maar het is ook zo weer voorbij gewoon lekker alles op je af laten komen je hebt toch niet in de hand het kan allemaal zo anders lopen ik was altijd zo bang voor bevallen ik zei altijd ik wil een keizersnee maar daar kom ik nu helemaal op terug het doet pijn maar mooiste moment in je leven
Jeetje wat een hoop gekletst! Of ik kom te weinig.. maar het leven is druk en alles gaat zo snel! Appelsientje, wat vervelend dat je je zo voelt, zeker bespreekbaar maken bij de vk. Wel heel fijn dat je uiteindelijk je angel sounds toch binnen hebt gekregen en dat je af en toe naar het hartje kunt luisteren! Voor de mensen die al wat voelen.. ik dacht het bij de vorige zwangerschap ook vroeg te voelen maar werd elke x voor gek Verklaard! Nu voelde ik af en toe wat duwen zeg maar en wat plopjes maar ik dacht, zal wel wat anders zijn! Maar het zou toch te toevallig zijn als we allemaal fout zitten? Denk dat het dan best zou kunnen! Hier nog steeds zo moe en vaak misselijk! Nog meer mensen last? Volgende week Woe de geslachtsbepaling en dan gaat het briefje naar t feesthuis, dan laat ik een doos, inmiddels helemaal ingepakt met zwart krijtbordpapier, vullen met roze of blauwe ballonnen !! Donderdag de 13e gaan we het onthullen! Super spannend 😍
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! Meisje! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 4 OKTOBER ♡ MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marlene1 - 44 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MARIAMZ - ?? jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (3) | Verrassing (7) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 7 april Ladylola 13 weken echo 7 april Suzanne92 geslachtsbepaling 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 12 april MMD86 geslachtsbepaling 13 april MMD86 gender reveal party 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 24 april kristelo 16w echo 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87 20 weken echo 20 mei kristelo 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★
Hee! Appelsientje: Fijn dat het goed zit en je even kon kijken! Naar inderdaad van het andere stel... Voor hen hopelijk binnenkort ook een gezonde zwangerschap! Streep: Had ik vorige zwangerschap wel, maar pas laat in de zwangerschap. Hij zal nu op den duur ook wel komen. Plopjes: Ik voel ze op dit moment zelfs, haha, volgens mij is het echt de beeb. Hier soms wat misselijk nog maar vooral erg moe inderdaad! Leuk MMD86, op die manier het geslacht te weten te komen! Spannend. Bevallingsplan: Vorige keer niet gehad en eigenlijk ook niet nodig gehad. Ik ben toen thuis bevallen en alles is vlot verlopen. Ditmaal wil ik denk ik wel enkele dingen vast laten leggen, puur voor het geval het een volgende keer niet weer zo vlot zou verlopen. Heb me inmiddels wat meer in dingen verdiept en ik wil wel besproken hebben dat stel dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en het kindje moet om de een of andere reden bij ons weggehaald, dat ik wil dat mijn man dan met het kindje meegaat als dat enigzins mogelijk is. En dat het kindje niet alvast even een flesje kunstvoeding oid krijgt in het ziekenhuis omdat ik sowieso borstvoeding wil geven. Dat soort dingen wil ik wel kortgesloten hebben... Vorige keer was ik daar niet zo mee bezig moet ik zeggen, ik heb wat teveel gelezen denk ik.
O super leuk ook die doos met ballonnen!! Wij doen een taart. (Bij ons in de familie word werkelijk alles gevierd met taart haha, dusja) Hier nog wel moe.. savonds echt de pap op.. Lig nog steeds om half 10 in bed, heerlijk Misselijkheid echt zelden.. maar is me sowieso reuze meegevallen.
O en is er n lieverd die mij op 10 oktober wil zetten ipv 12 oktober? ik snap er werkelijk niks van.. al geloof ik sowieso dat ik met de week dommer word...